Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Охладителна система


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Проблема ми е следния.Колата е 1.9дизел Спейс Стар.От няколко дена забелязвам ,че при студена все още кола -датчика за температурата в купето едвам е отлепил или е малко по нагоре ,но не до нормалното си състояние на загряла кола и ми се включва вентилатора.А сега си е зима все пак .Когато си достигне нормалната температура не се включва.Прави го при полустудена кола.Та навява ме мисълта ,че може би е датчика.Огледах радиатора ,но на него не открих датчик ,махнах горната кора на двигателя но поне аз визуално не мога да го видя кой е .

Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или просто знае къде е този датчик ще съм му признателен .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Проблема ми е следния.Колата е 1.9дизел спеис стар.От няколко дена забелязвам ,че при студена все още кола -датчика за температурата в купето едвам е отлепил или е малко по нагоре ,но не до нормалното си състояние на загряла кола и ми се включва вентилатора.А сега си е зима все пак .Когато си достигне нормалната температура не се включва.Прави го при полустудена кола.Та навява ме мисълта ,че може би е датчика.Огледах радиатора ,но на него не открих датчик ,махнах горната кора на двигателя но поне аз визуално не мога да го видя кой е .

Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем или просто знае къде е този датчик ще съм му признателен .

Колега виж да не си натиснал копчето за парното навътре(врътката),тогава е все едно си на климатик и така се включва перката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, или ако колата е с климат контрол както са колтовете например и копчето е в позиция да духа на стъклата автоматично включва и климатика. А тези 1.9д много бавно достигат температура, или поне много бавно стрелката показва. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ходих до колата ,щот ме зачудихте с това копче.Моето за вентилатора в купето си има 2 положения

или си е на климатик и свети синя лампа или си е нормално само на вентилатор и тогава си свети оранжева.

забелязах че и по студена да е /тоест още стрелката за водата не е мръднала и се запуска вентилатора на радиатора/.слад като я изгася работи около 5-1о секунди и си спира.като си загрее добре вентилатор не се запуска.

Редактирано от lyubo1964
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега ходих до колата ,щот ме зачудихте с това копче.Моето за вентилатора в купето си има 2 положения

или си е на климатик и свети синя лампа или си е нормално само на вентилатор и тогава си свети оранжева.

забелязах че и по студена да е /тоест още стрелката за водата не е мръднала и се запуска вентилатора на радиатора/.слад като я изгася работи около 5-1о секунди и си спира.като си загрее добре вентилатор не се запуска.

 

 

Колега, когато свети оранжево значи си на климатик!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: голям резил Понеже ми е 1 ва зима с мицкото/ а на старата ми кола корсата климатика светеше синьо като е пуснат на 99 % това ще да ми е проблема/утре ще я пробвам:) мерси и сорка за тъпанарския проблем/

ПП.между другото все пак някъде трябва да има датчик който да управлява вентилатора /не е лошо да се се знае къде е ако се скапи нещо.Иначе има и реле при предпазителите в двигателя които са ,ако някой закъса да го има в предвид

Редактирано от lyubo1964
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...