djorj Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Колеги имам следния проблем. Галант 2.0 136 коня 97г. като пусна климатроника всичко работи, перки компресор, но студа го няма. Ниско налягане на манометъра е 0,2 високото 8бара. добавях и изпусках фреон, но освен, че ниското отива на вакум високото не мърда освен ако не подам газ на колата. Редактирано 7 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Здравей колега! Я виж като пуснеш климатика, дехидратора ти става ли топъл или става ледено студен...И колко фреон имаш в системата в момента? Редактирано 7 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Здравей колега! Я виж като пуснеш климатика, дехидратора ти става ли топъл или става ледено студен...И колко фреон имаш в системата в момента?зареждах го на кантар 730гр. дехидратора това с прозорчето ли имаш в предвид?ако е то е топло но на обороти вентилация на макс вътрешна,температурата кояти излиза е към 17 градуса Редактирано 7 юни 2013 от djorj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Сребристия цилиндър до казанчето за течността за чистачки,то е филтър-дехидратора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 Сребристия цилиндър до казанчето за течността за чистачки,то е филтър-дехидратора.нормално топъл е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 обратната тръба не е студена (тоест всмукателната)когато карам почва да духа по студено до към 11 градуса ,нормално ли е на 2200 оборота на двигателя компресора спира отвреме на време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Определено проблемът ти звучи , като не достатъчно количество фреон, защо не провериш пак какво има в системата.Има вероятност и за друг проблем подобен на горния, но все пак провери колко фреон има вътре защото аз на тия кантарчета не им вярвам.Предпочитам кантара на машината за зареждане на климатици. И като си закачиш манометрите виж при 3500 оборота до какво налягане ще стигне високото.. Редактирано 7 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) стига до 11;12бара а ниското отива на вакум,като добавя малко фреон започва да изключват и вентилаторите и компресора много често,и стрелката на високото започва да играе с повечко фреон високото стига и до 25 бара ала като давам газ Редактирано 7 юни 2013 от djorj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Кондензатора т.е. предния радиатор на климатика ти, има ли изпадали ламели т.е. да са се отлепили от магистралите по които върви фреона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 не ,радиатора е нов ,т.е. и двата са сменяни нов внос е скоро я взех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 не ,радиатора е нов ,т.е. и двата са сменяни нов внос е скоро я взех,възможно ли е самият компресор да неправи налягане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Това че колата е нов внос, не значи че радиаторите са нови... освен ако не си ги сменил ти.Проблема ти е типичен и да не кажа голяма дума на 99% като моя който разреших на скоро.При мен беше същата работа, високото налягане се вдига много а ниското преминава във вакум, от там и лоша работа на климатика.След като смених кондензатора и дехидратора, сега всичко е ОК високото рядко стига стойности от 15 бара, и то само ако вънка температурата е около 30 градуса, а вътре в купето на духалките е около 4-6 градуса още на 5-та минута от както е включен компресора. Дори и видимо външно радиатора да ти е ОК, то не се знае какво му е състоянието вътре, защото климатичните радиатори не са като водините, фреона който постъпва в единия му край се придвижва към изхода, като циркулира по 3-4 магистрали на ляво на дясно по цялата дължина на радиатора, случва се да има запушване на повече от 1 магистрала и от там лошо охлаждане на фреона от където вече се повишава и налягането и става мазало...Ако не си сигурен че радиатора е нов, те съветвам да се замислиш за смяната му.Но най малкото което може да направиш е да подмениш дехидратора на първо време, по подобен начин може да се държи климатика ако в системата има наличие на влага която дехидратора вече не може да усвои, и да ти причинява замръзване а от там лоша циркулация на фреон. Ако нямаш подобрение и след смяната на дехидратора, то тогава съм категоричен че проблема ти е радиатора. Редактирано 7 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 не ,радиатора е нов ,т.е. и двата са сменяни нов внос е скоро я взех,възможно ли е самият компресор да неправи налягане? Няма как да е проблем компресора, щом казваш че стига до 25 бара... абсурд е да е проблема в него! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 къде мога да намеря такъв дехидратор и колко струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) NRF33028http://83.228.124.195/eshop/TecDoc/images/information.png33028 NRF ИЗСУШИТЕЛ COLT, LANCER, GALANT 25,44лв. - Това е в Косер.Другия вариант е в ТЕХ-КО 39лв на Делфи. Редактирано 7 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 ок мерси колега,сега се загледах в прозорчето на стария и гледам че добре циркулира фреона явно има влага в системата която той неможе да обере Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Ще видим Повече съм склонен, че проблема е в кондензатора.Пиши като имаш развитие по въпроса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 7 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) Oк. Утре ще проверя и ще видим. Редактирано 9 юни 2013 от Светльо Ангелов Пиши с Главни букви! Ще започнат наказания! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stankata Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Хубаво е да смениш дехидратора. Не мисля, че проблема е в кондензатора. Може да има проблем в ТРВ-то /заяла игла/ , да не пропуска достатъчно количество фреон към изпарителя. Мисля ,че щуцера за високо налягане се намира след дехидратора. Щом поддържа високо налягане надали има някакво запушване в кондензатора. Ако има някакво частично запушване в кондензатора той ще започне да замръзва. Само предполагам, може и да не съм прав Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Анатоли,кой от двата варианта е по-добрия,предполагам този от Тех-Ко-то,ако съдя по цената :icon_blush:? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Аз съм със този на NRF, нямам ядове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Хубаво е да смениш дехидратора. Не мисля, че проблема е в кондензатора. Може да има проблем в ТРВ-то /заяла игла/ , да не пропуска достатъчно количество фреон към изпарителя. Мисля ,че щуцера за високо налягане се намира след дехидратора. Щом поддържа високо налягане надали има някакво запушване в кондензатора. Ако има някакво частично запушване в кондензатора той ще започне да замръзва. Само предполагам, може и да не съм прав Да колега прав си, и аз мислех по същия начин като тебе... но по законите на Мърфи не излезе така. Лошото охлаждане и затруднена циркулация на фреон от към високото налягане не позволяваше на редуцир вентила да ми свали достатъчно ниското, максимум до 7-8 градуса съм го мерил да пада. Но това само ако колата е седяла на сянка и пусна климатика веднага, оставя ли я да поседи на слънце да се напече хубаво, никакъв шанс да имам хубаво студено. И аз си мислех че може да е редуцир вентила обаче заека се оказа кондензатора. А се реших да го сменявам след консултация със колега който също се занимава с климатици, после и с още един колега го коментирах и той като видя колко е изгинил и ми каза че само добро мога да направя като го сменя Така си направих една профилактика като промих и цялата останала система + ново масло и дехидратор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djorj Публикувано 21 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2013 (редакция) Проблемът е решен колеги. Благодаря за помощта оказа се запушено ТРВ ,смених го и всичко е ок. Редактирано 21 юли 2013 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.