Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Понеже прочетох пък и моите спомени бяха, че педала трябва да е много чувствителен и без да се замисли да се форсира, но при мене от доста време не е така и даже като е студена, доста след като натисна педала се дигат оборотите. Та мисълта ми е ако може да се изредят евентуалните причини :icon_n_king:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правена ли ти е ревизия на компа и стъпковото моторче.Местил ли си TPS- а или CAS сензора на някъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правена ли ти е ревизия на компа и стъпковото моторче.Местил ли си TPS- а или CAS сензора на някъде.

 

Ами ревизия не на нито едното,ТПС и ЦАС ако ми кажете какво е ще е добре и също така къде се намира тва прословуто стъпково моторче?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ревизия не на нито едното,ТПС и ЦАС ако ми кажете какво е ще е добре и също така къде се намира тва прословуто стъпково моторче?

 

Етоти прословутото степ моторче, понеже съм неграмотен ти пращам този линк да ти стане ясно всичко как се сменя как се тества и тн.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Етоти прословутото степ моторче, понеже съм неграмотен ти пращам този линк да ти стане ясно всичко как се сменя как се тества и тн.

 

 

Мерси много!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре мисля,че направих сичко точно като по клипчето и значи при мен е здраво...та други идей защо оборотите падат и по някое време гасне,също така преди 2000 оборота трудно се форсира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти е заминъл дебитомера незнам, може компа да се бъгва, виж дали всички вакоми са ти на място да не смуче от някъде въздух след дебитомера да го бърка също отгоре на дросела има един единичен кабел на една джаджа каде определя колко да е отворен и затворен дросела тази джаджа незнам точно как и е името като погледнеш по на долу на същото това място има да се развива една гаика с гайчен клуч 14 от там се регулира жилото на гаста, зависимост от това колко го натягаш и отягаш се регулира дросела както и тихите обороти там работата е много пипкава хубаво е да идеш на гас анализатор според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Първо и най важно, за правилната рабора и дозиране на горивната смес -ECU-то ще трябва да се "реанимира" и след това да се проверят останалите съмнителни елементи по системата! След като всичко е "тип топ" настройка по правилата и газанализатор за доказване на правилната работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...