sande34 Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 Смених ЕГР а но 76000 и се опитвам да ремонтирам стария. Някой пробвал ли се е досега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2013 Сподели Публикувано 26 февруари 2013 Смених ЕГР а но 76000 и се опитвам да ремонтирам стария. Някой пробвал ли се е досега.Аз..............но не става...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 кое му се чупи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 кое му се чупи? Много питаш...........тайна..... :D :D Не позициониара правилно, тъй като има износени зъби на колелата, те са пластмасови и в течение на времето се износват.....ти не си ли виждал при мен такъв клапан бре, нали съм ти показвал....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 Интересно какво струва удоволствието нов EGR и труда :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 Интересно какво струва удоволствието нов EGR и труда :mitsu-smiley:Около 550 лв. всичко........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 ДА попитам (неми се смейте ако е тъп въпроса) ЕГРа само при дизеловите автомобили ли го има , или и при бензиновите.И как се разбира че се е запушил. Какви са признаците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2013 Сподели Публикувано 27 февруари 2013 ДА попитам (неми се смейте ако е тъп въпроса) ЕГРа само при дизеловите автомобили ли го има , или и при бензиновите.И как се разбира че се е запушил. Какви са признаците.ЕГР системата я има при всички автомобили, независимо от горивото им.........това е екологична система, представляваща тръба, която прави байпас на смукателния и изпускателния колектор , т.е. свързва ги помежду си, и посредата на тази тръба има клапан, който се отваря при определени моменти и се затваря също при определени моменти...........това в съвременните автомобили се управлява от ЕКУ-то чрез клапан..........целта е, да влизат определено количество изгорели газове в мотора отново за доизгаряне на отработилите газове, с цел понижаване на вредните емисии......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 Много питаш...........тайна..... :D :D Не позициониара правилно, тъй като има износени зъби на колелата, те са пластмасови и в течение на времето се износват.....ти не си ли виждал при мен такъв клапан бре, нали съм ти показвал....... Тва ми е любимото, да ръгат пластмаса на места с висока температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 Тва ми е любимото, да ръгат пластмаса на места с висока температура. То това е едно на ръка, но има и постоянно движение в двете посоки ,а това води до аморизация, и като слоожим и "амортизационния коефициент" и работата е ясна....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ram Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 То това е едно на ръка, но има и постоянно движение в двете посоки ,а това води до аморизация, и като слоожим и "амортизационния коефициент" и работата е ясна....... Да попитам,може ли да направя диагностика при теб за да разбера дали е ЕГР-а или дросел клапана, свети шек енжина и дава греша че е ЕГР-а, но не съм сигурен дали е правилно и задълбочено разчетена грешката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 Да попитам,може ли да направя диагностика при теб за да разбера дали е ЕГР-а или дросел клапана, свети шек енжина и дава греша че е ЕГР-а, но не съм сигурен дали е правилно и задълбочено разчетена грешката Може да.....заповядайте....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sande34 Публикувано 17 март 2013 Автор Сподели Публикувано 17 март 2013 Който не е патил незнае. Този клапан е най големото говно в цялата кола. Смених го в Рубин за 620лв. Е набутах се .Клапана е доста сложен за ремонт но не и невъзможен. Всъщност всичко е здраво и нема начин да се развали с изключение на един шибан магнитен датчик , който струва 2,5усд и го нема никъде другаде. Е поне аз не го намерих. За ремонта е необходимо да се отдели самия клапан от моторчето Той се почиства лесно. Моторчето се разглобява като се изтегля едно телче посредата .За съжаление процеса е невъзстановяем те требва да се залепи обратно. Вътре има шайба с четки и неколко съпротивления. Може да се сменят и четките и лагерите.Шибанията е датчика с магнитите който дефектира. също се вади и доста трудно но не е невъзможно. Ако някой се интересува мога да пусна снимки преди да съм го сглобил. Не бързайте да купувате нови има решение на проблема. Става въпрос само за егр то на Л200 DID за другите незнам нищо .Всички са различни ...........на японците. Поздрави на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Symptom Публикувано 17 март 2013 Сподели Публикувано 17 март 2013 :mitsu-smiley: Ами пусни ги за всички колега тука в темата. Хем е интересно хем да знаем кое какво става по нашите возила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2013 Сподели Публикувано 17 март 2013 Който не е патил незнае. Този клапан е най големото говно в цялата кола. Смених го в Рубин за 620лв. Е набутах се .Клапана е доста сложен за ремонт но не и невъзможен. Всъщност всичко е здраво и нема начин да се развали с изключение на един шибан магнитен датчик , който струва 2,5усд и го нема никъде другаде. Е поне аз не го намерих. За ремонта е необходимо да се отдели самия клапан от моторчето Той се почиства лесно. Моторчето се разглобява като се изтегля едно телче посредата .За съжаление процеса е невъзстановяем те требва да се залепи обратно. Вътре има шайба с четки и неколко съпротивления. Може да се сменят и четките и лагерите.Шибанията е датчика с магнитите който дефектира. също се вади и доста трудно но не е невъзможно. Ако някой се интересува мога да пусна снимки преди да съм го сглобил. Не бързайте да купувате нови има решение на проблема. Става въпрос само за егр то на Л200 DID за другите незнам нищо .Всички са различни ...........на японците. Поздрави на всички.За Л200 2008 год. е друго, но как закрепихте датчика за основата и как го отделихте ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sande34 Публикувано 23 март 2013 Автор Сподели Публикувано 23 март 2013 нищо несъм сглобил още чакам датчика. Иначи се разглобява чрез изтръгване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
B.Botev Публикувано 23 Май 2013 Сподели Публикувано 23 Май 2013 Чакаме снимки колега. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.