grizan Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Здравейте , попрочетох малко ама не намерих лек за моя проблем. Двигателят ми тресе слабо на празен ход. Оборотите ги държи горе долу добре - когато го запаля сутрин - 1500 -1600, после се намалят до малко под чертата за 1000.Като натисна спирачка гледам че стрелката се премества още 2-3 mm надолу. Когато го купувах му бяха мили двигателя и си мисля ако поизчистя конекторите около двигателя. Ще съм благодарен за мненията Ви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 А свещите сменил ли си? При мен имаше подобно леко притрисане на празен ход и след смяната на свещите се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 3 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2014 А свещите сменил ли си? При мен имаше подобно леко притрисане на празен ход и след смяната на свещите се оправи.Да, като сменях ремъците , майстора ги беше сменил. То тогава дори на празен ход изгасваше. Искам да слагам газова уредба , и за това питам разпитвам дали няма да се вкарам в някакъв филм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Да не би да ти е разкачан акумулатора и от това да е загубила настройката на празния ход. Пробвай да я оставиш да поработи на място за 10-на минути без да пипаш педала на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 Сигурен ли си в майстора? Ако при смяна на ангренажния ремък е направил грешка и го е зацепил на един зъб напред или назад, също се появява тресене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 Ми майстора е уж проверен, от форума е. Много колеги казват че е много напред с материала. Аз мислих сам да се справя,но май ще отида да го видя. За мен не е чак толкова голям проблем, ама не знам дали ще пречи на АГУ-то което мисля да слагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 На мен ми прилича на спукана мембрана на сервото или проблем с клапанчето което е на маркуча между сервото и смукателните колектори, тогава при натискане на спирачка оборотите падат,проверете ги и тези неща .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.