Tinko Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 (редакция) Понеже прочетох пък и моите спомени бяха, че педала трябва да е много чувствителен и без да се замисли да се форсира, но при мене от доста време не е така и даже като е студена, доста след като натисна педала се дигат оборотите. Та мисълта ми е ако може да се изредят евентуалните причини :icon_n_king: Редактирано 26 март 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 28 март 2013 Сподели Публикувано 28 март 2013 Правена ли ти е ревизия на компа и стъпковото моторче.Местил ли си TPS- а или CAS сензора на някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 29 март 2013 Автор Сподели Публикувано 29 март 2013 Правена ли ти е ревизия на компа и стъпковото моторче.Местил ли си TPS- а или CAS сензора на някъде. Ами ревизия не на нито едното,ТПС и ЦАС ако ми кажете какво е ще е добре и също така къде се намира тва прословуто стъпково моторче? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eclips93 Публикувано 2 април 2013 Сподели Публикувано 2 април 2013 Ами ревизия не на нито едното,ТПС и ЦАС ако ми кажете какво е ще е добре и също така къде се намира тва прословуто стъпково моторче? Етоти прословутото степ моторче, понеже съм неграмотен ти пращам този линк да ти стане ясно всичко как се сменя как се тества и тн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikriss Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Според мен трябва да я закараш на сервиз да я видят и да ти изаснят проблема и цената за поправката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 7 април 2013 Автор Сподели Публикувано 7 април 2013 Етоти прословутото степ моторче, понеже съм неграмотен ти пращам този линк да ти стане ясно всичко как се сменя как се тества и тн. Мерси много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tinko Публикувано 7 април 2013 Автор Сподели Публикувано 7 април 2013 Добре мисля,че направих сичко точно като по клипчето и значи при мен е здраво...та други идей защо оборотите падат и по някое време гасне,също така преди 2000 оборота трудно се форсира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eclips93 Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Може да ти е заминъл дебитомера незнам, може компа да се бъгва, виж дали всички вакоми са ти на място да не смуче от някъде въздух след дебитомера да го бърка също отгоре на дросела има един единичен кабел на една джаджа каде определя колко да е отворен и затворен дросела тази джаджа незнам точно как и е името като погледнеш по на долу на същото това място има да се развива една гаика с гайчен клуч 14 от там се регулира жилото на гаста, зависимост от това колко го натягаш и отягаш се регулира дросела както и тихите обороти там работата е много пипкава хубаво е да идеш на гас анализатор според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 -Първо и най важно, за правилната рабора и дозиране на горивната смес -ECU-то ще трябва да се "реанимира" и след това да се проверят останалите съмнителни елементи по системата! След като всичко е "тип топ" настройка по правилата и газанализатор за доказване на правилната работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.