bad_oz Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 ЗдравейтеВзех си L200 2006 и доста често му доливам антифриз. Губи по около половин литър като го напълня от радиатора на отворена капачка и го форсирам и изкарва мехурчета. Връща антифриза в казанчето и после изчезва. Някой имал ли е такъв проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 На първо "четене" - гарнитура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Като за начало провери за теч . Радиатор , меки връзки , блок . Но това е по скоро по междудругото щом изкарва балончета . Най - добрият случай е ако си сменял скоро охладителна течност и да не е обевъздушена добре . Иначе отиваш на отваряне на главата и се надяваш да е заминала само гарнитурата . Поздрави и успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Щом кипи антифриза в радиатора е ясна работата, но все пак направи тест за изгорели газове в охладителната система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 Щом кипи антифриза в радиатора е ясна работата, но все пак направи тест за изгорели газове в охладителната система.А как се прави тест за изгорели газове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
str_ssi Публикувано 13 февруари 2013 Сподели Публикувано 13 февруари 2013 ако са ти корави маркучите на охладителната система след като загре колата признак за изгоряла гарнитура или спукана глава. Ако я караш от доста време тъй няма спасение ще се отваря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bad_oz Публикувано 11 март 2013 Автор Сподели Публикувано 11 март 2013 Оказа се, че никакво о-пръстенче на водната помпа което е на много кофти място отдолу на двигателя бил е малък теч и се изпарявало. Първо смених капачката и след това започна на капе. Не се доверявате на ниакви майстори да им давате да отварят двигателя преди да са проверили всички меки свръзки, че имах и такива оферти "давай го за три дни ще го отворя и е готов" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.