Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,решил съм да се сдобия с PAJERO дълга база до 98г максимум,много моля за вашето мнение за тези джипове,плюсове минуси подръжка разход.http://www.mobile.bg/21359551954078111

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,решил съм да се сдобия с PAJERO дълга база до 98г максимум,много моля за вашето мнение за тези джипове,плюсове минуси подръжка разход.http://www.mobile.bg/21359551954078111

Двигателя е добре да е 2.8TDI, но на тази кола волана не е на правилното място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е за извън градско помисли да си намериш с ляв волан. Все някога ще ти се наложи да изпреварваш. За разхода на гориво зависи от доста работи,например:големина на гумите , износване на двигателя,НАТИСКА НА ПЕДАЛА за газта и ред други променливи.

Като за повреди по шасито почти забравяш, за двигатела зависи от тебе и от начина на каране, но и той е железен.

Разхода за късата база е около 8л. със същия двигател.

Редактирано от str_ssi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом е за извън градско помисли да си намериш с ляв волан. Все някога ще ти се наложи да изпреварваш. За разхода на гориво зависи от доста работи,например:големина на гумите , износване на двигателя,НАТИСКА НА ПЕДАЛА за газта и ред други променливи.

Като за повреди по шасито почти забравяш, за двигатела зависи от тебе и от начина на каране, но и той е железен.

Разхода за късата база е около 8л. със същия двигател.

Прав си за левия волан но като се замисли човек тези с десния са почти наполовина по-евтини,а и сигурно се свиква.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то джип и то Мицубиши с десен волан, ми това си е класика, свиква се много лесно особено ако го подкараш от там през Европата и до БГ си готов. Най-голям е избора на английски джибки поради факта, че като нови са били много популярни и продавани та и до сега едни от най-популярните селско-стопански машини са л200.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за левия волан но като се замисли човек тези с десния са почти наполовина по-евтини,а и сигурно се свиква.

За свикаване се свиква и то доста бързо. от половин година карам и аз с десен волан и единствено немога да свикна от коя страна се качвам. Все бягам от лявата. А дали са по евтини от тези с ляв волан е само измислица, или по точно зависи как го намериш, и зависи кой го продава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте.От 2 години карам Паджеро 2.5 ТДИ с десен волан,дълга база,автоматик и съм много доволен.На дълъг път ми гори 10/100 при скорост до 100км/ч,а возията е перфектна.

Мой колега си купи есента къса база и не е доволен,че на дълъг път возията е лоша и гори колкото моя джип

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.От 2 години карам Паджеро 2.5 ТДИ с десен волан,дълга база,автоматик и съм много доволен.На дълъг път ми гори 10/100 при скорост до 100км/ч,а возията е перфектна.

Мой колега си купи есента къса база и не е доволен,че на дълъг път возията е лоша и гори колкото моя джип

Нормално е возията да е по лоша при къса база, повече подскача и друса...........но пък е по проходима......За разхода,няма голяма разлика м/у дълга и къса база,особено ако са с различни кутии......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...