radsal Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Здравейте!Скоро се сдобих с малкото бижу - COLT V 1.3 75 кс 1997годинаКолата е на газ-обикновена,оборотите които държеше бяха 700-900 Смених маслото с MANNOL SAE 15W40,маслен и въздушен филтър и сега са 1000-1200Това нормално ли е или има нещо?Извинявам се предварително ако въпроса е идиотски! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 На този мотор по принцип производителя му дава 10w40 Хубаво ще е освен тези неща които си сменил, да си смениш високо-волтовите кабели и свещите (NGK или DENSO). Иначе хубави емоции пожелавам с новата колица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Възможно е който е монтирал или използувал газовата, да си е докарал оборотите по неправилния начин. Ако смесителя (плочката) не е проблемен за сваляне, свали го, запали на бензин, може и без филтър, за няколко минути нищо няма да му стане. Като загрее мотора, от винта за ниските обороти пробвай да ги докараш до нормалните 850 (около). След това закачаш обратно газовата и филтъра, минаваш на газ и си правиш оборотите от изпарителя. Винта за ниските обороти се намира на корпуса на дроселната клапа, ако не го откриеш, ще го снимам. Ако някой герой не е бъзикал по дросела, това би трябвало да ти реши проблема. Ако има пипано по опорния винт или по ТПСа, процедурата е малко по-сложна. Възможно е и да е от друго, но това е първото, за което се сещам и най-евтино за ремонт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Топалигов Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 Един газ-анализатор ще спести време и ,,героизъм",както казва колегата. в кичука има много добър(според мен)АГУ сервиз. е,не е безплатно,но ако си нямаш хабер ,по-добре да отидеш при специалисти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radsal Публикувано 3 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2013 Благодаря ви! Къде по точно в кичука? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 3 септември 2013 Сподели Публикувано 3 септември 2013 Здравейте!Скоро се сдобих с малкото бижу - COLT V 1.3 75 кс 1997годинаКолата е на газ-обикновена,оборотите които държеше бяха 700-900 Смених маслото с MANNOL SAE 15W40,маслен и въздушен филтър и сега са 1000-1200Това нормално ли е или има нещо?Извинявам се предварително ако въпроса е идиотски! Здравей колега не се притеснявай всичко е от въздушният филтър които си сменил ако старият ти е бил много мазен и замърсен оборотите са биле наместени по него влизало е по малко въздох а сега при новия влиза повече така че не се притесняваи намести си оборотите от изпарителя и си карай количката успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radsal Публикувано 3 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2013 Наистина се оказа от въздушния филтър-ходих на газ анализатор и майстора каза,че сместа е станала много богата - направи нова центровка и сега колата е супер!Благодаря на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.