Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Предстояща покупка на Mitsubishi Carisma


jorrddan

Препоръчано мнение

Здравейте, от днес съм регистриран в този форум/клуб. Направих го във връзка с предстоящата покупка на Mitsubishi Carisma 1.8, '97, бензин с газ. Като цяло цената ми отърва, а и имам спешна нужда от нова кола. Но пък нямам пари за Галант (което ми е мечта откакто го видях).

Прочетох доста теми и мнения, но не намерих отговор на въпроса:

Какво да очаквам вбъдеще?

 

Имам и още няколко въпроса във/извън връзка с горния:

Има ли някакви хронични проблеми, които не се забелязват на пръв поглед, но след това може да ми вгорчат живота?

Джантите от Nissan Primera '92 стават ли за това Mitsubishi?

 

Благодаря!

 

П.П.: За пръв път пиша в автофорум и се радвам, че това е точно този.

Редактирано от jorrddan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам бутона за редактиране и затова пускам второ мнение.

 

Стойката на този автомобил правилна ли е?

На мен ми се струва, че гумата (14") твърде много влиза в калника.

 

http://i.imgur.com/7oVrjZQ.png

 

И още нещо да поптам: Има ли някакъв ограничител на задната скорост или се включва директно?

Редактирано от jorrddan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са меки пружини или друг проблем и аз съм със заводски 14ки и доста високи гуми, и не влиза под калника...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз наскоро си взех една (преди 15 дни)

 

Късмет ти желая)

 

 

От личния опит:

Покарай я по дупките, моята беше с умрели амортисьори и сега се чудя какъв неоригинал да слагам, гледай да е регистрирана, на моята 1.8 GDI само екотакса излезе 262 лева.

 

Като гледам смимката и при теб са различни джантите, така че, няма да се чудиш що стоят така навътре, просто са за смяна

 

Джантите от нисан 50/50 да станат, има 4х100 и 4х114.3 междуболтово за каризма

Централен отвор 67.2 ако не лъжа

ET гледай да е 45 или минимум 40

 

Че си взех джантите 16" с високи гуми 205 R16 55 и ЕТ38, май ще ги пускам за бартер или продажба

 

Болести които аз знам:

Може да е с кутия от "хубавите" (от френски), предишната кола я бракувам точно заради кутия, по-точно заради 3 сменени френски кутии.

Копчета на ел. стъкла (механична повреда и ел. част на шофьорската врата)

лост за мигачи (не се изключва)

Силна миризма от изгорял дизел (при GDI)

Като на газ е може да и изгнил ауспуха от конденсат

Редактирано от TASSO
Главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря, но искам да уточня някои неща.

Какво е "кутия"?

КОпчетата на ел. стъклата на шофьорската врата са изпочупени, а машинката на същата врата не работи. Гледах обяви, е има машинки по 75 лева.

Понеже колата е с лек тунинг, притеснява ме да не са рязани пружините, че на всяка гърбица ще задира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря, но искам да уточня някои неща.

Какво е "кутия"?

КОпчетата на ел. стъклата на шофьорската врата са изпочупени, а машинката на същата врата не работи. Гледах обяви, е има машинки по 75 лева.

Понеже колата е с лек тунинг, притеснява ме да не са рязани пружините, че на всяка гърбица ще задира.

 

Колегата може би казва скоростна кутия.

А Ти виждам си от София и едва ли някой от майсторите ще откажат да погледнете заедно някоя кола която си харесал прочети някоя тема в профилите има и техни телефони.

Очакваме коментарите когато закупиш новата придобивка.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, скоростната кутия, доколкото знам комплектуваха ги само първите няколко години с френските кутии, някой да каже до коя година и как се разпознават.

При мен още оборотомера тръгва да работи само след няколко удара по табло

За полуоските провери, пълен ляв или пълен десен тихичко леко газ на полусъединител да няма тракане, това в сервиза няма как да го видят.

Ако гледаш Каризма седан, провери задната част всичко по нея да е ок, че после няма да намериш седан за части.

На твоето място бих събрал пари за галанта)

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

силна миризма от изгорял дизел (при GDI)

 

 

Колега как на изгорял дизел при условие че колата е GDI :icon_hmm:

 

jorrddan вземи пусни един линк към обявата (ако има разбира се ),и веднага ще получиш много повече отговори/мнения ,за автомобила който си си харесал.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега как на изгорял дизел при условие че колата е GDI :icon_hmm:

 

Точно, като на изгорял дизел(((

Явно катализатора не е ок..

 

 

- TASSO: Колега, използвай главни букви... -

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста неща за които трябва да се гледа , но при външен оглед няма как да се видят всичките . Все пак ще ти нахвърля някои неща които ако са проблемни поне могат да ти помогнат да свалиш цената .

1.Мотор - трябва да работи еднакво добре както на бензин , така и на газ . Ако не работи добре на бензин може да е всичко по горивната система - помпа , филтър , инжектори или пък дебитомер .

2.Скоростна кутия - най често се разбиват втулките на щангата откъм кутията вследствие на което трудно включва или въобще не включва 5-та и задна предавка

3.Предно окачване - трябва да няма никакво тракане или чукане при преминаване през дупки и неравности , ако има - нещо от тампони , амортисьори , кормилни накрайници или шарнирни болтове .

4.Задно окачване - имай в предвид че и то е регулируемо както предния мост и трябва да се минава на стенд . Състои се от пружини , амортисьори , 3 напречни носача / два регулируеми / надлъжен основен носач и стабилизираща щанга с бейлетки - всичко това на гумени тампони които хич не са евтини . Не трябва да няма никакви шумове или тракания . Хубаво оглеждай местата където с захващат към купето късия и дългия напречен носач - там се задържа кал и почва да гние след време . Вдигаш колата на крик и гледаш зад гумата - вижда се място на захвата .

5.В долната част на таблото при работещ двигател не бива да светят никакви лампи - червени или оранжеви . Най често се прецаква системата за предварителен натег на коланите при удар и на таблото ти светва лампа с надпис SRS . Ако газовата ти уредба не е инжекцион и няма емулатор на газ може да ти свети чека - оранжева лампа с нарисувано двигателче на нея , но на бензин не трябва да свети . Хубаво е да я закачиш на компютър за да видиш има ли някакви грешки , но не всички имат софтуера за тези Мицубишита и не могат да прочетат нищо / трябва да MUD 3 / , това ти го казвам информативно да го знаеш

Това е в общи линии, другото можеш да го видиш при външния оглед и пробата на колата .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...