mario64 Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 ПП. Увиснала задница за мен е, когато "просвета" между гумата и ръба на калника (междината между гума и калник) отзад е по-малка, отколкото отпред при кола на равен път и без товар.Абе кажи го като стойка на петниста хиена или немска овчарка, :D та да те разберат хората за какво говориш, какви са тия костенурки, па и нинджи, :giggle: дето си писал по горе . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 18 февруари 2015 Сподели Публикувано 18 февруари 2015 (редакция) Не съм сменял амортисьори, нямаше нужда. Моята е на 90 000 км. Снимки се канех да направя, но така и не направих, но ще измеря с рулетка разстоянието от земята но края на задната вежда, за да илюстрирам разликата, която е много чувствителна. Все пак пружините може и да се посвият под действие на теглото на колата в рамките на седмица. ПП. Увиснала задница за мен е, когато "просвета" между гумата и ръба на калника (междината между гума и калник) отзад е по-малка, отколкото отпред при кола на равен път и без товар.Ще послегнат, и аз така мисля. Аз смених моите с по-здрави, при монтажа преценихме да ги отрежем, за да мога все пак да ги сложа на старите амортисьори и колата да не скочи. Въпреки това, в началото колата имаше доста вирната задница. В момента обаче... видимо послегна, пак е с по-висока задница, но не колкото в началото. Може би се дължи и на това, че над пружините не сложих подходящи тампони и самите те не се сгъват праволинейно, а леко като ...торус, леко накриво Да, и моите разбирания за увиснала задница са такива, и това беше причината да я подсиля.рОлетка Редактирано 18 февруари 2015 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 12 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2015 Хайде, да споделя малко информация от опитите ми за разкриване на досадното хлопотене, пък да видим дали някъде няма да изникне решение на проблема. Първо малко предистория: На 180 000км. /реални/ смених ОЕМ-ски вградени елементи по предното окачване:- Амортисьори Sachs /газови SuperTouring май се водят/- Тампони на макферсон /незнам каква марка са/- Лагери на макферсон - оригинални от Мицубиши- Шарнири - марка 555- Задните тампони на носачите - незнам каква марка- Биалетки - Марка Blueprint- Тампони на стабилизираща щанга - оригинални от Мицубиши- Кормилни накрайници - външни - само те са сменяни и преди това Общо взето една пълна профилактика на предницата, провокирана от тропане /от накрайници/, скърцане /от тампони на стабилизираща щанга/ и омекнали тампони на макферсон. След горната интервенция започна едно глухо хлопане, което локализирам като шум отпред отдясно. Чува се само при преминаване по неравност с дясното колело и то при леко пропадане.Примерно най-добре се хваща хлопането при преминаване на вълнообразна неравност на асфалт. Особено ако са няколко неравности при всяко пропадане на колелото след неравността, се чува еденично хлопване. Също при легнал полицай, при слизането изхлопва, при качването - не. Обаче примерно при каране по паваж не се чува нищо. Общо взето интервенцията я правих преди 10ина месеца и за около 25000км. хлопането леко се е засилило сякаш. Колата я карах в няколко сервиза и всички казват, че предницата е "бетон".Но ако кача някой да се повози, ясно чува въпросното хлопане. Сега съм се хванал по метода на изключването да намеря дефекта, но уви до тук съм ударил на камък. Направих следните проби: 1. Съмнявах се в дефектен амортисьор, затова сложих старите ми /оригиналните/, които все още са в добро здраве - резултат хлопването се чува, но при значително по-големи неравноси, предполагам, защото са маслени и доста по омекнали от газовите на Sachs. Тоест по-твърдия амортисьор по-лесно провокира луфта/хлабината и изхлопва. С този опит отхвърлих дефектен амортисьор /бях ги карал и на "тресачка" и там бяха ок/. 2. Размених левия и десния тампон на макферсон за да видя дали тропането ще мине от дясно в ляво, но никаква разлика, отново си е в дясно при преминаване на дясното колело през неравност.С този опит отхвърлих дефектен тампон на макферсон. И общо взето се отчаях, защото почти бях сигурен, че някъде там е проблема.3. Смених отново кормилни накрайници /докато правихме опити, забелязахме луфт в десния /за 25000км. се е появил/ , та направо смених и ляв и десен. Да ама хлопането си остана.С това отхвърлям и проблем във външните накрайници. До тук това съм направил, утре мисля да разкача биалетките тотално да ги махан и по този начин да изолирам целия възел на стабилизиращата щанга - щанга, тампони и биалетки. Ако хлопането остане ми остава само носача май, май. Там всичко изглежда наред - шарнира на разкачено го проверявахме и е супер стегнат, тампоните изглеждат ок, макар да са леко напукани задните тампони на носачите, които също са сменени преди 10 месеца. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да даде насоки какво друго да проверявам?! Възможно ли е да е вътрешен накрайник?! Или си мисял, че там трябва да почуква ситно и на паваж?! Може ли да е нещо по каре, полуоска или друго?!?! Всичко изглежда супер стегнато, а хлопа ли хлопа, направо ужасно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 12 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2015 А да, от логическа гледна точка, разделям нещата в два варианта: 1. Хлопането да го е имало, просто след като съм сменил всичко и съм премахнал евентуални други дребни луфтове и съм втвърдил окачването с новите газови амортисьори да се е изострило хлопането и вече да го чувам, а преди да не ми е правило впечетления, защото то в по-голяма неравност какво ли не се чува. Ако е така то би трябвало да е нещо, което не съм сменил - примерно вътрешен накрайник или преден тампон на носач, което май почти никога не се разбива.2. Хлопането да се е появило след смяната на нещата, тоест да е в нещо, което съм сменил, но още не съм проверил - приемрно шарнир - на ръка не мръдва /но пък незнам нали се набива на носача и може ли нещо грешка при монтажа да са направили/ или заден тампон на носач /и той се набива/. Друго какво може да е просто незнам. Някой викат рейка, ама ако е луфт в рейката би трябвало да го чувам не изолирано в дясно и да го има при всякви неравности, особено ситни, паважи и т.н. и да го има и при ляво колело в неравност. Еми това е, разсъждавам си Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 Май 2015 Сподели Публикувано 12 Май 2015 ..........разсъждавай си още и наливай още ......питай Рангел дали му тропа колата?Окачванията са идентични..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 12 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2015 ..........разсъждавай си още и наливай още ......питай Рангел дали му тропа колата?Окачванията са идентични..... Не разбрах?! Имал е подобен проблем и сте го разрешили?! Или....?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 15 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2015 Махнахме биалетките и тропането си седи. Значи отпадат целия възел по стабилизиращата щанга. Остават само носачи. Друго не ми идва какво може да е, полуоската може ли да хлопоти?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.