lordcho Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Здравейте колеги. Проблема на колата е, че няма мощтност на бензин, гори повече от нормалното, при по-ниски температури пали от втория път и се тресе всеедно работи на 2,3 цилиндъра и при подаване на газ гасне(това е само първото палене, оставя ли я да поработи макар и неравномерно 1 минута си даржи нормални обороти не прекъсва но остава липсата на мощност(особенно при по-ниските обороти. Има и едно заглъхване (без прекъсване) и после започва да ускорява но не е както трябва) и горенето. Този проблем го имам от 1 година и още тогава ходих на диагностика при Милен от пловдив (тук в форума ми го препоръчаха). Тогава той установи че колата има перфектна работа на газ а на бензин няма добро налягане и ми каза да проверя цялата безинова с-ма. Проверени са:Бензиновата помпа (даваше над 5 бара налягане само с чукването на стартера) Вакум регулатор - проверен (отваряше на 3.4 бара до колкото помня) Бензинов филтър - смененДюзи - почистени на ултразвук. Едната даваше с 20кубика по малко(вече са както трябва)Дроселова клапа - почистенаСвещите - сменени След тези процедури колата пали малко по лесно и почти не тресе, останалото е без подобрение а на газ колата работи нормално (затова съм исключил кабели бубини и т.н). Ако някой има идея какво ще подобри работата на колата или какво още и как да проверя да казва . Благодаря за помоща предварително и весели празници ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Щом на газ работи би трябвало да са дюзите нищо че си ги чистил на ултразвук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Там по скоро ги развалят отколкото почистват. Наскоро едно приятелче с такива симптоми ходи на чистене на дюзи - 2-3 дена беше добре а след това съвсем зазля работа на бензин. Сега си търси други дюзи.И при мен е така както описваш. Карам си на газ и не се главоболя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordcho Публикувано 1 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 1 януари 2014 Може и така да е ама дюзите ги слагаха на стенд не само в ваничката на ултра звука... Тарсих други дюзи обаче незнам от къде да взема нови освен от ратола ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бакалов Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 След като си проверил всичко по горивната система и е наред не остава нищо друго освен другият елемент в горивния процес - въздуха . Предполагам че си с мотор 4G92 , поне такива се всички 1.6 16V двигатели на Мицубиши и при каране на газ дебитомера почва да прави проблеми и да дава грешни данни на ЕКУ-то вследствие на което двигателя почва да работи на бензин неравномерно със симптомите описани от теб , че дори и тежки ... Свали капака на филтърната кутия , на изходящият отвор където е голямата букса с много кабели се намира дебитомера . Погледнато отвътре под кутията на дебитомера ще видиш нещо като решетка приличащо на пчелна пита , по нея се събира нагар и пречи на свободното преминаване и засмукване на входящия въздух през каналите , които пък от своя страна прецизно насочват и дозират въздуха към дебитомера , а той от своя страна подава инфо към ЕКУ-то за да дозира точно порцията гориво . Опитай се да почистиш решетката със спрей / аз използвам контактен спрей за ел. елементи / и пробвай отново . Другият начин да разбереш дали дебитомера ти прави проблеми е при работещ двигател да откачиш буксата му , двигателя минава в авариен режим - на таблото светва чека , трудно пали , няма стабилни ниски обороти , но работи в средните и се форсира добре на високи . Ако в авариен режим двигателя ти работи значи не е горивната система и остава да е дебитомер . Преди всичко обаче провери дали добре са поставени буксите на инжекторите , дебитомера и навсякъде където можеш да бръкнеш и след това направи това което ти писах . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordcho Публикувано 2 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2014 (редакция) След като си проверил всичко по горивната система и е наред не остава нищо друго освен другият елемент в горивния процес - въздуха . Предполагам че си с мотор 4G92 , поне такива се всички 1.6 16V двигатели на Мицубиши и при каране на газ дебитомера почва да прави проблеми и да дава грешни данни на ЕКУ-то вследствие на което двигателя почва да работи на бензин неравномерно със симптомите описани от теб , че дори и тежки ... Свали капака на филтърната кутия , на изходящият отвор където е голямата букса с много кабели се намира дебитомера . Погледнато отвътре под кутията на дебитомера ще видиш нещо като решетка приличащо на пчелна пита , по нея се събира нагар и пречи на свободното преминаване и засмукване на входящия въздух през каналите , които пък от своя страна прецизно насочват и дозират въздуха към дебитомера , а той от своя страна подава инфо към ЕКУ-то за да дозира точно порцията гориво . Опитай се да почистиш решетката със спрей / аз използвам контактен спрей за ел. елементи / и пробвай отново . Другият начин да разбереш дали дебитомера ти прави проблеми е при работещ двигател да откачиш буксата му , двигателя минава в авариен режим - на таблото светва чека , трудно пали , няма стабилни ниски обороти , но работи в средните и се форсира добре на високи . Ако в авариен режим двигателя ти работи значи не е горивната система и остава да е дебитомер . Преди всичко обаче провери дали добре са поставени буксите на инжекторите , дебитомера и навсякъде където можеш да бръкнеш и след това направи това което ти писах . Благодаря за съвета... утре ще го направя и ще пиша какво е станало . Дали ще се повреди ако го почистя със спея за карбуратори (по добре разгражда нагара ) ? Редактирано 2 януари 2014 от lordcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бакалов Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Благодаря за съвета... утре ще го направя и ще пиша какво е станало . Дали ще се повреди ако го почистя със спея за карбуратори (по добре разгражда нагара ) ?Трябва по някакъв начин да махнеш нагара , става с какъв да е спрей за почистване . Внимавай само че решетката е от доста слаб материал и може да се повреди ако се опитваш механично да отстраниш нагара . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lordcho Публикувано 5 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2014 Трябва по някакъв начин да махнеш нагара , става с какъв да е спрей за почистване . Внимавай само че решетката е от доста слаб материал и може да се повреди ако се опитваш механично да отстраниш нагара . След операциата с почистването нямаше ефект. Когато го изключа от буксата пали трудно и неработи на ниски оборити, след средните е реже както обикновенно, включвам го и се нормализира работата на ниски и средни обороти но спъването си остава.Сега се сещам, че преди време когато свалях дроселовата клапа забелязах, че във всмукателния колектор има няква мазнотия но нямах възможност да го сваля и да го почистя (а и незнам дали няма да объркам нещо) дали не е възможно проблема да е от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бакалов Публикувано 5 януари 2014 Сподели Публикувано 5 януари 2014 След операциата с почистването нямаше ефект. Когато го изключа от буксата пали трудно и неработи на ниски оборити, след средните е реже както обикновенно, включвам го и се нормализира работата на ниски и средни обороти но спъването си остава.Сега се сещам, че преди време когато свалях дроселовата клапа забелязах, че във всмукателния колектор има няква мазнотия но нямах възможност да го сваля и да го почистя (а и незнам дали няма да объркам нещо) дали не е възможно проблема да е от там. Проблема ти е както ти казах от дебитомера , горивната система е ОК , просто дебитомера подава грешни данни към ЕКУ-то . Проблема е че са скъпи и ги няма , търси някой втора употреба или ако можеш вземи от някъде един само за проба . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zarejda Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 дросел клапата е малко опасно да се чисти но ако искаш може да я забършиш без да падат буклуци по надоло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 януари 2014 Сподели Публикувано 21 януари 2014 дросел клапата е малко опасно да се чисти но ако искаш може да я забършиш без да падат буклуци по надоло Колега, слагай тук-там препинателни знаци.И в началото на изречението натискай първият клавиш от втория ред на клавиатурата.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.