BlackWolf Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Здравейте, колеги.Въпроса ми нормално ли е антифриза да изчезва толкова бързо. Не го бях проверявал известно време(половин месец някъде), защото не ми се налагаше да карам извън града, но вчера като го погледнах беше доста под минимума. Горе-долу по два пъти на месец го допълвам. Питам, защото имаме и един Citroen Xsara и на него антифриз не е пълнен от началото на лятото и все още си е между min/max. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Май не е много нормално, на мене за две години и половина падна от средата(на мин и макс) до малко над минимума преди време... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Огледай добре за течове, макар, че понякога трудно се откриват, може само да сълзи и то понякога.Има вариант и да е заминала гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Не е нормално! Аз на третата година сменях антифриз и стария не беше мръднал грам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 9 август 2013 Автор Сподели Публикувано 9 август 2013 Като я изкарвах от гаража днес видях една много малка локвичка течност, но не можах да разбера каква е. Ако е антифриз и изтича с това темпо не мисля, че ще пада толкова много нивото за половин месец. Все пак тези дни ще я закарам на сервиз да видим какво ще кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Провери си тройника , в него влизат 2 маркуча и един датчик , основна болест на ваговия мотор тоя парцал е пласмасов и се скапва с времето подмяна с нов около 15-20 кинта е , сменя се много лесно на 2 болта е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 10 август 2013 Автор Сподели Публикувано 10 август 2013 Провери си тройника , в него влизат 2 маркуча и един датчик , основна болест на ваговия мотор тоя парцал е пласмасов и се скапва с времето подмяна с нов около 15-20 кинта е , сменя се много лесно на 2 болта е .Къде горе-долу се намира този тройник? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Проследи маркуча от радиатора (горния), където влиза в ДВГ . Не знам как е ориентиран ваговия мотор в митсубишито . ПС Направи си един тест на главата става бързо с един уред в казанчето за антифриза се мери . Провери си връзките на маркучите за радиатора за парното , точно където влизат в купето.Всички маркучи на водната система , дай и малко ръчки спраш и гледаш къде капе . Успех и дано е малък дявола ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.