freaky Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Здравейте колеги,от къде се източва антифриза на аутлендър 2.2 дизел и по принцип на колко време трябва да се сменя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Здравейте колеги,....на аутлендър 2.2 дизел и по принцип на колко време трябва да се сменя? Здравей колега, в кой точно ред разпознаваш автомобила си? 1. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L 2. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 ClearTec (2010 + ) 4N14 5,5L 3. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5 L 4. Outlander 2.2 DI+D (115 kW) 4x4 TC SST (2010 + ) 4HK 5 L 5. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L 6. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5L Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 25 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2013 Здравей колега, в кой точно ред разпознаваш автомобила си? 1. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L 2. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 ClearTec (2010 + ) 4N14 5,5L 3. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5 L 4. Outlander 2.2 DI+D (115 kW) 4x4 TC SST (2010 + ) 4HK 5 L 5. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L 6. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5L Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Заповядай съкратена извадка за интересуващият те възел:Mitsubishi, Outlander CW0/CWB, Outlander 2.2 DI-D (115 kW) 4x4 TC SST, 2010-Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, JapanDrive type: a.w.d.Cylinder capacity: 2179 ccPower output: 156 HP / 115 kW at 4000 RPM Cooling systemCapacity7,6 literReserve tank: 0,62 literUse: NormalCheck 20000 km/12 monthsChange 120000 km/72 months Use: First change onlyCheck 20000 km/12 monthsChange 180000 km/108 months OEM recommendationyear-round Coolant, OAT (Organic Acid Technology) ------------------ Изискването за антифриз колега е да е по технологията OAT. Той е LongLife и обикновено повечето фирми го оцветяват в червен/оранжев цвят (може и да има и друг цвят). Цвета не е толкова важен, колкото технологията по която е произведен. Прилагам кратка извадка каква е тази технология: ADVANTAGES OF THE ORGANIC TECHNOLOGY New organic technology (OAT)1) « Longlife » formulationMaintains performances during service life 2) Increased protection of new materials against corrosion (Alloy…) 3) Improves thermal transfers This technology consist in a thiner protecting film than non-organic traditional additives (silicates,phosphates,…) 4) Prevents the deposits formationMaintains components (radiators, hoses,..) in a perfect condition => improved cooling, less leaks 5) Optimal protection of water pumps Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 25 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2013 До тук добре, полезно инфо, но основния въпрос беше от къде се източва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 До тук добре, полезно инфо, но основния въпрос беше от къде се източва?Има си пробки на радиатора и на блока, но тази на блока може и да я няма, тъй като мотора ти е френския, в този случай ще трябва да махнеш термостата........той се намира достатъчно долу за да изтече стария почти целия........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.