Mitsubishi Публикувано 2 януари 2005 Сподели Публикувано 2 януари 2005 Момчета, познайте какво ми се случи вчера.......повреди ми се скоростната кутия! Уникалното ми Mitsubishi Lancer 2,0 TDI 1995 комби остана без задна скорост. Опитвам се да я включа, но лоста не иска да се премести там, където е задната скорост, все едно я няма. Освен това когато пусна съединителя при неутрално положение на скоростната кутия се чува един стържещо-хъркащ звук като на ранен звяр. Предполагам, че се е разпаднал някой от лагерите на първичния вал на кутията. В сряда (05.01) ще я закарам на сервиз, защото дотогава сервиза е в новогодишна отпуска. На някой случвало ли му се е такова нещо и знаете ли дали този дефект може да се отстрани, или ще трябва да си търся друга ск. кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E52A Публикувано 3 януари 2005 Сподели Публикувано 3 януари 2005 Другите скорости как са? Задната е малко по различна - има самостоятелно зъбно колело и едно рамо което го мести да се зацепи.Да не би проблема да е само в защитата 5-та/задна? В кой сервиз ще ходиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2005 Другите скорости как са? Задната е малко по различна - има самостоятелно зъбно колело и едно рамо което го мести да се зацепи.Да не би проблема да е само в защитата 5-та/задна? В кой сервиз ще ходиш?Утре ще се разбере какво е станало. Другите скорости за добре, като изключим факта, че преди десетина дни забелязах, че когато карам на 5-та и дам газ, тогава скоростния лост се премества с около 10 см назад, а като върна газта и лоста се връща в нормалното си положение. Според мен е лагер или синхронизатор, който се е разпаднал и е блокирал задната скорост. Аз съм от Ямбол и се уговорих да я закарам утре сутринта на един местен сервиз, който по мое (а и не само по мое мнение) е най-добрия в града ни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 януари 2005 Admin Сподели Публикувано 5 януари 2005 А преди това да си чувал някъкво "виене" или трудно да е влизала задна или да е имало "хъркане" Трябва да е имало някъкви симптоми? Така изведнъж ли се получи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 5 януари 2005 А преди това да си чувал някъкво "виене" или трудно да е влизала задна или да е имало "хъркане" Трябва да е имало някъкви симптоми :detective: Така изведнъж ли се получи?Симптомите вече ги написах, но те бяха свързани с 5-та скорост, а не със задната. Другите скорости са добре, като изключим факта, че преди десетина дни забелязах, че когато карам на 5-та и дам газ, тогава скоростния лост се премества с около 10 см назад, а като върна газта и лоста се връща в нормалното си положение. Случи ми се на няколко пъти да се самоизключва 5-та скорост.Според мен е лагер или синхронизатор, който се е разпаднал и е блокирал задната скорост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E52A Публикувано 10 януари 2005 Сподели Публикувано 10 януари 2005 Какво стана бе човек - каква е диагнозата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2005 Какво стана бе човек - каква е диагнозата?Още не зная точната диагноза, но определено съм разочарован......... Помислих си най-после и на мен да ми се повреди кола след 6 години каране само на автомобили Mitsubishi. Да, ама не съвсем, защото се оказа, че всъщност причината за липсващата задна скорост не е повредена част, а само разхлабен болт вътре в кутията. Ремонта ми излезе 44 лева. Това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
E52A Публикувано 11 януари 2005 Сподели Публикувано 11 януари 2005 Браво бе - леко си се отървал :icon_rock: . Само така :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2005 Браво бе - леко си се отървал :icon_rock: . Само така :icon_thumbup: .Радвам се, че е било само това. Как да не я обичам тази марка?Mitsubishi forever :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2005 Сподели Публикувано 11 януари 2005 Хехеее, тук всички майй си обичаме колите не повече от теб, ма аз викам че ти е време да се качиш на един Галант.......... :first: Галанта си е Галант сега................квото и да си говорим това е колата........... :first: Хайде идвай в Софето таз неделя на срещата........ :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2005 DJ, тази неделя няма да мога да дойда до София, щото имам много работа, а и миналата седмица бях там за два дни (петък и събота). Галанти съм имал дори два. Първия беше с мотор 1,8TDI от последната модификация на този модел (слагам тук негови снимки), който го карах година и половина, без да ми създава никакви ядове. :first: , а другия е от следващия модел 2,0TDI, него го карах само докато му разменя мотора с този на Лансера и го продадох на едни момчета от Македония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2005 Сподели Публикувано 16 януари 2005 :D Защо ме кефи повече Е34А модификацията пред Е52купето не знам........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.