GoZp0d Публикувано 18 януари 2014 Сподели Публикувано 18 януари 2014 (редакция) Колт 1,3 2004г 94 коня xmcxnz34a5f Голям проблем......главния дисплеи на таблото свети когато си поиска,мига гасне не свети с дни после пак отначало.Всичко започна с часовника на въпросния дисплей - нулираше се сам.После стана всичко цветомузика...освен това като светне жълтата лампа за проблем и губи хидравликата,климатика всички лампи мигат стрелките се побъркват-нагоре надолу и всичко това в движение.....после всичко се оправя. Някаква идея някои за нещо?! Не е от дисплея-мериха го това онова, уж всичко си му е ок. Карах го в Балканстар и в още един сервиз в София . Нищо освен 700 лева на вятър.... Ако някои знае нещо ще съм му благодарен да сподели Редактирано 18 януари 2014 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 18 януари 2014 Сподели Публикувано 18 януари 2014 Здравей. Нямам идея от какво може да се получава този проблем, но един от симптомите го имах и аз - стрелките на километража се побъркваха в движение. Проблемът при мен беше развален датчик на една от гумите - подаваше грешна информация, и тъй като информацията от 4-те датчика не беше една и съща, цялата електроника по колата правеше каквото си иска. Надявам се това да ти помогне по някакъв начин. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 18 януари 2014 Сподели Публикувано 18 януари 2014 За какво са ти взели 700 лева? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/shock.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 Дисплейте на тези колтове са си проблемни и с времето се развалят, но проблемът по принцип е със самият дисплей и няма общо с тоците, а при теб е нещо по сериозно, за първи път чувам за такова нещо а тези колтове са ми доста познати коли, хм интересно какво по-точно е обяснението от сервизите в които си бил и какви кодеве за грешки са намерили при диагностиката? Дай малко повече инфо и може някой да се окаже че знае нещо. 700лв и нерешен проблем е направо убийствено и разваля имиджа на модела :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 19 януари 2014 Сподели Публикувано 19 януари 2014 (редакция) 700лв и нерешен проблем е направо убийствено и разваля имиджа на модела :(Само имиджа на Балкан Стар може да се развали от гореописаното, но след като са взели 700 лв. би трябвало да им висиш докато не ти оправят проблема. Добре би било ако имаше отнякъде резервно табло-километраж да пробваш с него (поне със сигурност да се разбере, че не е от него..)Проблемът често ли се проявява? Зависи ли от тръскане по дупки, околна температура, влажност на въздуха и др?Има ли връзка - да се е проявил за пръв път след някакъв ремонт по колата, или например измиване в авто-мивка?Можеш ли когато се прояви, ти или някой до теб да запише какво точно става на видео - напр. с телефон или нещо? Редактирано 19 януари 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GoZp0d Публикувано 19 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2014 Няма връзка с друсането , влажност,измиване или нещо подобно...появява се ей така и зиме и лете. Мога да намеря дисплей но тоз не ми го дава за проба само а иска 300 лева за него.... В сервиза бяха категорични че не е от него,но вече имам съмнения в тоова....в фактурата от сервиза има само работа по ел табло на колата и смяна на бушони , нищо конкретно и никакви кодове грешки не са ми казали....Утре ще ходя при един местен специалист за нова диагностика да вида какво ще каже пък той.....само на него не съм давал пари Дессния ми колан е гръмнал и не работи а лампата на таблото свети,но то си беше така откакто съм я купил а проблема се появи 2 години след това...незнам вече ще взема дисплея май да пробам с него.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) От вида на дефекта (и ако не е от таблото), оставам с впечатление, че може някоя маса да прекъсва. Но понеже не е лесно да се измисли къде може нещо да прекъсва, особено ако се проявява когато си иска, затова кажи му на човека като така и така отваря таблото да опъне още една дублираща маса профилактично. Редактирано 20 януари 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Skopje Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Пријателе, Пишувам од Скопје, на македонски, верувам ќе ме разбереш.Имав и јас ист таков проблем, се вклучуваше, исклучуваше без правило. По многу читање на англиски форуми, побарав на ebay и за 30 фунти купив, и веќе 2 години супер работи.Еве ти пример: http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-Colt-up-to-2005-dashboard-time-and-radio-display-/191041739435?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2c7af99aab Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 Много добра идея! Аз нямам навика да купувам от e-bay и нямаше да се сетя. Но май там се намират доста по-евтини части, отколкото по моргите тук. Даже цял Галант като моя гледах за без пари. Ще го имам предвид ако ми потрябва нещо. Може би трябва да пазаруваме от европейския e-bay, за да не минава през митница. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 (редакция) Браво на колегата от Скопие за добрият съвет :drinks: ,и аз си мислех да посъветвам същото, но ми се искаше да разбера първо малко повече специално за този случай. По принцип проблемите на тези дисплей са свързани с течните кристали на дисплея, и по-специално с платката зад самия дисплей, разпояват се едни връзки и се получава размазване на показанията и след това напълно потъмнява дисплея и изчезват всички цифри,. Това ми беше обяснено от един познат който се занимава с техника. Първи симптоми за повреда са дразнещо пищене в колата, шум като от кучешка свирка, не много силно , но набиващо се мозъка звучене, което идва от дисплея. Аз съм сменял поне 2 такива от ебей поръчвани и нямах проблеми след това. Само като поръчваш гледай да са от по-нова кола и на по-малко км понеже това е болка, която рано или късно се появява при всеки колт. Само да вметна, че проблемът с дисплея на колата няма да има връзка с другите проблеми които спомена в пост 1, това е инфо дисплей само и може дори да си караш колата без него. А пък колегата Dreadx може да се окаже прав за лоша маса, най напред проверете навсякъде където има маса кабели дали са здраво хванати, има един до ремъка за алтернатора, точно до тампона за мотора, може да го проверите в какво състояние и как е захванат. Успех. Редактирано 21 януари 2014 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.