u`F`o Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Здравейте колеги! Баща ми иска да купува утре (09.04.2013) Mitsubishi Space Star 1.9 DiD -115к.с. 2001/2002г. Прочетох важната тема горе, обаче не намерих често срещани проблеми и т.н.Какво да му препоръчам да гледа? Колко харчи колата? Каква й е поддръжката? Въобще интересува ме всичко, което може да интересува един евентуален купувач. Благодаря ви предварително! Поздрави, Николай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Здравей колега!Двигателя е доста не претенциозен и е на Рено. Скоростите също са на Рено (не са проблемни за дизеловия агрегат). Прословутия съединител е с демпферни пружини на маховика т.е. евентуално се сменя и маховика, но не е задължително. Например моя от преди 30к - 35к има симптоми за смяна (когато я качвам на бордюр или тръгвам по-рязко се чува един метален звук) но не буксува все още и си го карам. Цената за смяна ще е около 1500лв. Но не е задължително да се сменя маховика - зависи от състоянието му(при мен си е точно от маховика така че аз ще го сменя като му дойде времето). За турбото -рециклирането му е около 400 -500лв. Ново около 2000лв. Но пак не е задължително да се чупи. Това са малко стряскащи суми, но не се чупят всеки ден. Та това са по-скъпите агрегати в колата. Иначе върви добре не е състезателен автомобил все пак, но не се задъхва по баири и не и пречи дали е натоварена или не. Изпреварва се лесно без да се сменят скорости. Икономична е , все пак си зависи от крака но извън града около и под 5, в града 7 , а в най-лютата зима 8 (на малки разстояния). (това е при мен а аз не съм от икономичните шофьори). По купето нищо специално. На таблото трябва при подаване на контакт да светнат всички лампи и да започнат да гаснат една по една (изгаснат ли две наведнъж то те са вързани заедно нарочно и нещо не е наред), докато накрая остават да светят само две за маслото и за акумулатора, като стартирате двигателя и те ще изгаснат. Ако останат да светят CHECK или SRS трябва да се закара при майстор да се почистят грешките и да се отстранят евентуалните проблеми. Но моя съвет е преди да я платите да я закарате при такъв майстор и той да ви каже за какво иде реч. Например за София може при DJ Tymbi или при някой на който му имате доверие. А и 115 коня е по-добрия вариант и така и така се плаща големия данък поне да се знае защо, не само за един кон. Двигателите са еднакви на 102 и 115коня разликата е само в турбината. В общи линии е това! Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Няма и да намериш често срещани проблеми, защото такива няма! Подкрепям колегата за турбината, съединител и т.н това е малко очукан път през който всеки трябва да мине, но от там нататък проблеми няма да имате. В допълнение купетата са много здрави и не гният, ако се полага поне минимална поддръжка като автомивка. Оглеждай се и за педала на спирачката, там е другото слабо място (спирачната помпа), дисплея ако е размазан това също не е притеснително, поправимо е за скромна сумичка. Поздрави и наслука! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u`F`o Публикувано 9 април 2013 Автор Сподели Публикувано 9 април 2013 Благодаря ви за изчерпателните отговори! Супер сте, до утре ще стане ясна съдбата на този автомобил. Както адаша по-горе спомена, добре е да се закара на майстор, който знае за какво иде реч, проблема е, че е свалена от автовоз в някакво село около Пловдив и до Пловдив без номера и т.н. няма как да стигне. Та ще гледам да се ориентирам по нещата които описахте по-горе. Благодаря ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 9 април 2013 Сподели Публикувано 9 април 2013 Благодаря ви за изчерпателните отговори! Супер сте, до утре ще стане ясна съдбата на този автомобил. Както адаша по-горе спомена, добре е да се закара на майстор, който знае за какво иде реч, проблема е, че е свалена от автовоз в някакво село около Пловдив и до Пловдив без номера и т.н. няма как да стигне. Та ще гледам да се ориентирам по нещата които описахте по-горе. Благодаря ;) То и в Пловдив и около Пловдив има баш сеериозни масйтори на Мицкувци. Намираш си платформа (автоджамбазите си имат приготвена) и приготвяш едни 50 лв за гориво и си готов.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
u`F`o Публикувано 27 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2013 (редакция) Здравейте банда, Знам, че малко поостаря темата, обаче имах много работа напоследък и т.н.- знаете как е. Вече сме горди собственици на 2002ра година Spacestar Така де, нашите поне, ама и аз се возя. Колата е доста стегната, вози прилично, набира приятно, даже вчера й направих малко над 190км/ч ей така за пробата. По борд компютър харчи 4.0-4,5 с леко каране и около 5 с малко по-бързо темпо- тоест моето. Не знам дали е верен, тук вие може да кажете от наблюдения. Предполагам, че като на всички има някакво отклонение, но колко не знам. Първо искам да ви благодаря за съветите! И второ, да ми кажете, скъпо ли ще излезе слагането на 2 халогена отпред на бронята, че при нас ги няма - има само пластмаса там. И още повече, къде трябва да е бутона за тях на таблото? Сега се сетих и трето - на радиото нали има един бял бутон "disp", който показва среден разход, средна скорост и един символ с бензинова колонка, който според моите скромни разбирания, би трябвало да е предполагаемо разстояние до следващо зареждане. Е да, ама не е - или при нас не функционира както трябва. Зареждах два пъти, а километрите продължаваха да падат, даже колата взе да пищи, че няма гориво при наличието на половин резервоар по стрелка. Идеи? За сега, това е от мен. Поздрави,Николай Редактирано 27 Май 2013 от u`F`o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 27 Май 2013 Сподели Публикувано 27 Май 2013 Здравейте банда, ...Сега се сетих и трето - на радиото нали има един бял бутон "disp", който показва среден разход, средна скорост и един символ с бензинова колонка, който според моите скромни разбирания, би трябвало да е предполагаемо разстояние до следващо зареждане. Е да, ама не е - или при нас не функционира както трябва. Зареждах два пъти, а километрите продължаваха да падат, даже колата взе да пищи, че няма гориво при наличието на половин резервоар по стрелка. Идеи? За сега, това е от мен. Поздрави,Николай Най вероятно зареждаш малко гориво. Сипи 25 - 30 литра и ще почне да показва нормално Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 Халогени и аз търся, влез в мобиле.бг и звъни на обявите за коли на части. Бутона за тях на таблото е там където стои и за усилващата светлина(отзад), взема се нов бутон разделен на 2. По повод на зареждането подкрепям мнението на колегата, при мен също не мърда понякога ако зареждам малко или ако числото е с голяма стойност(ако пише 0 или 1-2-3км след зареждане се качва). Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimoz@ta Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 Здравейте банда, Знам, че малко поостаря темата, обаче имах много работа напоследък и т.н.- знаете как е. Вече сме горди собственици на 2002ра година Spacestar Така де, нашите поне, ама и аз се возя. Колата е доста стегната, вози прилично, набира приятно, даже вчера й направих малко над 190км/ч ей така за пробата. По борд компютър харчи 4.0-4,5 с леко каране и около 5 с малко по-бързо темпо- тоест моето. Не знам дали е верен, тук вие може да кажете от наблюдения. Предполагам, че като на всички има някакво отклонение, но колко не знам. Първо искам да ви благодаря за съветите! И второ, да ми кажете, скъпо ли ще излезе слагането на 2 халогена отпред на бронята, че при нас ги няма - има само пластмаса там. И още повече, къде трябва да е бутона за тях на таблото? Сега се сетих и трето - на радиото нали има един бял бутон "disp", който показва среден разход, средна скорост и един символ с бензинова колонка, който според моите скромни разбирания, би трябвало да е предполагаемо разстояние до следващо зареждане. Е да, ама не е - или при нас не функционира както трябва. Зареждах два пъти, а километрите продължаваха да падат, даже колата взе да пищи, че няма гориво при наличието на половин резервоар по стрелка. Идеи? За сега, това е от мен. Поздрави,Николай Здравей Приятел, относно това за оставащите километри до зареждане ще кажа следното. И при нас се появяваше тоя проблем и ме дразнеше но намерих начин да го оправя . Когато зареждаш извади ключа да угасне таблото и го земи във теб .. зареди плати и когато го сложиш пак най-вероятно като се стартира дисплея няма да е заредило новите километри но при стартиране на двигателя дисплея се гаси и пак се пуска и тогава трябва вече да е с Преисчислени Километри . При мен винаги се получава по тоя начин ! Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.