Премини към съдържание

Вярно ли е?


nikson10

Препоръчано мнение

Здравейте,

Изпаднал съм в сложна дилема, Назландисвам се на един Галант 2.5 V6-24 ('99), незнам модификацията но е с доста ектри (кожен салон, климотроник, автопилот и т.н.). Гледам обаче и подобно Volvo S60 - избора изглежда доста сложен. Поне за мен. Това което ме притесни обаче, е че прочетох, че задните седалки на Галант-а не падат за да освонодят повече място за багаж. Аз често се възползвам от тази екстра на сегашната ми кола и това честно казано ме смущава.

Бих се примирил, че климотроника не е двузонов, багажника е отделен от централното и т.н. но това... :icon_confused:

Е... вярно ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Изпаднал съм в сложна дилема, Назландисвам се на един Галант 2.5 V6-24 ('99), незнам модификацията но е с доста ектри (кожен салон, климотроник, автопилот и т.н.). Гледам обаче и подобно Volvo S60 - избора изглежда доста сложен. Поне за мен. Това което ме притесни обаче, е че прочетох, че задните седалки на Галант-а не падат за да освонодят повече място за багаж. Аз често се възползвам от тази екстра на сегашната ми кола и това честно казано ме смущава.

Бих се примирил, че климотроника не е двузонов, багажника е отделен от централното и т.н. но това... :icon_confused:

Е... вярно ли е?

Аз имам в гаража си за продаване един точно такъв Галант, дори същата година, със същите екстри, само няма кожени седалки. Това, което казва Тодор е 100% вярно! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Изпаднал съм в сложна дилема, Назландисвам се на един Галант 2.5 V6-24 ('99), незнам модификацията но е с доста ектри (кожен салон, климотроник, автопилот и т.н.). Гледам обаче и подобно Volvo S60 - избора изглежда доста сложен. Поне за мен. Това което ме притесни обаче, е че прочетох, че задните седалки на Галант-а не падат за да освонодят повече място за багаж. Аз често се възползвам от тази екстра на сегашната ми кола и това честно казано ме смущава.

Бих се примирил, че климотроника не е двузонов, багажника е отделен от централното и т.н. но това... :icon_confused:

Е... вярно ли е?

 

Забравих да те питам къде си чел това, че ми стана интересно . :icon_hmm: :D Според мен дилема не може да съществува, но след подобни заблуждаващи данни, нищо чудно .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да те питам къде си чел това, че ми стана интересно . :icon_hmm: :D Според мен дилема не може да съществува, но след подобни заблуждаващи данни, нищо чудно .

 

В някакъв новозеландски форум ако не се лъжа. Това няма особено значение, самия аз силно се усъмних. Досега бях виждал само Мерцедес и БМВ да не им падат задните седалки.

За съжаление аз не познавам добре марката и няма как да знам какво е като екстра и/или стандарт. Затова пък познавам Волво - повярвайте дилема има, проблема е че шведите са доста скъпи. Предполагам, че е по уместно да не коментираме швеската марка тук, че ще бъда меко казано "наруган" :icon_blush: (като са викаш да Челси на стадиона на Ман.Юмаиед)

 

В моя защита само ще кажа, че аз съм си почитател на Японската марка, имал съм Мазда, Тойота (2бр). Нисан... сега ако се сдобия с Митсу - ше ми остане Хонда и съм готов да се нарека истински ФЕН (Аре може и едно Сузики но само за бройката :rolleyes: )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми, кажи в какво конкретно се състои дилемата и да помагаме със съвети. А същия тип окачване като на Галант се слага и на новата Мазда 6 и Хонда Акорд, така че ако си вземеш :mitsu-smiley: поне технологично ще може да кажеш че си имал и част от останалите :D . Не знам в какво точно се състоят критериите ти при избор на автомобил, но при мен качеството и здравината са на първо място. Външния вид при Галанта е нещо като бонус, който получаваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и двете са срахотни коли. В момента имам Волво и съм обсолютно запленен от комфорта и концепцията като цяло. За здравина - то е като да сравнявам зелени с червени ябълки, знам повечето от вас няма да се съгласят, но моя опит а и проучванията ми показват че Волвата са не по-малко надеждни от повечето японци (изключвам Тойота, които са идиотски здрави). Волвото печели с по-комфортна возия и интериор освен това е актуален модел. Галанта пък е по-ефтин и е любима марка, двигателя е доста интерсен но пък за голямо съжеления галанти вече няма и това е леко смущаващо. Не бих искал да ви занимавам но трябва разберете, проблема на човек свикнал с глезотийките, автоматично гаснещи фарове, двузонов климатик, трип компютър и т.н. За беда и двете коли са съизмерими като динамика, макс скорост, разход, големина... Волвото е по комфортно а Галанта по стабилен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и двете са срахотни коли. В момента имам Волво и съм обсолютно запленен от комфорта и концепцията като цяло. За здравина - то е като да сравнявам зелени с червени ябълки, знам повечето от вас няма да се съгласят, но моя опит а и проучванията ми показват че Волвата са не по-малко надеждни от повечето японци (изключвам Тойота, които са идиотски здрави). Волвото печели с по-комфортна возия и интериор освен това е актуален модел. Галанта пък е по-ефтин и е любима марка, двигателя е доста интерсен но пък за голямо съжеления галанти вече няма и това е леко смущаващо. Не бих искал да ви занимавам но трябва разберете, проблема на човек свикнал с глезотийките, автоматично гаснещи фарове, двузонов климатик, трип компютър и т.н. За беда и двете коли са съизмерими като динамика, макс скорост, разход, големина... Волвото е по комфортно а Галанта по стабилен.

За да си съвсем сигурен коя ще е твоятя бъдеща кола, най-добре ще е да се качиш да ги покараш и двете и тогава сам ще избереш Галанта. Ако не беше в София, с удоволствие щях да ти дам да покараш моя Галант комби.

Волвото има ли автопилот?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да си съвсем сигурен коя ще е твоятя бъдеща кола, най-добре ще е да се качиш да ги покараш и двете и тогава сам ще избереш Галанта. Ако не беше в София, с удоволствие щях да ти дам да покараш моя Галант комби.

Волвото има ли автопилот?

 

Благодаря, аз това и смятам да направя, тия дни ще покарам Галант-а, За Волво-то ще мие трудно, че не е под ръка.

Автопилот - не забелязах. (това е една от малкото екстри, която досега не съм имал, и ми е трудно да преценя колко ще ми е полезна. Аз карам предимно градско)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двузоновия климатроник не мисля че е кой знае каква полезна екстра, особено за шофьора. Фаровете са наистина голямо удобство, но вече сме обсъждали тази тема тук, и не е проблем да се направи. А и това при тези автомобили е свързано със закона в Швеция. Не знам дали знаеш, при Галант има регулиране интервала (през колко секунди) на чистачките, което е нещо което не съм смятал че може да е толкова полезно . Има къде да си оставяш какви ли не дреболии, а и чаши до ръчната спирачка, което е много удобно и при повечето коли липсва. Просто все такива много дребни неща, които са всъщност детайли, но правят Галант уникален и липсата им определено ме дразни, особено когато се кача в друг автомобил и той е с претенциите за по-висок клас. А ергономичното управление на климатроника е уникално по рода си. Може би единствено липсата на борд компютър, може да се сметне като недостатък, но имаш термометър за външна температура. Общо взето не мисля, че има голяма разлика в комфорта на окачването, а за интериора може вече и да поспорим. :D По мое мнение Галант е също актуален модел, понеже все още грабва с дизайн, за разлика от доста свои връстници, че дори и наследници. А липсата на Галанти може само да те радва че цената им няма да падне бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е точно това са детайките, които се усещат след като си притежевал един автомобил, След японците, Волвото (850) ми се струваше доста странно. Две седмици по-късно всички други коли ми се струваха странни, ергономиката е униаклна. След като я усетих обаче започнах да обръщам внимание на тези неща. Досега седалките бяха седалки, волана волан и на дълъг път просто си ме заболяваше или гърба (Toyota Corrola) или врата (Nissan Primera). Сега обаче не искам повече да се връщам на компромиси. Волвото е с признато най-удобните седалки в бранша. Возията му е по-мека и някой казват че това отнема от спортното усещане на пътя. Но сега за мен комфорта вече е на първо място. Двузоновия климатик за мен е екстра, на жена ми все и е студено а на мен топло. Намирам за доста интересна възможността на единия да духа топло на другия студено. Така или иначе това няма да е причина да не купя Галанта ако ми хареса. Това с чистачките Нисан-а ми го имаше, найстина е полезно, едно от малкото неща, които ми липсват във Волвото. Щеше да е по-добре ако спираха на светофарите като на Мерцедеса ни ама... не е болка за умиране. Както се казва - като искаш всичко -> магазина! А там искат $$ $$$ а понякога и $$$ $$$ :(

Благодаря за приятния разговор. Ще Ви съобщя какво се е случило в крайна сметка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...