japanese Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 (редакция) Здравейте колеги,нов съм във форума и моля за малко информация.Карам Mitsubishi ColtIV 1.3i 12v 75hp,и имам страшен проблем на който не открих решение.Като го запаля студено, няма шанс да се изфорсира,прекъсва все едно е на 2-3цилиндъра,някои път като загрее се оправя,някои път не!свещите са ми чисто нови,горивния филтър също,моля да ми помогнете и да ми дадете някакъв съвет към кое да се насоча за решаване на проблема???Благодаря предварително! Редактирано 24 януари 2014 от japanese Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Провери дюзите :icon_hmm: Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 24 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2014 Благодаря колега,а има ли вариант да е нещо от токовете? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrata Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Възможно е!А кабелите на свещите нови ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Кабели, дистрибуторна капачка и това е вариант да прекъсва докато изсуши топлината влагата от кабелите.Можеш да ги провериш на тъмно с един кабел,единия край връзваш на минуса с другия оголен край минаваш по кабелите при запален двигател . Ако прехвърля искра през изолацията/ Смяна/. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p1romana Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Другия вариант за кабелите е да я запалиш колата на тъмно и да гледаш дали от някъде прехвърча искра успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 25 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2014 Проверих вече кабелите на тъмно,обаче не прехвърлят искра,но свалях дистрибуторната капачка и ми се видя че има минимална цепка на нея и кокса и е мн малък!! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 25 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2014 Възможно е!А кабелите на свещите нови ли са?Не съм ги сменял колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 25 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2014 Кабели, дистрибуторна капачка и това е вариант да прекъсва докато изсуши топлината влагата от кабелите.Можеш да ги провериш на тъмно с един кабел,единия край връзваш на минуса с другия оголен край минаваш по кабелите при запален двигател . Ако прехвърля искра през изолацията/ Смяна/. :icon_thumbup:Мерси колега,ще опитам,така не съм ги пробвал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 25 януари 2014 Сподели Публикувано 25 януари 2014 Проверих вече кабелите на тъмно,обаче не прехвърлят искра,но свалях дистрибуторната капачка и ми се видя че има минимална цепка на нея и кокса и е мн малък!! :icon_hmm:Щом има пукнатина и кокса се е'изял' сменяй задължително капачката и палеца :icon_doh: Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 25 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 25 януари 2014 Щом има пукнатина и кокса се е'изял' сменяй задължително капачката и палеца :icon_doh: Успех!Ще опитам с тях,дано се окаже че е там проблема :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanese Публикувано 6 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2014 (редакция) Провери дюзите :icon_hmm: Успех.Колега открих проблема,бензиновата помпа не правеше достатъчно налягане и за това прекъсваше така и не искаше да се форсира,смених я и сега е стреличка :P Редактирано 6 февруари 2014 от japanese Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a30n Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Колеги и аз имам същият проблем, не мисля че е от бензиновата помпа тъй като ми го прави пекъсването и на газ. Кабелите и свещите ми са сменяни миналата есен и колата е карана не повече от 4-5000 км. Възможно ли е пак да са се прецакали или да видя и дистрибуторната капачка? Забелязвам че това започна повече да го прави като е влажно времето особенно тия дни с дъждовете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Възможно е, ако са калпави... Също така е добре да се уточнява за каква кола става дума... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a30n Публикувано 17 септември 2014 Сподели Публикувано 17 септември 2014 Да колега, колата е ColtIV 1.3i 12v 75hp. Можете ли да ми препоръчате марка кабели/свещи и евентуално линк да ги поръчам? Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 септември 2014 Сподели Публикувано 17 септември 2014 Свещи DENSO или NGK. За кабелите, аз ползвам сейва японски и съм доволен. ОЕМ-ските са скъпи за съжаление... Но все пак не би било лошо да минеш през майстор преди да ги сменяш щом са само на 5 000км. На елкона ще ги хванат веднага ако има пробиви..Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.