Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна антифриз Outlander II


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

от къде се източва антифриза на аутлендър 2.2 дизел и по принцип на колко време трябва да се сменя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

....на аутлендър 2.2 дизел и по принцип на колко време трябва да се сменя?

 

Здравей колега, в кой точно ред разпознаваш автомобила си?

 

1. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

2. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 ClearTec (2010 + ) 4N14 5,5L

 

3. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5 L

 

4. Outlander 2.2 DI+D (115 kW) 4x4 TC SST (2010 + ) 4HK 5 L

 

5. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

6. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, в кой точно ред разпознаваш автомобила си?

 

1. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

2. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x2 ClearTec (2010 + ) 4N14 5,5L

 

3. Outlander 2.2 DI+D (103 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5 L

 

4. Outlander 2.2 DI+D (115 kW) 4x4 TC SST (2010 + ) 4HK 5 L

 

5. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x2 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

6. Outlander 2.2 DI+D (130 kW) 4x4 (2010 + ) 4N14 5,5L

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай съкратена извадка за интересуващият те възел:

Mitsubishi, Outlander CW0/CWB, Outlander 2.2 DI-D (115 kW) 4x4 TC SST, 2010-

Manufacturer: Mitsubishi Heavy Industries Ltd., Tokyo, Japan

Drive type: a.w.d.

Cylinder capacity: 2179 cc

Power output: 156 HP / 115 kW at 4000 RPM

 

Cooling system

Capacity

7,6 liter

Reserve tank: 0,62 liter

Use: Normal

Check 20000 km/12 months

Change 120000 km/72 months

 

Use: First change only

Check 20000 km/12 months

Change 180000 km/108 months

 

OEM recommendation

year-round Coolant, OAT (Organic Acid Technology) -

-----------------

 

Изискването за антифриз колега е да е по технологията OAT. Той е LongLife и обикновено повечето фирми го оцветяват в червен/оранжев цвят (може и да има и друг цвят). Цвета не е толкова важен, колкото технологията по която е произведен. Прилагам кратка извадка каква е тази технология:

 

ADVANTAGES OF THE ORGANIC TECHNOLOGY

 

New organic technology (OAT)

1) « Longlife » formulation

Maintains performances during service life

 

2) Increased protection of new materials against corrosion (Alloy…)

 

3) Improves thermal transfers

This technology consist in a thiner protecting film than non-organic traditional additives (silicates,phosphates,…)

 

4) Prevents the deposits formation

Maintains components (radiators, hoses,..) in a perfect condition => improved cooling, less leaks

 

5) Optimal protection of water pumps

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук добре, полезно инфо, но основния въпрос беше от къде се източва?

Има си пробки на радиатора и на блока, но тази на блока може и да я няма, тъй като мотора ти е френския, в този случай ще трябва да махнеш термостата........той се намира достатъчно долу за да изтече стария почти целия........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...