Премини към съдържание

S.A.S.

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За S.A.S.

  • Рожден ден 07/31/1986

Местоживеене

  • Град
    Gabrovo

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Галант 2.0 TDI 94`

Интернет контакт

  • Skype
    prodanov5

S.A.S.'s Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги кажете може ли да се сменя реле регулатора на генератора БЕЗ да се разглобява целия. Преди около месец е сменено всичко по него, и се с появи доста "тъп" проблем. Не дава контакт буксата на реле регулатора някъде вътре, понеже като я натисна силно с пръст генератора започва да работи перфектно. Естествено от вибрациите след точно 500 метра работата пак е същата (няма зареждане). Та въпросът ми е какво може да се направи с този щекер без да се ходи на майстор за подобен елементарен проблем. Дали може да се извади само регулатора ? Колата е 2.0 ТД 93-а
  2. S.A.S.

    Въпрос !

    Смених, ГНП-то на галанта ми, но това сега е сложено "доста" на предварение (на 1-ви белег). Колата върви много добре но и чука доста особенно на студено. Ще се мести пак помпата просто за момента няма възможност. Та въпросът ми е може ли да се повреди нещо сериозно така и ако да какво. Чукането изчезва като загрее колата Галант 2.0 ТД 93-та
  3. S.A.S.

    Съединител

    Здравейте колеги, вчера ми отказа съдеинителя. Установих че няма капка течност (не знам къде е отишла) :mad: Долях течност оправиха се нещата но съединителя не е същия предавките влизат доста трудно (на студено почти невъзможно) да искам да попитам от къде се обезвъздушава цялата система. Мерси предварително. Колата е: Галант 2.0 ТД 93-та година.
  4. S.A.S.

    Горивна помпа !

    Да GLSTD се води модела а тука и аз не го намирам .... мерси все пак
  5. Колеги преди 2 дена разбрах, че имам теч от гарнитурата на горивната помпа. Смяната й става без да се налага махане на ремъка, та питам предлага ли се като резервна част ако да колко струва. И дали може да се замени с нещо друго. Колата е Галант 2.0 ТД 93-та
  6. Здравейте колеги, от около 1 месец започнах да имам тези проблеми с тоците на галанта, а именно (не зарежда) волтмера вътре скача като луд варирайки от 10 до 15.5 волта :icon_doh: Та, мисля да сменя реле-регулатора, и ако не се оправи от това не знам вече. Връзките, клемите и други подобни са наред, акумулатора е на 4 месеца, цяла зима го карах без грижи ся лятото го свалям през 2 дена да го зареждам. :icon_doh: Ако някой е имал подобен проблем да каже кое как е Мерси предварително. :icon_bye: П.С. Галант 2.0 TD 93-та
  7. S.A.S.

    Налягане на маслото

    Установих че го прави само като загрее маслото и то в горещото време на деня. Рано сутрин късно вечер няма никакво светене. Принципно налях малко по рядко масло когато го сменях но то беше края на зимата. Та най вероятно му идва прекалено рядко и не иска да прави нужното налягане ;)
  8. Колеги, от няколко дена забелязах че ми "мъжди" пресветва лампата на маслото "червената" на галанта. Утре мисля да сменям датчика но нещо ме съмнява в него да е проблемът. Лампата мъжди на празен ход на 1500 оборота не свети към 2000 оборота се чуди да свети ли да не свети ли нагоре я няма. Та ако някой е имал подобен проблем моля да сподели мнение какво да се прави ;) Мерси предварително П.С. Галант 2.0 ТДИ 4D63 93-та.
  9. Колеги кажете каде се намира датчика за маслото на Галант 2.0 TDI 93-та. Спешно е мерси предварително
  10. S.A.S.

    Въпрос !

    Колеги искам да попитам ако някой е запознат, от каде се регулира количеството нафта подавано от помпата. Помпата е механична на Митсубиши Галант 2.0 GLS TD 93-та година. Мерси предварително. Ако сложите и някоя снимчица ще е супер. :rolleyes:
  11. S.A.S.

    Топъл (горещ) интеркулер

    Мерси колеги ..... ами адаш скоро ще ти се обадя сигурно.
  12. Здравеите колеги, от около 1 седмица забелязвам че колата не върви както преди особенно на баир когато е топла На студено няма проблеми, та се сетих да пипна кулера и .... о боже поне 60 градуса температура "ако не е и повече" Та искам да попитам на какво се дължи това евентуални последствия и т.н. Ако карам колата полека до 2000 2500 оборота няма проблем започна ли да я натискам се загрява яко и спира да върви. Галант 2.0 ТДИ 93-та. Ако някой е има подобне проблем или просто някакви идеи моля да сподели ;) Мерси предварително
  13. Мерси колега, наистина е доста добър форума ;)
  14. Това за манометърчето ми хареса. Ако някой може да даде малко повече инфо как се прави и от каде да си намеря ще съм много благодарен.
  15. Ами аз търсих из нета някакви данни за тази турбина (не намерих) тъй като навсякаде пише че НЕ МОЖЕ да се надува механичано. Не знам защо го пише това след като манометъра едва ли лъже чак толкова . И все пак всеки който съм питал ми казва че ако не я натискам постоянно до 5000 оборота нищо няма да и стане. Така че за сега няма да бутам нищо. А и си остава факта че мотора е доста "свеж" и пъргав за 90 коня при това не малко купе. И е удоволстие да се кара
×
×
  • Създаване...