Премини към съдържание

Странен пушек Лансър 2008г.


Rangel Simov

Препоръчано мнение

Хм, вече за трети път...

 

Колата седи паркирана в двора, докато съм на работа, качвам се, поглеждам в огледалото пуши яко, не черен като и ужасен като чипнат дизел :), а просто си пуши само че на кълба, заслушвам се и двигателя работи малко по-странно, като ако подам газ се оправя, както и пушека, а ако го оставя, около 1-2мин и сам си се оправя. Преди около месец стана за първи път и след това нищо, но сега за 3 дни стана два пъти. Приемам всякакви идеи :)?

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам, дори нямам идея, че имам такъв клапан, а и също така нямам идея къде се намира :)? Обясни за какво иде реч :)? Със сигурност не е чистен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е чистен клапан и блокира ще му светне чека. Щом не свети значи си работи добре.

По скоро да не си сложил добавка или да си сменил бензиностанцията и сега просто да ти се продухва генерацията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, нито чек свети, нито добавка съм слагал, нито съм сменял ЕКО с друга :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, това нещо http://www.senax.bg/eshop/product/61/dobavka-za-pochistvane-na-dizel-common-rail.html е тествано и е много добро, обаче ми се обяснява, че това че съм Помпа Дюза, а не Комън Рейл, няма проблем. Така ли е? Мога ли да си навредя на колата с това? Било много добро и тествано, не ми го говори някой в магазин или сервиз, а колега, който няма да изкара нищо от това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам, дори нямам идея, че имам такъв клапан, а и също така нямам идея къде се намира :)? Обясни за какво иде реч :)? Със сигурност не е чистен.

Тоя еко клапан (EGR) при ниски обороти връща част от изгорелите газове от колекторите обратно към мотора и подобрява екологията. Лошото е, че се задръства и като понаправиш километри както съм аз почваш да го чистиш на 10 - 15 000. Така яко се запича от сажди. Доколкото знам, над 1800 оборота клапана се затваря и мотора вече работи само с чист въздух.

Във връзка с пушенето накратко ще ти разкажа моята история. Карам същия мотор, но на Outlander 2007-ма. Лятото на 2012 пътувах по работа до Видин и на връщане нафтата ми свършваше във Враца. Точно на изхода от града посока София има Ромпетрол. Заредих там и като излязох от бензиностанцията направо все едно се бях качил на друга кола - нафтата беше направо супер. Влизам в София, но през Младост - посока Дружба и ме хваща едно задръстване - 20 мин колата работи на едно място, сигурно на 35 градуса на въздуха. Беше яка жега. Като се отпуши задръстването давам аз газ, и като се включи турбината, като блъвна един дим отзад - направо помислих, че ми изгърмя мотора. Направо спрях движението по булеварда - смятай за каква димилка става дума. Гледам таблото, че нищо не свети и давам газ, а отзад братко - чернилка да искаш. Спрях в Дружба и форсирах още около 5 минути като през цялото време изкарваше дим от най-различни нюанси на черното. След 5 мин просто спря да пуши, колата някак си се "отпуши" и в момента върви супер. Само да ти кажа, че това ми се случи на 170 000, в момента съм на 182 000, не знам твоя мотор на какви километри е.

Преди ми пушеше, особено го виждах, като карам на задна, и аз не знам защо. Сега го нямам това пушене, но все пак EGR-a ми задръства на 15000 и ходя да го чистя за да ми върви колата нормално.

Така, че какво да ти кажа, няма дим без огън. Карай си и ако колата ти върви няма какво да и се притесняваш.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз за да не се налага да го чистя егр-а съм го изключил, ако мотора външно е като на тези от ВАГ групата ти е точно преди всмукателния колектор в смисъл вързани са ел.клапата и егр-а и след това ти е всмукателния колектор, който е залепен за главата.Скоро си разглобих колектора и беше хванал леки сажди за около 20х.км, а преди, като го свалях направо не можеше да се види нищо вътре в колектора от сажди и тем подобни глупости.Аз си мисля, че може да са дюзи защото преди около месец на един приятел бмв-то правеше същите неща, като го караше лекичко с малко газ припушваше леко на тласъци и като настъпеше газта изпушваше за момент и след това изчистваше, но да не те филмирам най-добре ще покаже една диагностика.Колкото за добавката по-горе най-добре си вземи на бардал, аз ползвам от около 1 година и половина и съм много доволен, а за тебе в момента можеш да си вземеш 6 в 1, която е комплексна и почиства всичко както се слага и еднтократно за около 5000х.км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да го изключа EGR-a, но софтуера го хваща и свети чека.

До сега не съм намерил сервиз, който да може да ми го изключи с изключение на Тони "Келеша" от Варна. Аз съм обаче от София и го чакам да дойде насам за да се пробва да ми го изключи софтуерно.

Обещал ми е - дано не ме забрави :)))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля си че и Богомил(brezel) може да ти го изключи, защото при мене стана много добре.Не го изключи като функция, а просто изключи датчика който отговаря за егр-а, защото иначе ако се изключи като цяло скача разхода с 1-2 литра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за подсеща ето, чувал съм за Богомил, но не знам къде му е сервиза и как да свържа с него…

Ако може да ми помогнеш с контакт ще съм благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Богомил ще ти реши проблема. А ето ти как да се свържеш с него: http://adler-auto.bg/kontakt.html. Щом отстрани DPF-ми, значи ще се справи и с твоя "проблем".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Added!

 

http://img210.imageshack.us/img210/5079/photouc.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ето какво пише и на гърба. Става и за помпа дюза. Много добри отзиви, сега ще видим и колата как ще е.

 

Ето и реално, какво съм сложил:

 

DESCRIPTION Diesel System Treatment is a combination of agents with a high proportion of

lubrication improvers and cleaners. This product is therefore specially formulated to

meet the demands of diesel engines with Common Rail and Pump-Injection high

pressure injection using low sulphur diesel fuels and to give protection against wear.

Other agents which have cleaning, dispersion and material protection properties

maintain the operation of high-precision injectors. Due to the increased ignition

performance, the fuel shows better combustion behaviour when the engine is cold

and the pollution from odours in the exhaust is reduced.

PROPERTIES - keeps fuel system and combustion chambers clean and prevents deposits from

forming

- keeps the injectors clean and guarantees improved engine combustion leading to

a lower specific fuel consumption and the maximum engine performance.

- prevents seizing and resinifying of the injector needles.

- increases the lubrication action of diesel fuels low in sulphur (low sulphur diesel

according to DIN EN 590) and protects high-pressure pumps from wear

- increases the cetan number of diesel fuel leading to a smooth and gentle

combustion process

- contains antioxidant and prevents corrosion

- compatible with all modern diesel oxidation catalytic converters

TECHNICAL

DATA Basis : additive mixture in carrier fluid

Density at 15 °C : 0.846 g/cm³

Colour : brown

Regulation on flammable

liquids (Germany) : A III

Flash point : 62 °C

Pour point : -36 °C

APPLICATION Added to diesel fuel for all diesel engines with Common Rail and Pump-InjectionSystems. Ideally suitable for preserving engines when decommissioned for long

periods under extreme conditions.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че единствената му функция е екологична и единсвения недостатък е, че колата загрява една идея по-бавно през зимата.Всичко друго е в плюс както за колата така и за джоба на притежателя на дадения автомобил. Колкото до добавката, ще чакам отзив да видим как ти е колата след нея, защото аз единсвено ефект видях от тези 2-те: тази я сложих само веднъж http://prospeed.bg/bg/product/4280/12 , а тази си я слагам всеки път при зареждане http://prospeed.bg/bg/product/5192/12

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даваш по 32лв. всеки път като зареждаш? Не виждам защо е необходимо? Тази е през 2000км...

 

P.S. Сега прочетох :)... не се слага цялото :).

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...