Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем с паленето


bbojinov

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Моето скъпо Мицубиши май пак почна да ми изневерява;)

Снощи се прибрах нормално от работа и след половин час реших да изляза. За мой най голям ужас колата отказа да запали. При даване на контакт - всичко е нормално - токовите са ок, компютъра-ок, но като дам контакт за запалване - нищо, ама абсолютно нищо. Дори отказва за се помъчи да завърти!!!

 

Някой има ли идея на какво може да дължи всичко това?

 

Благодаря предварително за помощта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери си клемите на акумолатора (свали ги и ги зачисти). Аз имах подобен проблем – много се бяха окислили. Колата си имаше ток, фаровете работиха, таблото светеше, но когато завъртах да запали токът не стигаше да превърти стартера. Свалих клемите зачистих ги и всичко се оправи. Дано да е това проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж наистина клемите първо :good:

А само един път ли го направи? Намаляха ли светлините при даване на контакт? Имобилайзер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах, същия проблем. Давам на контакт и всичко си сработва, почистих клемите на акумолатора,ама си остана без промяна. Оказа се ,че стартера се е скапал. Дано при теб да е само от клемите :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано са само клемите наистина...аз съвсем наскоро имах подобен проблем, но нямах светлини по таблото въобще...мислех, че е стартер, но с едно почистване на клемите всичко се оправи...благодарение на DJ Tymbi разбира се :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ох...

най-големия кусур на :mitsu-smiley: който съм открил.

Стана въпрос в една от темите преди време.

Почти всяка година се проявява /карам почти сама градско/

при мен.

99.99 % е износена минусова четка на стартера.

За да си сигурен чукни с дръжката на отверката

по корпуса на стартера и ако завърти... това е.

Тогава от сътресението окъсялата минусова клема

докосва до колектора на ротора и дава контакт :D

Оправя се бързо за който се е занимавал,

но трябва канал или подемник за откачене на кабела

от стартера и задължително да се откачи акумулатора

преди това.

Успех!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всички мнения и съвети - оказа се стартера - четките.

Добре че отидох на майстор, защото и втулките били тръгнали. Каза че е оправил всичко, а на мен само ми остава да направя повечко безаварийни километри.

Последното го пожелавам на всички ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...