Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 (редакция) Хм, вече за трети път... Колата седи паркирана в двора, докато съм на работа, качвам се, поглеждам в огледалото пуши яко, не черен като и ужасен като чипнат дизел , а просто си пуши само че на кълба, заслушвам се и двигателя работи малко по-странно, като ако подам газ се оправя, както и пушека, а ако го оставя, около 1-2мин и сам си се оправя. Преди около месец стана за първи път и след това нищо, но сега за 3 дни стана два пъти. Приемам всякакви идеи ? Редактирано 7 февруари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Чистен ли е скоро екологичния клапан ? .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Веднага ти казвам, дори нямам идея, че имам такъв клапан, а и също така нямам идея къде се намира ? Обясни за какво иде реч ? Със сигурност не е чистен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Ако не е чистен клапан и блокира ще му светне чека. Щом не свети значи си работи добре.По скоро да не си сложил добавка или да си сменил бензиностанцията и сега просто да ти се продухва генерацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2013 За съжаление, нито чек свети, нито добавка съм слагал, нито съм сменял ЕКО с друга ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Така, това нещо http://www.senax.bg/eshop/product/61/dobavka-za-pochistvane-na-dizel-common-rail.html е тествано и е много добро, обаче ми се обяснява, че това че съм Помпа Дюза, а не Комън Рейл, няма проблем. Така ли е? Мога ли да си навредя на колата с това? Било много добро и тествано, не ми го говори някой в магазин или сервиз, а колега, който няма да изкара нищо от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Веднага ти казвам, дори нямам идея, че имам такъв клапан, а и също така нямам идея къде се намира ? Обясни за какво иде реч ? Със сигурност не е чистен.Тоя еко клапан (EGR) при ниски обороти връща част от изгорелите газове от колекторите обратно към мотора и подобрява екологията. Лошото е, че се задръства и като понаправиш километри както съм аз почваш да го чистиш на 10 - 15 000. Така яко се запича от сажди. Доколкото знам, над 1800 оборота клапана се затваря и мотора вече работи само с чист въздух. Във връзка с пушенето накратко ще ти разкажа моята история. Карам същия мотор, но на Outlander 2007-ма. Лятото на 2012 пътувах по работа до Видин и на връщане нафтата ми свършваше във Враца. Точно на изхода от града посока София има Ромпетрол. Заредих там и като излязох от бензиностанцията направо все едно се бях качил на друга кола - нафтата беше направо супер. Влизам в София, но през Младост - посока Дружба и ме хваща едно задръстване - 20 мин колата работи на едно място, сигурно на 35 градуса на въздуха. Беше яка жега. Като се отпуши задръстването давам аз газ, и като се включи турбината, като блъвна един дим отзад - направо помислих, че ми изгърмя мотора. Направо спрях движението по булеварда - смятай за каква димилка става дума. Гледам таблото, че нищо не свети и давам газ, а отзад братко - чернилка да искаш. Спрях в Дружба и форсирах още около 5 минути като през цялото време изкарваше дим от най-различни нюанси на черното. След 5 мин просто спря да пуши, колата някак си се "отпуши" и в момента върви супер. Само да ти кажа, че това ми се случи на 170 000, в момента съм на 182 000, не знам твоя мотор на какви километри е.Преди ми пушеше, особено го виждах, като карам на задна, и аз не знам защо. Сега го нямам това пушене, но все пак EGR-a ми задръства на 15000 и ходя да го чистя за да ми върви колата нормално.Така, че какво да ти кажа, няма дим без огън. Карай си и ако колата ти върви няма какво да и се притесняваш.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Дима си е сив, не е черен, демек нормален. Колата е на близо 90000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Ами, аз за да не се налага да го чистя егр-а съм го изключил, ако мотора външно е като на тези от ВАГ групата ти е точно преди всмукателния колектор в смисъл вързани са ел.клапата и егр-а и след това ти е всмукателния колектор, който е залепен за главата.Скоро си разглобих колектора и беше хванал леки сажди за около 20х.км, а преди, като го свалях направо не можеше да се види нищо вътре в колектора от сажди и тем подобни глупости.Аз си мисля, че може да са дюзи защото преди около месец на един приятел бмв-то правеше същите неща, като го караше лекичко с малко газ припушваше леко на тласъци и като настъпеше газта изпушваше за момент и след това изчистваше, но да не те филмирам най-добре ще покаже една диагностика.Колкото за добавката по-горе най-добре си вземи на бардал, аз ползвам от около 1 година и половина и съм много доволен, а за тебе в момента можеш да си вземеш 6 в 1, която е комплексна и почиства всичко както се слага и еднтократно за около 5000х.км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 И аз искам да го изключа EGR-a, но софтуера го хваща и свети чека.До сега не съм намерил сервиз, който да може да ми го изключи с изключение на Тони "Келеша" от Варна. Аз съм обаче от София и го чакам да дойде насам за да се пробва да ми го изключи софтуерно.Обещал ми е - дано не ме забрави )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Ами мисля си че и Богомил(brezel) може да ти го изключи, защото при мене стана много добре.Не го изключи като функция, а просто изключи датчика който отговаря за егр-а, защото иначе ако се изключи като цяло скача разхода с 1-2 литра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 7 февруари 2013 Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Мерси за подсеща ето, чувал съм за Богомил, но не знам къде му е сервиза и как да свържа с него… Ако може да ми помогнеш с контакт ще съм благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2013 Богомил ще ти реши проблема. А ето ти как да се свържеш с него: http://adler-auto.bg/kontakt.html. Щом отстрани DPF-ми, значи ще се справи и с твоя "проблем". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Аз поръчах едно такова Лики Моли, все добри мнения за него. Да видим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) Added! http://img210.imageshack.us/img210/5079/photouc.jpg Uploaded with ImageShack.us Ето какво пише и на гърба. Става и за помпа дюза. Много добри отзиви, сега ще видим и колата как ще е. Ето и реално, какво съм сложил: DESCRIPTION Diesel System Treatment is a combination of agents with a high proportion of lubrication improvers and cleaners. This product is therefore specially formulated to meet the demands of diesel engines with Common Rail and Pump-Injection high pressure injection using low sulphur diesel fuels and to give protection against wear. Other agents which have cleaning, dispersion and material protection properties maintain the operation of high-precision injectors. Due to the increased ignition performance, the fuel shows better combustion behaviour when the engine is cold and the pollution from odours in the exhaust is reduced.PROPERTIES - keeps fuel system and combustion chambers clean and prevents deposits from forming- keeps the injectors clean and guarantees improved engine combustion leading to a lower specific fuel consumption and the maximum engine performance.- prevents seizing and resinifying of the injector needles.- increases the lubrication action of diesel fuels low in sulphur (low sulphur diesel according to DIN EN 590) and protects high-pressure pumps from wear - increases the cetan number of diesel fuel leading to a smooth and gentle combustion process- contains antioxidant and prevents corrosion- compatible with all modern diesel oxidation catalytic convertersTECHNICALDATA Basis : additive mixture in carrier fluidDensity at 15 °C : 0.846 g/cm³Colour : brownRegulation on flammable liquids (Germany) : A IIIFlash point : 62 °CPour point : -36 °CAPPLICATION Added to diesel fuel for all diesel engines with Common Rail and Pump-InjectionSystems. Ideally suitable for preserving engines when decommissioned for long periods under extreme conditions. Редактирано 8 февруари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesuperbsk Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Аз си мисля, че единствената му функция е екологична и единсвения недостатък е, че колата загрява една идея по-бавно през зимата.Всичко друго е в плюс както за колата така и за джоба на притежателя на дадения автомобил. Колкото до добавката, ще чакам отзив да видим как ти е колата след нея, защото аз единсвено ефект видях от тези 2-те: тази я сложих само веднъж http://prospeed.bg/bg/product/4280/12 , а тази си я слагам всеки път при зареждане http://prospeed.bg/bg/product/5192/12 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 8 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2013 (редакция) Даваш по 32лв. всеки път като зареждаш? Не виждам защо е необходимо? Тази е през 2000км... P.S. Сега прочетох ... не се слага цялото . Редактирано 8 февруари 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.