Dani Astro Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Здравейте, Утре ще ходя да видя един Outlander I 2.4 2005г 4x4. Въпросът ми е точно какво и как да проверя дали е 4х4, a не 4х2? Тъй като от четене във форума разбрах, че този модел е с постоянно 4х4, а не както при следващият модел с режими на 4х4, колко повече харчи постоянното 4х4 при бензин и газ спрямо ако можеше да се изключи? Също така ме интересува лесно ли се превърта/връща километража на този модел (ако въобще е възможно)? Тъй като колата е под 100000км, се чудя колко са реални тези километри. Благодаря за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 (редакция) Здрасти колега, най-лесно ще разбереш дали е 4х4 като се наведеш и погледнеш отдолу, ако има кърдан и диференциал отзад значи е 4х4, и така и така си се навел огледай внимателно за течове на масло около задния диф, и отпред покрай раздатката, между скоростната кутия и мотора и около вътрешните карета,. тези коли НЕ са известни е течове но за всеки случай се огледай. Като се качите за тест драйв също трябва да се ослушаш за виене и странни звуци, те всички си повиват по малко особенно когато вдигнеш около 50км/час и отпуснеш газта, ако само леко се чува е ОК, но ако реве значи има недъзи. Погеднете дали и 4 те гуми са еднакви, като предните може да са износени във външните крайща, нещо типично за тези коли, друго което често се среща са разбити кормилни накрайници и скърцане отзад, не е голяма болка. Ако е автоматик трябва да си сменя предавките бързо и плавно. Двигателят 2.4 мивек е мощен, тих, и резпонсив. Като загрее добре може да започнат да се чуват и клапанчета, също не е голяма болка, регулират се. Разход, при 4х4 поне 12-14/100 градско и рядко под 10/100 извън града. За 4х2 може би 2 литра надолу. И да за километрите възможно е да са реални, тези коли на запад се карат предимно от пенсионери и инвалиди, понеже нито са високи нито са ниски, а са точно на нивото на г...то и много лесно се качва и слиза. Ако свети лампата check engine не го пренебрегвай това и поискай голяма отстъпка, в повечето случай се оказват проблемни ламбда сензорите а те са 4 и са по 200лв едната и може и по 2 да се сменят на веднъж. също внимателно трябва да видите дали перките на радиаторите отпред се включват още при студен двигател и ако е така значи е заминал блока за управление и той е около 250лв. В общи линий това се гледа + всичко останало при покупка на употребявана кола. Тази кола е кола за удоволствие и ако се конвертира на газ става и за всеки ден. Успех :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Няма нищо по-хубаво от лошото време и разходка с аутлендър. Редактирано 15 февруари 2013 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Мисля че мивека от 2005 няма само с предно, 4x4 са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dani Astro Публикувано 16 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2013 Благодаря много за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepes Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 (редакция) Мисля че мивека от 2005 няма само с предно, 4x4 са. В София лично познавам двама с MIVEC 4х2 - американци. P.S. tonino_g3 , ако изключиме шумовете по време на движение (поне при мен виене, бръмчене няма), чудесно описание :icon_clap: Редактирано 22 февруари 2013 от pepes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 февруари 2013 Сподели Публикувано 22 февруари 2013 Мисля че мивека от 2005 няма само с предно, 4x4 са.А, има само с предно , в София са поне 6 такива....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbojinov Публикувано 23 февруари 2013 Сподели Публикувано 23 февруари 2013 Само да добавя за още един относително чест проблем с бензиновите двигатели. Става дума за проблеми в гарнитурата и "изяждане" на някой от цилиндрите. Симптомите са изчезване на част от охладителната течност и светване на чек енжина със съобщение за проблем в запалването на някой от цилиндрите.За съжаление и двата симптома могат да се установят след известно каране на колата, но не и при прегледа (ако са се сетили да изчистят грешките на компютъра). Повече за този проблем можете да прочетете в руския форум.При мен отстраняването ми струва 2500. Късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.