Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Моят мотор е май единствения в света, който си отиде 5 мин. след което беше перфектен... :icon_censored: е не със сигурност, но утре ще се разбере, та въпросът ми е. Какво трябва да се направи да мина от "GS" мотора на големия мотор турбото. мисля че беше GSX и долу горе какви пари ще ми струва, че не ми се иска да се откажа от тая кола.

Ако някой може да ме светне по темата - благодаря му предварително

(ако някой ме пита защо съм решил че мотора ми е заминал " не е нормално колата да запали и да огасне и на втора да тикам колата сам" ... )

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят мотор е май единствения в света, който си отиде 5 мин. след което беше перфектен... :icon_censored: е не със сигурност, но утре ще се разбере, та въпросът ми е. Какво трябва да се направи да мина от "GS" мотора на големия мотор турбото. мисля че беше GSX и долу горе какви пари ще ми струва, че не ми се иска да се откажа от тая кола.

Ако някой може да ме светне по темата - благодаря му предварително

(ако някой ме пита защо съм решил че мотора ми е заминал " не е нормално колата да запали и да огасне и на втора да тикам колата сам" ... )

Имаш 2 варианта , на които цената е почти еднаква - Да намериш готов двигател с турбо или да турбинираш твоя , ако е жив. Целия турбо кит струва 380 долара с доставката 280 долара общо 660 долара. Двигатела г/д ти струва толкова втора рака готов от Еклипс GST . GSX е модела 4х4 в америка с турбо. Двигател можеш да намериш за 1200-300 лева в добро състояние , ако имаш късмет.

Редактирано от Cilibrik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GST двигател за 1200-300 лева е невъзможно да се намери в БГ.виж атмосверен да.Колега да си направиш еклипса турбо със смяна на двигателя си приготви минимум едни 5000 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GST двигател за 1200-300 лева е невъзможно да се намери в БГ.виж атмосверен да.Колега да си направиш еклипса турбо със смяна на двигателя си приготви минимум едни 5000 лева.

 

забелязах го това :) ама няма смисъл за 50 коня 5000 лева ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти как реши,че мотора ти е загинал?Тоя мотор скоростна кутия има ли съединител?Компресия мерена ли е?Трака ли клопа ли нищо не си описал подробно очакваш някой да ти помогне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че съм скъсал долния ангренаж и съм ударил клапаните колата излиза утре от сервиза проблема е, че ремъка е помлял датчиците за положението на коляновия вал и на разпределителните валове. На коляновия вал датчика го намерих, но на разпределителния не можах, така че го оправихме ( залепихме защото просто беше само сцепен ), но все пак си търся датчик, ако някой може да помогне ще съм благодарен.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано са ти читави майсторите правили мотора,инак големи ядове ще береш.Тези мотори са много капризни от към напасване на клапани и настройка.Дано всичко е наред и да са си свършили работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...