Премини към съдържание

lordcho

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Chepelare

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

lordcho's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След операциата с почистването нямаше ефект. Когато го изключа от буксата пали трудно и неработи на ниски оборити, след средните е реже както обикновенно, включвам го и се нормализира работата на ниски и средни обороти но спъването си остава.Сега се сещам, че преди време когато свалях дроселовата клапа забелязах, че във всмукателния колектор има няква мазнотия но нямах възможност да го сваля и да го почистя (а и незнам дали няма да объркам нещо) дали не е възможно проблема да е от там.
  2. Благодаря за съвета... утре ще го направя и ще пиша какво е станало . Дали ще се повреди ако го почистя със спея за карбуратори (по добре разгражда нагара ) ?
  3. Може и така да е ама дюзите ги слагаха на стенд не само в ваничката на ултра звука... Тарсих други дюзи обаче незнам от къде да взема нови освен от ратола ?
  4. Здравейте колеги. Проблема на колата е, че няма мощтност на бензин, гори повече от нормалното, при по-ниски температури пали от втория път и се тресе всеедно работи на 2,3 цилиндъра и при подаване на газ гасне(това е само първото палене, оставя ли я да поработи макар и неравномерно 1 минута си даржи нормални обороти не прекъсва но остава липсата на мощност(особенно при по-ниските обороти. Има и едно заглъхване (без прекъсване) и после започва да ускорява но не е както трябва) и горенето. Този проблем го имам от 1 година и още тогава ходих на диагностика при Милен от пловдив (тук в форума ми го препоръчаха). Тогава той установи че колата има перфектна работа на газ а на бензин няма добро налягане и ми каза да проверя цялата безинова с-ма. Проверени са: Бензиновата помпа (даваше над 5 бара налягане само с чукването на стартера) Вакум регулатор - проверен (отваряше на 3.4 бара до колкото помня) Бензинов филтър - сменен Дюзи - почистени на ултразвук. Едната даваше с 20кубика по малко(вече са както трябва) Дроселова клапа - почистена Свещите - сменени След тези процедури колата пали малко по лесно и почти не тресе, останалото е без подобрение а на газ колата работи нормално (затова съм исключил кабели бубини и т.н). Ако някой има идея какво ще подобри работата на колата или какво още и как да проверя да казва . Благодаря за помоща предварително и весели празници !
×
×
  • Създаване...