Премини към съдържание

Проверка за 4х4 при Outlander I 2005г


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Утре ще ходя да видя един Outlander I 2.4 2005г 4x4. Въпросът ми е точно какво и как да проверя дали е 4х4, a не 4х2?

 

Тъй като от четене във форума разбрах, че този модел е с постоянно 4х4, а не както при следващият модел с режими на 4х4, колко повече харчи постоянното 4х4 при бензин и газ спрямо ако можеше да се изключи?

 

Също така ме интересува лесно ли се превърта/връща километража на този модел (ако въобще е възможно)? Тъй като колата е под 100000км, се чудя колко са реални тези километри.

 

Благодаря за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, най-лесно ще разбереш дали е 4х4 като се наведеш и погледнеш отдолу, ако има кърдан и диференциал отзад значи е 4х4, и така и така си се навел огледай внимателно за течове на масло около задния диф, и отпред покрай раздатката, между скоростната кутия и мотора и около вътрешните карета,. тези коли НЕ са известни е течове но за всеки случай се огледай. Като се качите за тест драйв също трябва да се ослушаш за виене и странни звуци, те всички си повиват по малко особенно когато вдигнеш около 50км/час и отпуснеш газта, ако само леко се чува е ОК, но ако реве значи има недъзи. Погеднете дали и 4 те гуми са еднакви, като предните може да са износени във външните крайща, нещо типично за тези коли, друго което често се среща са разбити кормилни накрайници и скърцане отзад, не е голяма болка. Ако е автоматик трябва да си сменя предавките бързо и плавно. Двигателят 2.4 мивек е мощен, тих, и резпонсив. Като загрее добре може да започнат да се чуват и клапанчета, също не е голяма болка, регулират се. Разход, при 4х4 поне 12-14/100 градско и рядко под 10/100 извън града. За 4х2 може би 2 литра надолу. И да за километрите възможно е да са реални, тези коли на запад се карат предимно от пенсионери и инвалиди, понеже нито са високи нито са ниски, а са точно на нивото на г...то и много лесно се качва и слиза. Ако свети лампата check engine не го пренебрегвай това и поискай голяма отстъпка, в повечето случай се оказват проблемни ламбда сензорите а те са 4 и са по 200лв едната и може и по 2 да се сменят на веднъж. също внимателно трябва да видите дали перките на радиаторите отпред се включват още при студен двигател и ако е така значи е заминал блока за управление и той е около 250лв. В общи линий това се гледа + всичко останало при покупка на употребявана кола. Тази кола е кола за удоволствие и ако се конвертира на газ става и за всеки ден. Успех :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Няма нищо по-хубаво от лошото време и разходка с аутлендър. :drive:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че мивека от 2005 няма само с предно, 4x4 са.

 

В София лично познавам двама с MIVEC 4х2 - американци.

 

P.S. tonino_g3 , ако изключиме шумовете по време на движение (поне при мен виене, бръмчене няма), чудесно описание :icon_clap:

Редактирано от pepes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че мивека от 2005 няма само с предно, 4x4 са.

А, има само с предно , в София са поне 6 такива.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя за още един относително чест проблем с бензиновите двигатели. Става дума за проблеми в гарнитурата и "изяждане" на някой от цилиндрите. Симптомите са изчезване на част от охладителната течност и светване на чек енжина със съобщение за проблем в запалването на някой от цилиндрите.

За съжаление и двата симптома могат да се установят след известно каране на колата, но не и при прегледа (ако са се сетили да изчистят грешките на компютъра). Повече за този проблем можете да прочетете в руския форум.

При мен отстраняването ми струва 2500.

 

Късмет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...