vanko91 Публикувано 16 ноември 2013 Сподели Публикувано 16 ноември 2013 Здравейте колеги. Както е ясно по заглавието,интересува ме как и къде да държа контра за да развия ролките по които минава ангренажния ремък за да сменя семерините? Питам защото рових из manual-а (http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Carisma/Manuals/1996-2002%20Rukovodstvo%20po%20remontu/pwdr9502_11a.pdf) и видях,че на една схема държат контра на самия разпределителен вал. За да държа контра на разпределителния вал трябва да са свалени колекторите,свещи,бобини,капак на главата...докато стигна до валовете...Има ли начин и къде да държа контра без да разгобявам всичко това. Страх ме е да не скъсам нещо...например това дето зацепва ролките за вала? Помагайте,защото ми е много спешно и не искам да си скапам колата. :help: :help: :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meshenaskara Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 Е колега те тея ролки не се ли държат на болтове... и тези болтове за да се развият мисля че не е нужно да се държи контра някаде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 декември 2013 Сподели Публикувано 14 декември 2013 Питам защото рових из manual-а (http://jdmfsm.info/A...wdr9502_11a.pdf) и видях,че на една схема държат контра на самия разпределителен вал. За да държа контра на разпределителния вал трябва да са свалени колекторите,свещи,бобини,капак на главата...докато стигна до валовете...Има ли начин и къде да държа контра без да разгобявам всичко това.Ами виж и другата схема на стр. 20- 21, там има показано как се законтря на самото зъбно колело ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 15 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2013 Здравейте и благодаря за отзивите. Питам,защото гледах някъде,че държаха контра на самия разпределителен вал... Както и да е,колата е направена вече,държахме контра с една корава отверка и развихме болтовете в пистолета (с въздух). От 10-на дена е готова колата,само тея дни ще махаме катализатора и ще слагаме права тръба. А майстора(комшията) за смяна на ремъка,ролките и семерините,както майстора ми я закачи на лаптопа за всеки случай да ми я види за грешки и то 3 пъти понеже откачахме датчиците на колянов и разпр. вал ...в крайна сметка го питам колко му дължа, а той ми каза 40лв :icon_blush: ...викам му ако трябва да му дам още ама се дърпа. На друго място ми искаха 80лв и нито щеше да ми я закачи на компа,нито щеше да ми развие болта на шайбите на коляновия вал,защото не искаше да се развие нито на ръка нито с пистолета...развихме го с помоща на стартера като чуках 2-3 пъти клъча колкото да завърти леко стартера. Седях си при майстора говорихме си за коли,ремонти,тунинги и ми споделяше опит,което за мене супер понеже ме влече това. Благодаря и на вас :drinks: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.