Topuzov Публикувано 19 ноември 2013 Сподели Публикувано 19 ноември 2013 :icon_bye: Здравейте колеги, нов съм във форума и отскоро съм собственик на Mitsubishi Carisma 1.9TD 2000г. Доста време търсих тема в която да си изкажа и моя проблем, но не успях. Затова създадох тази тема. Относно проблемът: При палене, когато колата е престояла загасена повече от 4-5 часа, се получава тракане и "играене" на оборотите под 1000 оборота. Това странно нещо трае около 30 секунди и всичко се нормализира. Много мои приятели казват, че е възможно маслото да идва гъсто и докато помпата го качи се получава този проблем, или самата помпа е дала фира. Много ще съм благодарен за компетентни мнения. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 21 ноември 2013 Сподели Публикувано 21 ноември 2013 Може да са подгревни свещи, ако пали трудно сутрин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Topuzov Публикувано 22 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Може да са подгревни свещи, ако пали трудно сутрин За паленето въртя и пали, няма проблем в това. Проблемът идва като я запаля в период от 30 секунди мени обороти и се чува тракане и след това започва да работи перфектно. Просто нямам и представа какво става.... :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Авансовия клапан ти зацикля, ако викаш "тракане" на по специфичния шум който издават дюзите при повече аванс, а играенето на оборотите може да идва и от системата за студен старт ..Виж като я запалиш, дали тази система издърпва късото жило, което е до жилото от педала на газта .. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Topuzov Публикувано 22 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Авансовия клапан ти зацикля, ако викаш "тракане" на по специфичния шум който издават дюзите при повече аванс, а играенето на оборотите може да идва и от системата за студен старт ..Виж като я запалиш, дали тази система издърпва късото жило, което е до жилото от педала на газта .. .. Благодаря колега, отивам да проверя за жилото и ще споделя какво се случва! :good: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Topuzov Публикувано 22 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Благодаря колега, отивам да проверя за жилото и ще споделя какво се случва! :good: :icon_thumbup: :icon_thumbup: При незапален двигател, въпросното жило е отпуснато, когато я запаля се се затяга, значи мисля че не това е причината :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Въздух? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Topuzov Публикувано 23 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Въздух? Нещо по- конкретно, за въздуха :icon_doh: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Нещо по- конкретно, за въздуха :icon_doh: ? Смуче от някъде, през някой вакум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.