Премини към съдържание

Леко претрисане на двигателя и задното г


MarinMarinov

Препоръчано мнение

Здравейте имам един проблем с лансара 1.3 бензин е 1998 г., след като сложих газова двигателя взе да тресе и оборотите ми се струва , че паднаха и не са стабилни, около 750 . При газ и бензин колата работи еднакво на место двигателя претриса и чак задното гърне се тресе шума от колата е променен от преди това да сложа газовата. Смених тампоните на двигателя, смених свещите и пак същото даже сега лятото бях с гипс на крака и не я карах близо две седмици и акомулатора ми падна заредих го и като я карах на свободна оборотите падаха до 350 някъде. Не знам какво става моля някой , ако може да ми каже от какво може да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах и тази тема, щом си и с газова уредба даже се учудвам как и не е загасвала, за да ускориш адаптацията на ECU я остави загряла на газ да си поиграе с оборотите и да си запише параметри в паметта за 5 мин.

Това е напълно нормално и не е проблем ще се оправи :good:

 

За евентуалния проблем с изпускателната система може да вземеш парче вестник и да го сложиш на ауспуха и да видиш дали само бута или смуче. Ако ти е удобно снимай клип да чуем как пърпори, но да знаеш че такива Lancer-и съм виждал доста и те така си бръмчат на ниски обороти.

 

Какви свещи си сложил?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах и тази тема, щом си и с газова уредба даже се учудвам как и не е загасвала, за да ускориш адаптацията на ECU я остави загряла на газ да си поиграе с оборотите и да си запише параметри в паметта за 5 мин.

Това е напълно нормално и не е проблем ще се оправи :good:

 

За евентуалния проблем с изпускателната система може да вземеш парче вестник и да го сложиш на ауспуха и да видиш дали само бута или смуче. Ако ти е удобно снимай клип да чуем как пърпори, но да знаеш че такива Lancer-и съм виждал доста и те така си бръмчат на ниски обороти.

 

Какви свещи си сложил?

 

 

 

 

Добре ще снимам , а свещите са NJK.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Случайно някой умен газаджия да е пипкал винтчета и болтчета дето не му влизат в работата? каква е газовата - вакуумна или ГИ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно някой умен газаджия да е пипкал винтчета и болтчета дето не му влизат в работата? каква е газовата - вакуумна или ГИ?

 

 

Май е ГИ 900 лв ми струваше слагането.

На бензин работи супер мърка като котенце, но на газ оборотите веднага падат със сто и двигателят започва да тресе много.Как трябва да се настрой,че вече ми писна от както я сложих газовата само проблеми.

Редактирано от MarinMarinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май е ГИ 900 лв ми струваше слагането.

На бензин работи супер мърка като котенце, но на газ оборотите веднага падат със сто и двигателят започва да тресе много.Как трябва да се настрой,че вече ми писна от както я сложих газовата само проблеми.

 

Нещо не разбрах. В първия пост пишеш, че проблема се явява и на газ и на бензин. Сега - че е само на газ.

 

Ако е втория случай, има лесно - просто смени газаджията. Тия настройки на ГИ не са трудни, просто искат лаптоп с нужния софтуер и кабел за връзка (който най-често е обикновен RS232-USB преходник, но не е задължително). И, най-важното, някой, който като види таблиците, не да им се озвери като пиле в магданоз, а да знае ония цифрички със скачащите точки по тях какво значат и как се коригират.

 

Ако проблема все пак е на двете горива, пак смени газаджията, като пътьом е добре да минеш една диагностика, при някой, който може да напише правилно марката на колата ти от първия път, без да проверява в Гугъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах. В първия пост пишеш, че проблема се явява и на газ и на бензин. Сега - че е само на газ.

 

Ако е втория случай, има лесно - просто смени газаджията. Тия настройки на ГИ не са трудни, просто искат лаптоп с нужния софтуер и кабел за връзка (който най-често е обикновен RS232-USB преходник, но не е задължително). И, най-важното, някой, който като види таблиците, не да им се озвери като пиле в магданоз, а да знае ония цифрички със скачащите точки по тях какво значат и как се коригират.

 

Ако проблема все пак е на двете горива, пак смени газаджията, като пътьом е добре да минеш една диагностика, при някой, който може да напише правилно марката на колата ти от първия път, без да проверява в Гугъл.

 

 

 

 

В Шумен или региона дали има добър майстор за диагностика щото ходих на две места и нищо, а за газаджията, ако и другата седмица не може да се справи с проблема трябва да търся някой,

който разбира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кажи къде си ходил?

 

 

Само в Шумен едното место е на Лозевско шосе мисля, че Пламен се казваше и до болницата в града има един гараж . Това са местата където съм ходил.Искам да отида някъде където да знят какво правят и да разбират от японски коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...