Премини към съдържание

Къде е компютъра?


Wu-Tang

Препоръчано мнение

някакъв проблем има с нормалната работа на двигателя ли ?

Можеш също да провериш дали всички лами по таблото са здрави и по местата си.

 

Няма сериозни проблеми, но от време на време, като спра на светофар...и после като светне зелено, като реша да тръгвам (амбреаж+1ва) изведнъж започва да използва много обороти, та чак някой път тръгвам на 2ра! И проблема определено, не е от мен! Случи се и при друг човек, шофиращ колата ми. Не се слува постоянно, нито пък е периодично! В същото време колата вече е загряла. Разбирам, за когато е студена, сутрин - двойни обороти, да!, ама т'ва... И все пак още не ми е станало голям повод за притеснение!

А за лампите - още като дам на контакт, грейва всичко! Знам, защото преди да си купя моята звездичка, към един месец шофирах чужда...и се влюбих. Мисълта ми е, че познавам лампите и всички са на място и работещи!

Благодаря! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш грешки активни в момента, ще ти свети лампа сигнализираща за проблем в някоя от системите, ако проблема в момента не съществува грешките няма да са ти активни и няма да влияят на работата на автомобила (случили са се преди време и в момента всичко работи коректно). Ако се появи някакъв проблем, то изтриването на грешката не решава проблема, иначе пропускането на сервиза е възможно, но все някой трябва да отстрани проблема (на хардуерно ниво), ако възникне.

Иначе операционната система няма никакво значение, иска си софтуер и по-точно някой да го напише, та дори и да си много в час с компютрите, схемите и електрониката, трябва да имаш и доста познания по програмиране.

 

1во - Благодаря за смекчния Ви, вече тон! ;)

2ро - Да, прав сте, за частта с програмирането...

и 3то - Именно т'ва е идеята, как да стане вън от сервиз, че в Берлин - обикновените сервизи са скъпи, к'во остава за сервиз на :mitsu-smiley: Моторс, рийш ли... А в сервиз на българин, (извън България) не ми се ходи ;)

'Ма то се е видяло, че тъй ще си я карам за сега, като се прибирам надолу - ще видим! :icon_doh:

Благодаря и лек ден!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма сериозни проблеми, но от време на време, като спра на светофар...и после като светне зелено, като реша да тръгвам (амбреаж+1ва) изведнъж започва да използва много обороти, та чак някой път тръгвам на 2ра! И проблема определено, не е от мен! Случи се и при друг човек, шофиращ колата ми. Не се слува постоянно, нито пък е периодично! В същото време колата вече е загряла. Разбирам, за когато е студена, сутрин - двойни обороти, да!, ама т'ва... И все пак още не ми е станало голям повод за притеснение!

А за лампите - още като дам на контакт, грейва всичко! Знам, защото преди да си купя моята звездичка, към един месец шофирах чужда...и се влюбих. Мисълта ми е, че познавам лампите и всички са на място и работещи!

Благодаря! :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

ПС.: Пропуснах да конкретизирам, че след като започне да използва по-високите обороти си махам краката и от газта и от амбреажа, а оборотите си остават високи и след това напра'о амбреаж и 2ра, защото вече оборотите са високи за първа предавка... :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1во - Благодаря за смекчния Ви, вече тон! ;)

2ро - Да, прав сте, за частта с програмирането...

и 3то - Именно т'ва е идеята, как да стане вън от сервиз, че в Берлин - обикновените сервизи са скъпи, к'во остава за сервиз на :mitsu-smiley: Моторс, рийш ли... А в сервиз на българин, (извън България) не ми се ходи ;)

'Ма то се е видяло, че тъй ще си я карам за сега, като се прибирам надолу - ще видим! :icon_doh:

Благодаря и лек ден!

 

Ти вземи си намери сервиз,в който се работи с Carmanscan и ще видиш как се диагностицират японските автомобили и какви живи данни дават. С ето такъв модел,моя техник ми закача Галанта,че и даже успява да види климатроника,грешките му и дава живи данни от него ! С останалата му апаратура-не става,а има доста скъпи играчки.Тоя кабел дето си го взел става за VAG примерно,но не и за нашите коли без CAN BUS. Той също си беше взел една такава дрънкалка,пробва я на една кола,не стана,а трябваше да направи чудеса по написаното на кутийката,захвърли я и втори път не я използва вече.

С други думи,работата е по-сериозна от колкото си мислиш. Знаеш ли как ми гледа сеира,че и аз като тебе си мисля,че с компютъра се оправя колата,казва ми-на ей ти лаптопа,оправи колата,да ама или не успява да се закачи или не свети лампата и няма грешки. Тогава трябва да можеш да прочетеш живите данни и да знаеш какво значат,колко са им номиналните стойности,какво значи,ако някоя е по-голяма или по-малка,колко бързо се променят дори някой,а да не говорим,че ако ти изпише грешката,трябва да знаеш,това дето го пише къде се намира и как работи и какви дефекти може да дава.И разбира се-как се отремонтира. По писането ти ми изглеждаш на младо петле,още не нагазил в дълбините на авто електрониката,перчиш се на колегите Мийков и Мирослав,които само истини ти говорят и искаш по трудния начин да разбереш,че не става така лесно да оправяш колите,особено японските !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

перчиш се на колегите Мийков и Мирослав, които само истини ти говорят

 

Напротив! Не се "перча" на никой! Аз съм тук за да се уча и разглеждам, вече споделения :mitsu-smiley: опит!!!

Питането ми беше как да разбера, ако нещо не е наред с моята, явно, стара кола, - без да светят лампи и без да ходя в сервиза на :mitsu-smiley: !!

Там като отида е ясно, че ще ми кажат всичко, все пак е Немско представителство + сервиз, дори е само в нашия квартал, а има във всеки... Също мога да отида в сервизите на ADAC - имат страхотни техники! Но т'ва е др. тема... Стигне ли се до сервиза - лошо...

Въпроса беше да видя к'во не е наред, защото определено нещо не е наред, вече , с нормалната работа на двигателя и да се опитам да предотвратя евентуалната скорошна визитация при :mitsu-smiley: Моторс!

Кой знае колко млад не съм!... И все пак и ние младите сме хора, и се учим също, докато сме живи!

Да Ви се извиня, нещо, ако...тако'а, нали!?, че и аз по някакъв начин мисля за колата си... "ха-ха-ха"

Благодаря за сайта за Carman!

Поздрави от Швабия!!

Редактирано от Wu-Tang
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти вземи си намери сервиз,в който се работи с Carmanscan и ще видиш как се диагностицират японските автомобили и какви живи данни дават. С ето такъв модел,моя техник ми закача Галанта,че и даже успява да види климатроника,грешките му и дава живи данни от него ! С останалата му апаратура-не става,а има доста скъпи играчки.

-Кармана може да чете всичко(специално Галант 2.5 до 2000 год) освен двигателен контролер има, ABS ,тракшън , аирбъци ,круиз контрола, климатроник , всички са с отделни контролери и всички се четат и наблюдават поотделно!

освен кармана имам още няколко ,..нека така да се изразя "скъпи играчки".....но нито една от ругите не вижда коректно или въобще не вижда повечето от азиатските системи особенно по, по-екзотичните азиа марки! единственно кармана се справя с тях, доказано в работата...пробвал съм какво ли не!

-Та преди години когато се принудих да го взема ,ме "болеше" от високата цена тогава(а и сега)....постоянно съм абониран за всички излизащи нови Ъпдейти, сената им на година никак не е малка но вече претръпнах :icon_rock: , кармана си е оправдал всяка стотинка вложена в него и в ъпа му! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...