bbojinov Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Здравейте, Моето скъпо Мицубиши май пак почна да ми изневерява;)Снощи се прибрах нормално от работа и след половин час реших да изляза. За мой най голям ужас колата отказа да запали. При даване на контакт - всичко е нормално - токовите са ок, компютъра-ок, но като дам контакт за запалване - нищо, ама абсолютно нищо. Дори отказва за се помъчи да завърти!!! Някой има ли идея на какво може да дължи всичко това? Благодаря предварително за помощта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaBaTa Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Провери си клемите на акумолатора (свали ги и ги зачисти). Аз имах подобен проблем – много се бяха окислили. Колата си имаше ток, фаровете работиха, таблото светеше, но когато завъртах да запали токът не стигаше да превърти стартера. Свалих клемите зачистих ги и всичко се оправи. Дано да е това проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Виж наистина клемите първо :good: А само един път ли го направи? Намаляха ли светлините при даване на контакт? Имобилайзер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Ако тоците са наред, може да е от смукателната бобина на стартера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toni Публикувано 27 февруари 2007 Сподели Публикувано 27 февруари 2007 Имах, същия проблем. Давам на контакт и всичко си сработва, почистих клемите на акумолатора,ама си остана без промяна. Оказа се ,че стартера се е скапал. Дано при теб да е само от клемите :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivy Публикувано 28 февруари 2007 Сподели Публикувано 28 февруари 2007 Дано са само клемите наистина...аз съвсем наскоро имах подобен проблем, но нямах светлини по таблото въобще...мислех, че е стартер, но с едно почистване на клемите всичко се оправи...благодарение на DJ Tymbi разбира се :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 28 февруари 2007 Сподели Публикувано 28 февруари 2007 Ох...най-големия кусур на :mitsu-smiley: който съм открил.Стана въпрос в една от темите преди време.Почти всяка година се проявява /карам почти сама градско/при мен.99.99 % е износена минусова четка на стартера.За да си сигурен чукни с дръжката на отверкатапо корпуса на стартера и ако завърти... това е.Тогава от сътресението окъсялата минусова клемадокосва до колектора на ротора и дава контакт :D Оправя се бързо за който се е занимавал,но трябва канал или подемник за откачене на кабелаот стартера и задължително да се откачи акумулатора преди това.Успех!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 28 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 28 февруари 2007 Благодаря за всички мнения и съвети - оказа се стартера - четките. Добре че отидох на майстор, защото и втулките били тръгнали. Каза че е оправил всичко, а на мен само ми остава да направя повечко безаварийни километри.Последното го пожелавам на всички ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.