Kokito Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Здравейте, искам да питам някой дали е имал подобен проблем:при по продължително движение с една скорост /примерно на 6та с 130км/ч / в един момента колата губи мощност и се получава ефект все едно не подавам газ изобщо и просто си държи оборотите/скоростта, с които се движа. Спирам гася, паля отново и всичко е наред. Нищо не светка по таблото и няма записани грешки. Започна да се появява от миналата зима и го отдавах на кофти нафта и студове, но сега все още не е студено а и смених бензионастанцията. Все по-често започна да го прави, примерно вчера по магистрала Тракия ми се случи 3 пъти за 300км. Винаги при по-продължително каране с едни обороти. В неделя се качвах на х.Алеко и го направи при по-продължително каране на 3та с едни обороти. Колата е на 170 000км. /реални/. Поздрави,Коко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Здравейте, искам да питам някой дали е имал подобен проблем:при по продължително движение с една скорост /примерно на 6та с 130км/ч / в един момента колата губи мощност и се получава ефект все едно не подавам газ изобщо и просто си държи оборотите/скоростта, с които се движа. Спирам гася, паля отново и всичко е наред. Нищо не светка по таблото и няма записани грешки. Започна да се появява от миналата зима и го отдавах на кофти нафта и студове, но сега все още не е студено а и смених бензионастанцията. Все по-често започна да го прави, примерно вчера по магистрала Тракия ми се случи 3 пъти за 300км. Винаги при по-продължително каране с едни обороти. В неделя се качвах на х.Алеко и го направи при по-продължително каране на 3та с едни обороти. Колата е на 170 000км. /реални/. Поздрави,КокоГуби "синхрон" м/у дросела и ЕГР-а.......естествено ще има и други работи ,които трябва да се направят по колата ти, предвид пробега...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 4 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Губи "синхрон" м/у дросела и ЕГР-а.......естествено ще има и други работи ,които трябва да се направят по колата ти, предвид пробега...... Тоест, проблем в егр-а ли да търся? Те не са ли заедно с дросела или греша? Какво друго смяташ, че е добре да се предприеме на тези км. - почистване на турбо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elmont98 Публикувано 19 октомври 2013 Сподели Публикувано 19 октомври 2013 Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 октомври 2013 Сподели Публикувано 19 октомври 2013 Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча.Понякога обаче само с почистване няма да се оправят нещата , трябва си нова клапа...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 21 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2013 Колега свалете вакум клапана над егр клапата и проверете да не е задръстен със сажди . Аз от прехвалени майстори разбирачи сваля турбо идоста други работи докато открия проблема.Добре че имам сервиз иначе незнам що пара щях да похарча. Благодаря, Колега! Ще проверя първо това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berkfire Публикувано 14 април 2015 Сподели Публикувано 14 април 2015 Здравей колега, каква беше причината... и аз имам същия проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokito Публикувано 16 април 2015 Автор Сподели Публикувано 16 април 2015 Здравей колега, каква беше причината... и аз имам същия проблем? При мен беше дроселовата клапа. Подмених я с нова, при подмяната изчистихме и ЕГР-а и се оправи. Признаците при мен бяха, загубата на мощност от време на време на извънградско кротко каране /изключваше турбината/ и при гасене на колата се разтрисаше мотора, не угасяше веднага, защото дросела трябва да го "задуши" при изгасяне ако функционира нормално. Чек енджин не светеше, а при тест на компютър даваше високо налягане на турбото. Дросела струваше около 300-400 лв., не си спомням с точност. Обикновено се разбива оста на самата клапа и почва да играе клапата, не винаги успява да затвори и като цяло се държи не така както и подава компа. При мен даже на ръка се виждаше, че има луфт и клапата имаше едно свободно движение, което при новата го няма.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tot Публикувано 17 април 2015 Сподели Публикувано 17 април 2015 Здравей колега, и аз имах същия проблем. След диагностика се оказа проблем с геометрията на турбото , поради която колата влиза в авариен режим.Проблема се реши с почистване на турбото.Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berkfire Публикувано 19 април 2015 Сподели Публикувано 19 април 2015 При мен светна на таблото дроселовата клапа. Изчистихме я в сервиз, беше замърсена... Изчистиха грешките (даваше и грешка ЕГР) и след това работеше добре, но не за дълго. Отново се появи същия проблем. Като качва баир и забива...светна пак лампата-дросел клапа. Явно ще я сменям. Прави впечатление, че докато е студена колата работи добре( даже и при светната лампа на дросела), но като достигне нормална работна температура - забива ( давам газ, но няма мощност ). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berkfire Публикувано 24 април 2015 Сподели Публикувано 24 април 2015 Вече е добре колата...Смених филтъра за картерните газове и се оправи. Той е заедно с капака на двигателя, но е важен - пази турбината!!! Купих го от сервиз " Ратола " - 328лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nordwolf Публикувано 21 август 2016 Сподели Публикувано 21 август 2016 Здравейте,знае ли някой дали Outlander 2.0 DID BSY,има DPF филтър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 август 2016 Сподели Публикувано 21 август 2016 Здравейте,знае ли някой дали Outlander 2.0 DID BSY,има DPF филтър?Някои имат, други не. Номер на рамата трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nordwolf Публикувано 21 август 2016 Сподели Публикувано 21 август 2016 Номера на рамата е:JMBXJCW8W7Z903204 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.