DJ Tymbi Публикувано 12 септември 2013 Сподели Публикувано 12 септември 2013 (редакция) Продължавам да си пиша сам...Бях при пламен преди малко, закача, мери и полива по колата и каза, че всичко е наред, освен, че колата не вижда TPS-aИнтересно е как върви без него.За проблема с паленето иска да го види на студен двигател, но колата ми трябва и не мога да му я оставя сега.Пламен казва, че не са инжектори, мислеше че е дистрибутор и го поля, но не е това........не че не го вижда,всичко си вижда, но има проблем с айдъл позишъна, който на празен ход и неутрална трябва да е ON, а твоя показваше OFF.........чрез този параметър ЕКУ-то "разбира" че колата работи на празен ход и ти не натискаш педала на газта.......по този начин чрез него,ЕКУ-то си управлява стъпковия мотор в определени граници от 6 до 12-15 стъпки ,и така мотора работи на 600 -650 об./мин. без вкл. консуматори........когато вкл. примерно нагревателя на задното стъкло, фаровете и т.н. тогава мотора се затормозява и оборотите падат, за да не паднат, ЕКУ-то управлява/отваря байпаса на въздуха за пр. ход чрез стъпковия мотор и този параметър аййдъл........когато айдъла не работи, започват аномалиите ,които си описал по горе...... Редактирано 12 септември 2013 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 13 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2013 Сменихме го днес, заедно със стъковото моторче, бобина, горен датчик на хол и дистрибутор с палец.От този датчик колата спря да сменя скорости, отдадохме го на това, че потенциометъра беше от кола с ръчна скоростна кутия. Върнах си моя и се оправи сменянето, но пак не пали нормално.Моята е с 2 потенциометъра на дросела, от 2та края по един. Единия е с 3 кабела, другия с 4.Сменихме тоя с 3те, защото този който имахме беше с 4 кабела.Останаха няколко темп. датчици да замеря или сменя, после датчик на колянов вал, но преди това ще проверя всмукателя за дупки и ще изчистя инжекторите.Трябва да намеря някой желаещ с типтроник да си сменим ТПС-ите за 2 дни, преди да се хвърля в купуване.До тук 190лв и проблема не е решен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 септември 2013 Сподели Публикувано 13 септември 2013 Сменихме го днес, заедно със стъковото моторче, бобина, горен датчик на хол и дистрибутор с палец.От този датчик колата спря да сменя скорости, отдадохме го на това, че потенциометъра беше от кола с ръчна скоростна кутия. Върнах си моя и се оправи сменянето, но пак не пали нормално.Моята е с 2 потенциометъра на дросела, от 2та края по един. Единия е с 3 кабела, другия с 4.Сменихме тоя с 3те, защото този който имахме беше с 4 кабела.Останаха няколко темп. датчици да замеря или сменя, после датчик на колянов вал, но преди това ще проверя всмукателя за дупки и ще изчистя инжекторите.Трябва да намеря някой желаещ с типтроник да си сменим ТПС-ите за 2 дни, преди да се хвърля в купуване.До тук 190лв и проблема не е решен...Защо сменяш на посоки??? Трябваше само ТПС-а да смениш....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 13 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2013 Черен капсулован потенциометър с 4 кабела, срещу него има същия, но с 3 кабела. Това закачено директно на дросела - Това ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 23 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2013 ABS-a изкарва грешки 23 и 24 (лампата на ABS-a мига, не тлц или чек енжин)Не мога да намеря дейта шийта, по който да си прочета за грешките от тази лампа - помагайте!Намирам този менюъл, но вътре има за Check engine и TLC - http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/Manuals/Galant_EA/WorkShop/13.pdf , без АБС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 септември 2013 Сподели Публикувано 23 септември 2013 (редакция) За*би грешките в АБС-а. Това са стари неизправности, които нямат отношение към работата на системата в момента. Моята изкарва 4 грешки - по една за всяко колело. Нямам идея от кога са, защото не съм забелязвал да свети при работещ двигател. Мисля че два от кодовете при мен бяха 23 и 24. п.п. 11, 13, 23 и 24 са при самодиагностика на АBS. Работи безпроблемно - за протокола. Редактирано 23 септември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 27 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 27 септември 2013 (редакция) Проблема е решен!Има познали, след добавка от карфур за няма и 20лв, разредена с 30литра бензин и каране само 3-4км проблема се оправи, сега пали като по книга.Добавката е в голямата си част керосин, абе направо май си беше керосин.5 дни, сутрин и вечер си паля без проблеми на горивото с керосиновата добавка, продължавам да си карам на газ междувременно Редактирано 27 септември 2013 от Subsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 септември 2013 Сподели Публикувано 27 септември 2013 Ако имаш каране извънградско,превключи на бензин и карай на "веселите" обороти някой и друг километър или ускорявай и намаляй известно време и ефекта ще е същия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 октомври 2013 Сподели Публикувано 1 октомври 2013 Предложете добавка в бензина за почистване на дюзи. На студен старт ако не чуя приличащия на високоволтово електричество шум в продължение на ~6 секунди при даване на контакт (или все едно в другия край на стаята пълнят бутилка с вода с последните милилитри течност), при запалването палят половината цилиндри и тръгва да работи на нищожни обороти. Оборотомерът едвам се повдига от 0, респ. лампата за налягане няма как да изгасне. Трябва да я загася веднага да не се счупи нещо и след това запалва както трябва.Газ не е помирисвал никога и употребата е такава, че рядко ми трябва за междуградски пътувания. Това ми напомня времето преди 2-3 години когато имаше пак такъв период. След това дълго не го е правил. Взех горивен филтър, за да го сменя след добавката. Предполагам че това му е болката. Чуя ли обаче горния шум при даване на контакт (аз го чакам да затихне съвсем) и изчакам ли го ~6 сек., пали нормално, обороти нормални, мощност също :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 1 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2013 Добавката, която сложих я продават за инжектори в карфур. 100 или 200мл е някъде, черна туба с дълго гърло за резервоара.Чист керосин е вътре със уж някакви други хапчета.Имаше невероятен резултат при мен след 2-4км каране. 1,5км карах с 10литра бензин и тази добавка, после долях още 30 литра бензинМоже да се пробва само с керосин в съотношение 500мл/30 литра, но да е петролен и чист, че да не пуска сажди.Дали колата върви повече, ами изглежда като да върви малко отгоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.