Премини към съдържание

Ремонт на EGR за L200 DID


Препоръчано мнение

Смених ЕГР а но 76000 и се опитвам да ремонтирам стария. Някой пробвал ли се е досега.

Аз..............но не става......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

кое му се чупи? :)

Много питаш...........тайна..... :D :D

Не позициониара правилно, тъй като има износени зъби на колелата, те са пластмасови и в течение на времето се износват.....ти не си ли виждал при мен такъв клапан бре, нали съм ти показвал.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДА попитам (неми се смейте ако е тъп въпроса) ЕГРа само при дизеловите автомобили ли го има , или и при бензиновите.

И как се разбира че се е запушил. Какви са признаците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ДА попитам (неми се смейте ако е тъп въпроса) ЕГРа само при дизеловите автомобили ли го има , или и при бензиновите.

И как се разбира че се е запушил. Какви са признаците.

ЕГР системата я има при всички автомобили, независимо от горивото им.........това е екологична система, представляваща тръба, която прави байпас на смукателния и изпускателния колектор , т.е. свързва ги помежду си, и посредата на тази тръба има клапан, който се отваря при определени моменти и се затваря също при определени моменти...........това в съвременните автомобили се управлява от ЕКУ-то чрез клапан..........целта е, да влизат определено количество изгорели газове в мотора отново за доизгаряне на отработилите газове, с цел понижаване на вредните емисии.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много питаш...........тайна..... :D :D

Не позициониара правилно, тъй като има износени зъби на колелата, те са пластмасови и в течение на времето се износват.....ти не си ли виждал при мен такъв клапан бре, нали съм ти показвал.......

 

Тва ми е любимото, да ръгат пластмаса на места с висока температура. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва ми е любимото, да ръгат пластмаса на места с висока температура. :)

То това е едно на ръка, но има и постоянно движение в двете посоки ,а това води до аморизация, и като слоожим и "амортизационния коефициент" и работата е ясна.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това е едно на ръка, но има и постоянно движение в двете посоки ,а това води до аморизация, и като слоожим и "амортизационния коефициент" и работата е ясна.......

 

Да попитам,може ли да направя диагностика при теб за да разбера дали е ЕГР-а или дросел клапана, свети шек енжина и дава греша че е ЕГР-а, но не съм сигурен дали е правилно и задълбочено разчетена грешката :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам,може ли да направя диагностика при теб за да разбера дали е ЕГР-а или дросел клапана, свети шек енжина и дава греша че е ЕГР-а, но не съм сигурен дали е правилно и задълбочено разчетена грешката :)

Може да.....заповядайте.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Който не е патил незнае. Този клапан е най големото говно в цялата кола. Смених го в Рубин за 620лв. Е набутах се .Клапана е доста сложен за ремонт но не и невъзможен. Всъщност всичко е здраво и нема начин да се развали с изключение на един шибан магнитен датчик , който струва 2,5усд и го нема никъде другаде. Е поне аз не го намерих. За ремонта е необходимо да се отдели самия клапан от моторчето Той се почиства лесно. Моторчето се разглобява като се изтегля едно телче посредата .За съжаление процеса е невъзстановяем те требва да се залепи обратно. Вътре има шайба с четки и неколко съпротивления. Може да се сменят и четките и лагерите.Шибанията е датчика с магнитите който дефектира. също се вади и доста трудно но не е невъзможно. Ако някой се интересува мога да пусна снимки преди да съм го сглобил. Не бързайте да купувате нови има решение на проблема. Става въпрос само за егр то на Л200 DID за другите незнам нищо .Всички са различни ...........на японците.

 

Поздрави на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley:

Ами пусни ги за всички колега тука в темата. Хем е интересно хем да знаем кое какво става по нашите возила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който не е патил незнае. Този клапан е най големото говно в цялата кола. Смених го в Рубин за 620лв. Е набутах се .Клапана е доста сложен за ремонт но не и невъзможен. Всъщност всичко е здраво и нема начин да се развали с изключение на един шибан магнитен датчик , който струва 2,5усд и го нема никъде другаде. Е поне аз не го намерих. За ремонта е необходимо да се отдели самия клапан от моторчето Той се почиства лесно. Моторчето се разглобява като се изтегля едно телче посредата .За съжаление процеса е невъзстановяем те требва да се залепи обратно. Вътре има шайба с четки и неколко съпротивления. Може да се сменят и четките и лагерите.Шибанията е датчика с магнитите който дефектира. също се вади и доста трудно но не е невъзможно. Ако някой се интересува мога да пусна снимки преди да съм го сглобил. Не бързайте да купувате нови има решение на проблема. Става въпрос само за егр то на Л200 DID за другите незнам нищо .Всички са различни ...........на японците.

 

Поздрави на всички.

За Л200 2008 год. е друго, но как закрепихте датчика за основата и как го отделихте ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...