Teodor70 Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 (редакция) Здравейте,От известно време сутрин при палене когато е по-студено(то още не е достатъчно студено), като чели не палят всички цилиндри, а може би през един и когато подам по рязко газ като не е позагряла има едно малко забиване. Това го правеше зимата , но когато беше под нулата, а сега го прави и на 18 градуса. Реших да сменя свещите (старите са на 20 х. Денсо каквито пише в книжката) и забелязах, че едната бобина е опушена от едната страна. Почистих я със спирт смених свещите, но тази сутрин при 15 градуса същия ефект около 2 секунди не работи добре двигателя и после си вдига около 1800 оборота, като тръгнах първите 300м забиваше. Дали проблема е в бобината или е нещо друго и как да разбера без друга бобина или да вземам направо нова пък ако не е от нея ще имам резерва. Дайте някакви предположения. Благодаря предварително. space runner 2.0 2000г 136кс. Редактирано 10 септември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 5 септември 2013 Сподели Публикувано 5 септември 2013 (редакция) Трудно е да се каже от какво е. Може да е от кабели, може и от лули. Огледай и тях поне за видими поръжения. А може да не е от запалителната система. Редактирано 5 септември 2013 от Ivo Ru Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor70 Публикувано 9 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2013 Здравейте,На изходна позиция съм след смяна на свещи, кабели и бобина, която я разменям тъй като нали са две. Тази сутрин запалих на газ и този ефект го нямаше, т.е. нормално запали. Онзи ден накарах един познат да дава на контакт, а пък аз да слушам стъпковият мотор и при първото даване на контакт се чува как два-три пъти тръгва и спира, като се изключи от контакт се чува само едно пускане и спира. При следващите давания на контакт веднага след това се чува само едно тръгване и спира и повече не се чува. Като работи оборотите на празен ход ги държи нормално. Дайте някаква идея какво да проверя или да направя за да разбера какво е точно. Да сваля моторчето да го почистя ли, то нали е под дроселовата клапа и е хванато с три болчета, да не сваля нещо друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 Здравейте,На изходна позиция съм след смяна на свещи, кабели и бобина, която я разменям тъй като нали са две. Тази сутрин запалих на газ и този ефект го нямаше, т.е. нормално запали. Онзи ден накарах един познат да дава на контакт, а пък аз да слушам стъпковият мотор и при първото даване на контакт се чува как два-три пъти тръгва и спира, като се изключи от контакт се чува само едно пускане и спира. При следващите давания на контакт веднага след това се чува само едно тръгване и спира и повече не се чува. Като работи оборотите на празен ход ги държи нормално. Дайте някаква идея какво да проверя или да направя за да разбера какво е точно. Да сваля моторчето да го почистя ли, то нали е под дроселовата клапа и е хванато с три болчета, да не сваля нещо друго.Само на бензин при студен двигател го прави доколкото разбитам. От колко време караш на газ. С газов инжекцион ли е или с обикновенна. Ако е карана само на газ, може да имаш полузапушени бензинови дюзи. Когато мотора е студен, поддържа по-високи оборити за да са стабилни и впръсква повече гориво, защото тежките фракции не изгатят. Ако имаш полузапушени бензинови дюзи, ефекта ще е най-видим при студен двигател. Нямам идея в Русе къде могат да се почистват дюзите. Прегледай във форума. Май има 2 варианта на почистване. С препарат и с ултразвук. Не знам кой е по-добър и кой може да направи диагностика в Русе. Нека колеги от Русе да кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 Като че ли не и достига горивото в самото начало но после се оправя ... ако бяха дюзи нямаше да се оправи за 2 секунди ... с газов инжекцион си нали? покарай я малко на бензин (няколко километра) и виж дали другата сутрин ще повтори номера ( ако бяха бобини, дюзи или свещи щеше постоянно да го прави проблема, а не само при палене сутрин ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 10 септември 2013 Сподели Публикувано 10 септември 2013 Абе колкото и да го разтягаме локума все натам отива работа - позапушени дюзи. Колкото по студено, толково по зле, първите минута две забива при подаване на газ. После се оправя. При мен е така от 6 години почти. Е, купих си от великото кралство втора ръка инжектори, пей сърце но след година и нещо старата песен на нов глас :( Ама нали на колонката пише 1.25 се примирява с този дребен недостатък, не може хем х.я до края хем душата в рая :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor70 Публикувано 11 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2013 Здравейте,Благодаря за бързите отговори и съвети в които има доста резон.С газов инжекцион съм от две години, преди това го карах на бензин една година и също го имаше този проблем, но при много студено време и за кратко, а сега вече го прави и при 15 градуса и по-дълго време работи нестабилно. Може наистина да е недостиг на гориво и най-вероятно е от дюзите. Дали няма нещо дето се слага в бензина за почистване на дюзите. Мисля, че съм чувал за някакви такива добавки, но да не стане и по-зле после. Ще изчакам да стане по-студено и ще я пробвам пак на газ дали го правии ако не то явно не му достига гориво.Може ли да е от бензинова помпа или филтър,който не го намирам никъде и сигурно е в резервара до колкото разбрах от форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 11 септември 2013 Сподели Публикувано 11 септември 2013 Здравейте,Благодаря за бързите отговори и съвети в които има доста резон.С газов инжекцион съм от две години, преди това го карах на бензин една година и също го имаше този проблем, но при много студено време и за кратко, а сега вече го прави и при 15 градуса и по-дълго време работи нестабилно. Може наистина да е недостиг на гориво и най-вероятно е от дюзите. Дали няма нещо дето се слага в бензина за почистване на дюзите. Мисля, че съм чувал за някакви такива добавки, но да не стане и по-зле после. Ще изчакам да стане по-студено и ще я пробвам пак на газ дали го правии ако не то явно не му достига гориво.Може ли да е от бензинова помпа или филтър,който не го намирам никъде и сигурно е в резервара до колкото разбрах от форума. Филтъра ти е на бензиновата помпа,но едва ли е той причината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.