S.A.S. Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Колеги преди 2 дена разбрах, че имам теч от гарнитурата на горивната помпа. Смяната й става без да се налага махане на ремъка, та питам предлага ли се като резервна част ако да колко струва. И дали може да се замени с нещо друго. Колата е Галант 2.0 ТД 93-та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Това което намерих е ето в този сайт, мисля че съм избрал правилната марка, можеш (както и другите) да погледнеш различните гарнитури и да видиш цените. http://mot.bg/garnituri.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Това което намерих е ето в този сайт, мисля че съм избрал правилната марка, можеш (както и другите) да погледнеш различните гарнитури и да видиш цените. http://mot.bg/garnituri.html Само дето леко си сбъркал мотора и поколението на Галанта. Ето ти правилният избор Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 21 септември 2013 Сподели Публикувано 21 септември 2013 Само дето леко си сбъркал мотора и поколението на Галанта. Ето ти правилният избор Моят сайт Ами, до колкото разбрах на колегата мотора е 2.0 ТДИ, а това което си избрал е 2.4 ГДИ. Все пак няма да споря де, но пък май въобще я няма тази гарнитура която я търси в този сайт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.A.S. Публикувано 22 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2013 Да GLSTD се води модела а тука и аз не го намирам .... мерси все пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 септември 2013 Сподели Публикувано 22 септември 2013 От къде точно тече, предполагам тече дизело гориво, но все пак уточни?Ако направиш една снимка, мисля че ще е най-лесно.Щом е писал "гарнитура" значи иде реч за гарнитурката на капака на помпата ..Останалото са все О- пръстени и един семеринг на оста, ама той е невъзможен за смяна без сваляне на ангренажното колело .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.