Премини към съдържание

Проблем,прекъсване?!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,нов съм във форума и моля за малко информация.Карам Mitsubishi ColtIV 1.3i 12v 75hp,и имам страшен проблем на който не открих решение.Като го запаля студено, няма шанс да се изфорсира,прекъсва все едно е на 2-3цилиндъра,някои път като загрее се оправя,някои път не!свещите са ми чисто нови,горивния филтър също,моля да ми помогнете и да ми дадете някакъв съвет към кое да се насоча за решаване на проблема???Благодаря предварително!

Редактирано от japanese
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери дюзите :icon_hmm: Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е!

А кабелите на свещите нови ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабели, дистрибуторна капачка и това е вариант да прекъсва докато изсуши топлината влагата от кабелите.Можеш да ги провериш на тъмно с един кабел,единия край връзваш на минуса с другия оголен край минаваш по кабелите при запален двигател . Ако прехвърля искра през изолацията/ Смяна/. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих вече кабелите на тъмно,обаче не прехвърлят искра,но свалях дистрибуторната капачка и ми се видя че има минимална цепка на нея и кокса и е мн малък!! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кабели, дистрибуторна капачка и това е вариант да прекъсва докато изсуши топлината влагата от кабелите.Можеш да ги провериш на тъмно с един кабел,единия край връзваш на минуса с другия оголен край минаваш по кабелите при запален двигател . Ако прехвърля искра през изолацията/ Смяна/. :icon_thumbup:

Мерси колега,ще опитам,така не съм ги пробвал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проверих вече кабелите на тъмно,обаче не прехвърлят искра,но свалях дистрибуторната капачка и ми се видя че има минимална цепка на нея и кокса и е мн малък!! :icon_hmm:

Щом има пукнатина и кокса се е'изял' сменяй задължително капачката и палеца :icon_doh: Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом има пукнатина и кокса се е'изял' сменяй задължително капачката и палеца :icon_doh: Успех!

Ще опитам с тях,дано се окаже че е там проблема :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Провери дюзите :icon_hmm: Успех.

Колега открих проблема,бензиновата помпа не правеше достатъчно налягане и за това прекъсваше така и не искаше да се форсира,смених я и сега е стреличка :P :)

Редактирано от japanese
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Колеги и аз имам същият проблем, не мисля че е от бензиновата помпа тъй като ми го прави пекъсването и на газ. Кабелите и свещите ми са сменяни миналата есен и колата е карана не повече от 4-5000 км. Възможно ли е пак да са се прецакали или да видя и дистрибуторната капачка? Забелязвам че това започна повече да го прави като е влажно времето особенно тия дни с дъждовете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, ако са калпави... Също така е добре да се уточнява за каква кола става дума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, колата е ColtIV 1.3i 12v 75hp. Можете ли да ми препоръчате марка кабели/свещи и евентуално линк да ги поръчам? Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещи DENSO или NGK. За кабелите, аз ползвам сейва японски и съм доволен. ОЕМ-ските са скъпи за съжаление... Но все пак не би било лошо да минеш през майстор преди да ги сменяш щом са само на 5 000км. На елкона ще ги хванат веднага ако има пробиви..Поздрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...