Премини към съдържание

Турбо


bonevsy

Препоръчано мнение

ако искаш качествено програмиране, в софия трябва да питаш нзм кой се занимава иначе във варна келеша (ще го намериш в tuning.bg форумите отдел варна) ще ти измисли един добър тунинг проект и ще ти направи колата перфектна, макар че можеш само да я сглобиш и да я закараш за компютърни настройки, относно турбо най-доброто си остава mitsubishi TD05H но с голямата перка (по добро е като цяло с оглед на това че е перфектно за градско каране, получаваш голям въртящ момент при ниските обороти), сравнително евтино е за момента дори и японския вариант (700-800 US). китайските са 2 пъти по евтини :P.

 

A за мойта кола в момента е много слаба поради изтощената турбина, 100ката ги прави за около 9с. 400м. съм някъде 16.5, а макс. ск. е 235км/ч (5400об. 0.6 бара) на магистрала с 3ма души но на скоростомер, реално е може би е около 220, като тегло е 1240кг. (мерил съм го) което е макс 100кг. по леко от галант , и върви еднакво с 2.6 турбо мотора, двигателя въпреки че е на 19г. си вади заводската компресия, като няма правен основен ремонт само са сменени сегменти, но в момента усилено мисля да го правя двувалка с глава на вр4-ка, афтърмаркет комп и някои други модове с горепосочената турбина, и тая зима ще съм доволен да изкарам 350 стабилни коня благодарение на японците които са направили наистина конструктивно здрави елементи за далечната 85г. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

fili е човека , който очевидно има опит и с тунинги и с турбини :) аз ще си карам атмосферката , но ще се радвам да науча , кой ? как ? за колко пари ? колко коне е добил от тунинговане на Галант :) Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

fili е човека , който очевидно има опит и с тунинги и с турбини :) аз ще си карам атмосферката , но ще се радвам да науча , кой ? как ? за колко пари ? колко коне е добил от тунинговане на Галант :) Успех !

На Галант можеш да го докараш и 400 коня...........достатъчно е само да сложиш от Ево 7,8,9 мотора и "леко " да го пипнеш за да стане 400 коня........иначе сток си е 265 или 280 коня, зависи.....

Но не конете и мощността са силата на един Галант,а удоволствието от шофирането.Галанта е "лимузина" и на нея не и трябват многото коне..........ако искаш "бегачка" бегай си взимай ЕВО-то :D

И въобще защо коментираме тази тема............все едно на моторен самолет да сложим реактивни двигатели...... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

fili е човека , който очевидно има опит и с тунинги и с турбини :) аз ще си карам атмосферката , но ще се радвам да науча , кой ? как ? за колко пари ? колко коне е добил от тунинговане на Галант :) Успех !

 

 

всъщност нямам никакъв опит с тунинги и турбини, бутам само по мойта и на баща ми колата, чисто и просто гледам да чета много и да съм в крак с нещата, и естествено най-много чета за митсубишита и възможни тунинги и настройки за тях, но не пропускам и другите марки :)

 

DJ Tymbi дам и мойта мечта е ЕВО, но с оглед на 95 000лв. за сега мога да го гледам само през витрината :icon_crying: , но в няколко годишен срок може и да си сбъдна мечтата :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ-ея е прав - само си чешем езиците, но самата тема е такава - подклаждаща голямо чесане. :)

В края на краищата - пила = ЕВО, лимо = Галант. От тук нататък , кой каквото успее да направи от тях и да сподели после. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е не е задължително да се купи чисто ново EVO, има и втора употреба, намират се от пета генерация насам включително и деветки така че не е задължително да струва 95 000лв, но все пак е акцизно и наистина цената му става високичка.

 

Дам и ти си прав , а има и други варианти. Може да ви се стори кощунствено , но ето една алтернатива за пристрастените към адреналина - Опел в изпълнение на Opel Performance Center. Било то Корса (192 к.с) , било то Астра с (240 к.с) или която и да е друга модификация в OPC вариант. Знам , че ще ме "нахраните" само заради споменаването на Опел , но преди да го направите ще споделя едно-две числа ...

ЕВО9 - както казахте - 92 110 лева , 280 к.с , 4x4, 2.0 литра , турбо и т.н - невероятна.

Impreza - 98500 лева, 280 к.с , 4x4, турбо, мотора е 2.5 литра обаче и с по-добри динамични характеристики - също невероятна.

Mazda 6 MPS - 78580 лева - 260 к.с, 4x4, турбо , 2.3 литра - клони повече към нормалните коли, докато горните две по-скоро към рали колите.

Опел Вектра OPC - 56000 лева , 280 к.с , с предно предаване (не е 4x4), 2.8 литра , турбо - още по-близо до нормалните коли , дори повече с липсата на 4x4 , което определено би дало много повече в спортно отношение на този атвомобил.

Цените на първите 3 са базовите за модела , всички имат допълнително обурудване по желание на клиента. За Опела - излезе 56 000 с допълнителни екстри като - 19" джанти и още няколко неща (като допълнителни екстри).

За Опела съм горе-долу запознат, защото мой приятел си купи такъв скоро . Карах го , колата освен , че е чисто нова , въври доста приятно , но определено има проблем с тръгването от място, особено ако сте решили да се "дръпнете с някой" - просто не тръгва :)

Пак стана голям офтопик и чесане , но все пак добре е човек да се огледа и да види какво правят и другите фирми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този клуб ни е събрал именно защото се "оглеждаме какво правят другите марки". Значи 280 коня ... обаче колата "определено има проблем с тръгването". Е аджаба какъв е смисълът да даваш толкова пари за Опел след като двигателя му можеш да ползваш между 60 и 130 kmh. Това за мен е гавра с клиента.

 

От друга страна погледнато - слагането на турбо на Митсубиши предполага стъпало на ГОРЕ. Минаването към Опел е по-скоро стъпка в обратна посока.

 

Ако ще кихам 60 бона за кола определено бих ги дал за Галант VR-4, който определено няма проблем с тръгването. А до колкото разбирам и стандартен галант с турбо кит ще се върже в пъти под тая сума.

 

При всички положения получаваме по-добра машина, която блести във всяко едно отношение пред конкуренцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Този клуб ни е събрал именно защото се "оглеждаме какво правят другите марки". Значи 280 коня ... обаче колата "определено има проблем с тръгването". Е аджаба какъв е смисълът да даваш толкова пари за Опел след като двигателя му можеш да ползваш между 60 и 130 kmh. Това за мен е гавра с клиента.

 

От друга страна погледнато - слагането на турбо на Митсубиши предполага стъпало на ГОРЕ. Минаването към Опел е по-скоро стъпка в обратна посока.

 

Ако ще кихам 60 бона за кола определено бих ги дал за Галант VR-4, който определено няма проблем с тръгването. А до колкото разбирам и стандартен галант с турбо кит ще се върже в пъти под тая сума.

 

При всички положения получаваме по-добра машина, която блести във всяко едно отношение пред конкуренцията.

 

Склонен съм да се съглася с теб , но не напълно..

- Опел-а тръгва добре (все пак има блокировка) , това което изтъквах е , че не тръгва като автомобил 4х4 и съответно не става много за гонки тип Божурище, а двигателя го ползваш от 30 до 240 км/ч (поне аз с повече на този автомобил не съм се возил)

- подценяваш факта , че говорим за чисто нов автомобил , сравнен с кола втора ръка . Мисля , че не е нужно да споменавам какви са предимствата на чисто новата кола, само ще кажа , че в чисто новите коли (дори Опели) се интегрират нови технологии и екстри (убеден съм , че в чисто ново :mitsu-smiley: Лансер ЕВО са по-нови и повече, но цената е съвсем друга), които определено в колите на старо или ги няма и ако ги има са в автомобилите от съвсем други марки/ценови спектър.

- В края на краищата си е изцяло до човека - ако иска да кара абсолютно безпроблемен автомобил с много коне , но няма 100 000 излишни лева или има желание да се занимава с тунинговане на употребяван автомобил - това си е изцяло личен избор. Въпросният ми приятел (с Опела) грам не разбира от коли , ама толкова е зле , че сигурно няма да може да си смени кабели на свещите дори - в неговия случай Опела си е подходящ избор. За други, "advanced user-и" сигурно е съвсем безидейно да си купуват Опел и това също е нормално. Алетернативи има :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Склонен съм да се съглася с теб , но не напълно..

- Опел-а тръгва добре (все пак има блокировка) , това което изтъквах е , че не тръгва като автомобил 4х4 и съответно не става много за гонки тип Божурище, а двигателя го ползваш от 30 до 240 км/ч (поне аз с повече на този автомобил не съм се возил)

- подценяваш факта , че говорим за чисто нов автомобил , сравнен с кола втора ръка . Мисля , че не е нужно да споменавам какви са предимствата на чисто новата кола, само ще кажа , че в чисто новите коли (дори Опели) се интегрират нови технологии и екстри (убеден съм , че в чисто ново :mitsu-smiley: Лансер ЕВО са по-нови и повече, но цената е съвсем друга), които определено в колите на старо или ги няма и ако ги има са в автомобилите от съвсем други марки/ценови спектър.

- В края на краищата си е изцяло до човека - ако иска да кара абсолютно безпроблемен автомобил с много коне , но няма 100 000 излишни лева или има желание да се занимава с тунинговане на употребяван автомобил - това си е изцяло личен избор. Въпросният ми приятел (с Опела) грам не разбира от коли , ама толкова е зле , че сигурно няма да може да си смени кабели на свещите дори - в неговия случай Опела си е подходящ избор. За други, "advanced user-и" сигурно е съвсем безидейно да си купуват Опел и това също е нормално. Алетернативи има :)

Истинските разбирачи на коли знаят какво да си купят............. :icon_rock: друг е въпроса че някои не могат да извадят толкова пари........ :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

НАПЪЛНО не съм сколен да се съглася с колегата ИВД.

 

240 км/ч - надявам се не говориш сериозно - по хемус в средната карат с 80. Краските отиват много в черната и тиха зона ...

Новите технологии в новите коли ... може би намекваш за интелигентна скоростна кутия като на Галанта от преди 11 години ... Ей тия са много напред с "матряла" - да знаеш.

 

Колкото до това кой какви пари дава за кола - Баце аз карам изгнил кадет 1.4. Това какъв ме прави - грозен, глупав, задръстен, смешен. Виждаш ли, хората по принцип са много деформирани на тема пари. Имам прекрасно семейство, деца, бизнес. Живея на хубаво място. Предпочитам да излезна с колелото в планината. Не ме радват последното поколение петрохимикали във високотехнологичните опели. Нищо лично - фен съм, но колата ми е последния проблем. Виж ако някой се опитва да си оправи живота отзад напред това е личен проблем.

 

Но най-важното в случая е, че с една шеста от парите за наточен опел, ще си купя комфортен Галант със спокоен и достатъчно мощен двигател.

И всеки път когато случайно погледът ми се спре на наточен опел спрял до Галант ще се усмихвам ... широко и топло ... припомняйки си добрите стари времена. Въпросът тук е струват ли си колите парите които даваме. Разумен човек не дава пари за глупости.

 

ДИДЖЕЙ явно с това турбо нищо не става - давай да правиме партия за VR-4.

Срамота е бе хора - толкова акули в морето, а не се виждат перки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колкото до това кой какви пари дава за кола - Баце аз карам изгнил кадет 1.4. Това какъв ме прави - грозен, глупав, задръстен, смешен. Виждаш ли, хората по принцип са много деформирани на тема пари. Имам прекрасно семейство, деца, бизнес. Живея на хубаво място. Предпочитам да излезна с колелото в планината. Не ме радват последното поколение петрохимикали във високотехнологичните опели. Нищо лично - фен съм, но колата ми е последния проблем. Виж ако някой се опитва да си оправи живота отзад напред това е личен проблем.

Много правилно си го казал.............колите не са ни първия проблем и въобще не са проблем, те са си екстра , и то много необходима , но в никакъв случай основен...........това, кой какво кара в момента е въпрос на личен избор,съобразен с много лични и не дотолкова лични фактори , дори и обществени фактори влиаят тук, и това каква кола караш в момента не означава че си фен на тази кола. :) Аз имам много приятели които много харесват Галанта ка то автомобил , но не биха карали такава кола сега и в момента поради точно тези фактори.........и аз искам да карам Еклипс GTS Турбо или VR-4 ,но както съм казвал - не съм дораснал за такава кола. Тук не става въпрос за парите въобще, дали ще извадиш 40-60 000 лв. или 100 000 лв. за въпросните автомобили или ще караш кола ( дори и опел ) за 10 000 лв. :)

 

 

 

ДИДЖЕЙ явно с това турбо нищо не става - давай да правиме партия за VR-4.

Срамота е бе хора - толкова акули в морето, а не се виждат перки.

Ами то хубаво , но кво ще го правим това "говедо" :D после???

Ще го изкарваме за по1 час на седмица ( най вероятно уикендите ) и ще го ръчкаме колкото за един резервоар и после - в бокса за миене, почистване и почивка до другия уикенд...... :D

Ето защо не искам да си взимам подобно нещо, ако имаш 3-4 коли, и имаш възможността да ги подържаш всички ( включително и данъците) става......ноооо...... :icon_hmm:Както казваш - разумен човек не троши пари за глупости, освен ако е много напред с материала и не му пука за некви си там 100 000 кинта и последващи по 10 хиледарки на година за подръжка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Истинските разбирачи на коли знаят какво да си купят............. :icon_rock: друг е въпроса че някои не могат да извадят толкова пари........ :icon_hmm:

 

Напълно си прав. Всеки човек е частен случай - на това какво го кефи , колко пари има , колко пари желае да харчи за глупости (коли) или предпочита да ги инвестира в друго .

Ето колегата Нико звучи като човек , който просто не се кефи на адреналина и бензиновите изпарения , в това няма нищо лошо , никой не е казал , че колата те прави това , което си. Само не мога да разбера , защо се нерви толкова ?

240 ? Да, возих се с 240 и не виждам какво толкова има в това , хората и с повече се возят. За новите технологии - само един пример - мойто ПРЕКРАСНО :mitsu-smiley: , което ме радва неимоверно много, няма бклокировка на движещите колела - маловажна есктра? не бих казал , но това е пак до човека - накой му трябва, на друг - не. Има купища такива примери, но както казах на мен ми харесва :mitsu-smiley: достатъчно , че да не си купя "наточен опел" или Голф (опазил ме Господ) , просто показвах Опела като някаква алтернатива за тунинг феновете, защото това е тема за тунинг, а не за "деформацията на хората на тема пари" или обсъждане на други житейски проблеми и отклонения в морала на българина от сегашното време. (Въпреки , че ще се включа в дискусията , но на някое друго място).

Живи , здрави и по-умни по пътищата.

 

П.С "Нико - Иван се казвам , ИВД са ми инициялите - замени Баце."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иване прощавай ако съм те засегнал - написах го с друга идея.

Още повече, че в този форум сме по-олегнали и спокойни хора.

 

С адреналина трябва МНОГО да се внимава. Има специални места за тази работа. На пътя е опасно и безотговорно. Ако стане гаф цената е неизразима и несравнима.

Лично съм се хващал, че не мога да карам нормално. Бързам за никъде.

 

За това започнах да карам колело. Напрегнатото ежедневие ни зарежда с една особена нервност, която се проявява под различна форма - нервни, раздразнителни, караме бързо и безрасъдно. Като отидеш в гората обаче - всичко остава там. Отмиваш тази шлака от себе си и слизаш спокоен и мирен.

 

"Живи , здрави и по-умни по пътищата." ...

По пътищата първо е разума, адреналина ... в доста премерени дози.

 

След като отнесох наградата за спамър номер едно във форума

ще се радвам да продължим темата, която е:

 

ТУРБО ЗА МИТСУБИШИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми Нико. Адреналина е хубаво нещо, но както каза - трябва много да се внимава. Аз се имам за сравнително олегнал младеж вече (ето на купих си Галант :) ) - на моя красавец дори още не съм пробвал колко може да вдигне , няма и да пробвам скоро (един път съм вдигал над 200 и то беше в Германия в участък от магистралата без ограничение). За колелото - мога само да ти завиждам - на едното си строших вилката (зъбите се оттърваха с по-малко, но пак боля :) ) , а на другото изкривих рамката и сега ми унищожава главините за около месец = излиза скъпичко да го карам.

Стига толкова съм писал , че доста кратко ще се радваш на "наградата" си :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за оф топика : колелото , наистина успокоява , но на скоро катастрофирах с 55 км/ч без каска и се забих в една скала точно с колело , така че и там трябва да се внимава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...