Премини към съдържание

Гуми подходящи за колт 1.1 2005


Препоръчано мнение

От скоро купих колт 1.1 2005гд с 15ц джанти и гуми 195,50,15, това ли са подходящите гуми за модела, тъй като забелязвам, че горивото не пада под 10 на 100 на градско. А извън града е 6 на 100, влияе ли тоя размер на разхода за гориво.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Това си е размера на гуми за Колта.А разхода е нормален, имай едно на ум, че двигателя е малък и му трябва повече мъгел да се движи с 50-60 км в час.Имаме такъв Колт , но 1.5 бензин и дава такъв разход 8-10 литра на 100 км. в града.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-добрият варянт за размер на гуми за модела, въпреки че ако колата се кара предимно градско може и да се слезе на 175/65 14 като с този размер малко по-меко вози, но става и по-нестабилна в завой. По-добре да се провери дали са напомпени добре и ако са стари и изтъркани може да се сменят с нови, бих препоръчал Hankook или Kumho ако цената е приоритет ако пък се държи на бранд и качество марката е ясна: MICHELIN или CONTINENTAL. за разхода от 10/100 е множко, но зависи как се кара, средно за 1.1 би трябвало да бъде около 7.5/100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

средно за 1.1 би трябвало да бъде около 7.5/100.

Извинявам се за офф-топика, но не е ли прекалено завишен разходът на Колта като цяло ? Дори и в официалния сайт на Балканстар за Мицубиши дават среден разход за 1.1 - 6,8л., на което бих прибавил още около половин-един литър.. Колтът е доста далеч от моите представи за икономична градска кола. Отварям темата, защото един познат обмисля да си закупува подобна кола и не иска да вярва на това, което пише в официалния сайт, понеже "данните били прекалено завишени".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип производителите занижават винаги разхода, аз давам реален разход и то правилно изчислен. 1.1 и 75 к.с. от само 3 цилиндъра без турбо и тегло от 950кг няма как да е по-икономичен. Двигателят не е слаб и не се мъчи въобще, колата се кара супер приятно дори и натоварена, не е много бърза, но не е и бавна в никой случай. Ако трябва да сравня със други малки коли Колта даже създава впечатление, че е като че ли по-пъргав, по-респонзив. За 1.3 с 95к.с. разход около 8.2/100 градско, не дава голяма разлика като разход и вървене, дори винаги са ми се стрували по-мудни от 1.1, но пък двигателят работи по-уравновесено и по-тихо благодарение на 4 ти цилиндър. За 1.5 и 109к.с. мога да кажа, че по борд компютър на среден разход бие другите два варианта, (1.1, 1.3), но не подсказва, че е по-мощен при нормална употреба. За турбо варианта немога да кажа нищо за сега, но все си мисля. че това е идеалният избор, мощен, тих, и икономичен. Колта е повече от прекрасна малка градска кола, не е икономична, но не е и звяр, и ако да кажем разлика от около 1 литър в повече от другите конкуренти е минус то плюсовете са му много повече, което го прави и една от най-добрите коли в класа си за периода 2004-2008ма. Успех. :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип производителите занижават винаги разхода, аз давам реален разход и то правилно изчислен. 1.1 и 75 к.с. от само 3 цилиндъра без турбо и тегло от 950кг няма как да е по-икономичен. Двигателят не е слаб и не се мъчи въобще, колата се кара супер приятно дори и натоварена, не е много бърза, но не е и бавна в никой случай. Ако трябва да сравня със други малки коли Колта даже създава впечатление, че е като че ли по-пъргав, по-респонзив. За 1.3 с 95к.с. разход около 8.2/100 градско, не дава голяма разлика като разход и вървене, дори винаги са ми се стрували по-мудни от 1.1, но пък двигателят работи по-уравновесено и по-тихо благодарение на 4 ти цилиндър. За 1.5 и 109к.с. мога да кажа, че по борд компютър на среден разход бие другите два варианта, (1.1, 1.3), но не подсказва, че е по-мощен при нормална употреба. За турбо варианта немога да кажа нищо за сега, но все си мисля. че това е идеалният избор, мощен, тих, и икономичен. Колта е повече от прекрасна малка градска кола, не е икономична, но не е и звяр, и ако да кажем разлика от около 1 литър в повече от другите конкуренти е минус то плюсовете са му много повече, което го прави и една от най-добрите коли в класа си за периода 2004-2008ма. Успех. :mitsu-smiley:

Добре, но съм чувал от настоящ собственик на Колт 1.1 от 2009-2010 година, че при нормално каране в града ( 40-50 км./ч. ) разходът пада до 4.2-4.5л. Говорим за "летен" разход. Възможно ли е това в действителност ? Все пак имам в предвид, че моделите от 2012г. се опитват да стигнат разход около 4 градско..

Редактирано от daleeeee
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно е, НО това е моментен разход, а реален е съвсем друго нещо. Между другото на Мицубиши борд компютрите показват точно, но не трябва да се приема моментният разход за реален. Същото е когато запалиш и двигателят е студен тогава може да се изумиш от цифри като 15/100 например. Градско каране Колт под 6/100 няма как да се случи. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Показва точно,ама трънки борда.Засичал съм го и то нееднократно по принципа пълно-пълно и ми дава разлика 1-3 литра.Градско и повече.Говоря за засичане на изминати около 500км и допълване.И най-смешното е,че борда отчита по-голям разход от реалния.На други марки съм виждал да отчита по-малък,ама по-голям не бях виждал. Междудругото 1,3 е леко по-икономичен от 1,1 в режим градско.

При мен разхода е около 7 градско лятото до 9 зимата.Извънградското си е стабилка 5,5-6.При по-кротко каране пада и на 5.

Редактирано от ilia stoykov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Показва точно,ама трънки борда.Засичал съм го и то нееднократно по принципа пълно-пълно и ми дава разлика 1-3 литра.Градско и повече.Говоря за засичане на изминати около 500км и допълване.И най-смешното е,че борда отчита по-голям разход от реалния.На други марки съм виждал да отчита по-малък,ама по-голям не бях виждал. Междудругото 1,3 е леко по-икономичен от 1,1 в режим градско.

При мен разхода е около 7 градско лятото до 9 зимата.Извънградското си е стабилка 5,5-6.При по-кротко каране пада и на 5.

В по-горния пост човекът е написал, че моментният разход не трябва да се приема за реален, т.е. в едни случаи може да ти показва повече, а в други по-малко. Не се сещам за модел, на която и да е марка, който да отчита точен до милилитър разход, така че явно и Колтът не е изключение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега daleeеее,извинявай,ама нещо не четеш какво съм писал.Говоря за разход,засечен за 500км пробег!Моментният и за миг не съм го коментирал.Даже бях ходил и до официалният сервиз,когато колата беше гаранционна с молба да се направи нещо,стига да е възможно.Хората най-любезно ми отказаха с мотива,че можело нещо да се прецака.

Редактирано от ilia stoykov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Колт VI 1.1 и съм с 14ки 175/65. Разхода реално никога не съм могъл да го засека точно, но моментния е между 5.5 - 7 ако се движа без да давам много зор на колата. Ноо извънградско е нещо брутално, минавам 9-10 (при 130-140 км/ч и 3500 -4000 об/мин). Утре мисля да пътувам към Бургас и ще се постарая да карам икономично пък да видим :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези скорости са супер високи за тази кола, както и обороти да се поддържат по магистрала,..... покарай с около 100-110 км/час и ще видиш, че е икономична. На мен ми показа с пълен резервоар, че мога да измина 1000км. (4.7/100) не е зле. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...