Премини към съдържание

Outlander 2.0Did - загуба на мощност


Препоръчано мнение

Здравейте, искам да питам някой дали е имал подобен проблем:

при по продължително движение с една скорост /примерно на 6та с 130км/ч / в един момента колата губи мощност и се получава ефект все едно не подавам газ изобщо и просто си държи оборотите/скоростта, с които се движа. Спирам гася, паля отново и всичко е наред. Нищо не светка по таблото и няма записани грешки. Започна да се появява от миналата зима и го отдавах на кофти нафта и студове, но сега все още не е студено а и смених бензионастанцията. Все по-често започна да го прави, примерно вчера по магистрала Тракия ми се случи 3 пъти за 300км. Винаги при по-продължително каране с едни обороти. В неделя се качвах на х.Алеко и го направи при по-продължително каране на 3та с едни обороти. Колата е на 170 000км. /реални/.

 

Поздрави,

Коко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да питам някой дали е имал подобен проблем:

при по продължително движение с една скорост /примерно на 6та с 130км/ч / в един момента колата губи мощност и се получава ефект все едно не подавам газ изобщо и просто си държи оборотите/скоростта, с които се движа. Спирам гася, паля отново и всичко е наред. Нищо не светка по таблото и няма записани грешки. Започна да се появява от миналата зима и го отдавах на кофти нафта и студове, но сега все още не е студено а и смених бензионастанцията. Все по-често започна да го прави, примерно вчера по магистрала Тракия ми се случи 3 пъти за 300км. Винаги при по-продължително каране с едни обороти. В неделя се качвах на х.Алеко и го направи при по-продължително каране на 3та с едни обороти. Колата е на 170 000км. /реални/.

 

Поздрави,

Коко

Губи "синхрон" м/у дросела и ЕГР-а.......естествено ще има и други работи ,които трябва да се направят по колата ти, предвид пробега......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Губи "синхрон" м/у дросела и ЕГР-а.......естествено ще има и други работи ,които трябва да се направят по колата ти, предвид пробега......

 

Тоест, проблем в егр-а ли да търся? Те не са ли заедно с дросела или греша? Какво друго смяташ, че е добре да се предприеме на тези км. - почистване на турбо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча.

Понякога обаче само с почистване няма да се оправят нещата , трябва си нова клапа......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча.

 

Благодаря, Колега! Ще проверя първо това!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравей колега, каква беше причината... и аз имам същия проблем?

 

При мен беше дроселовата клапа. Подмених я с нова, при подмяната изчистихме и ЕГР-а и се оправи. Признаците при мен бяха, загубата на мощност от време на време на извънградско кротко каране /изключваше турбината/ и при гасене на колата се разтрисаше мотора, не угасяше веднага, защото дросела трябва да го "задуши" при изгасяне ако функционира нормално. Чек енджин не светеше, а при тест на компютър даваше високо налягане на турбото.

Дросела струваше около 300-400 лв., не си спомням с точност. Обикновено се разбива оста на самата клапа и почва да играе клапата, не винаги успява да затвори и като цяло се държи не така както и подава компа. При мен даже на ръка се виждаше, че има луфт и клапата имаше едно свободно движение, което при новата го няма.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и аз имах същия проблем. След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.

Проблема се реши с почистване на турбото.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен светна на таблото дроселовата клапа. Изчистихме я в сервиз, беше замърсена... Изчистиха грешките (даваше и грешка ЕГР) и след това работеше добре, но не за дълго. Отново се появи същия проблем. Като качва баир и забива...светна пак лампата-дросел клапа. Явно ще я сменям. Прави впечатление, че докато е студена колата работи добре( даже и при светната лампа на дросела), но като достигне нормална работна температура - забива ( давам газ, но няма мощност ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече е добре колата...Смених филтъра за картерните газове и се оправи. Той е заедно с капака на двигателя, но е важен - пази турбината!!! Купих го от сервиз " Ратола " - 328лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...