Премини към съдържание

Въпрос колеги-Ще загубя ли backpressure?


san4o pansa

Препоръчано мнение

Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съвети

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съвети

 

По големия диаметър тръба на атмосверна кола ще ти действа като тапа на колата,ще изгубиш дори и к.с от тия 116 които си в момента.По добре си сложи същия размер тръба,но права...от единя край,до горе колекторите,само с крайно гърне.

Не знам каква ти е идеята....но няма да получиш повече к.с с това ...дори в случея,твоя....ще изгубиш пауър...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех..идеята ми е не за кс а за "вечен" ауспух.Ще намаля диаметъра на 50.Ако я направя права,без гърнета(то е само 1)няма ли да ручи много?щото имам малко дете и не е добре ако бръмчи?ии как да премина през ламбдата до колекторите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех..идеята ми е не за кс а за "вечен" ауспух.Ще намаля диаметъра на 50.Ако я направя права,без гърнета(то е само 1)няма ли да ручи много?щото имам малко дете и не е добре ако бръмчи?ии как да премина през ламбдата до колекторите?

 

Аз за това не случайно те попитах каква ти е идеята за тая гимнастика.Ама това вечен ауспух няма...да знаеш.Щом имаш и детенце,по добре си остави колата както си ти е...или купи на дребосъка тапи за уши ако правиш нещо :)

Правиш нова дупка за ламдата,на новите тръби...ако ти е след колекторите...но пак ти казвам,няма смисъл....има,но само на звук....и детето тря да не го качвате в колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета колега.В такъв случай ще се позамисля дали да го правя.Ако имам приходи за майстор да ги направи на 50мм някой ден...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съвети

Back pressure е най-добре когато е близо до нула. Не е проблема back pressure а скороста на изгорелите газове. http://www.thumpertalk.com/topic/571594-exhaust-backpressure-the-myth/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се вече,колега.Така си стоят тръбите в гаража.Прочетох статията.

Реших да заменя част от тръбата с права-същия диаметър и резонатор там където някога е бил катализатора...

Благодаря за полезната статия

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте колеги, тъй като темата е за изпускателната система, ще си позволя да попитам и аз... От доста време майстора ми ме притиска да свалим катализатора, че "запушвал" колата, и на негово място да сложим или тръба, или някакво си там ускорително ли...незнам какво гърне!... Дали е прав? И дали ламбдасондата, която е точно пред катализатора няма да "усети" и започне да отчита грешка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, тъй като темата е за изпускателната система, ще си позволя да попитам и аз... От доста време майстора ми ме притиска да свалим катализатора, че "запушвал" колата, и на негово място да сложим или тръба, или някакво си там ускорително ли...незнам какво гърне!... Дали е прав? И дали ламбдасондата, която е точно пред катализатора няма да "усети" и започне да отчита грешка?

 

Прав е майстора ти.Ама иска и да лапне някои лев.

:icon_thumbup:

Каза ли ти ,че ще ти го плати или "дай да го свалим,пък ще видим"?То много зависи от състоянието му колко пари струва.Може и 20лв да НЕ струва,може и 120лв да е...

Ламбдата да не те притеснява,щом е преди кат..Ако е на него тогава е опасно.Резонатор трябва да ти сложи попринцип като го свали и гледай да не те прекара с парите!...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте, не уточних-1,8-16 в. МПИ 96г. XMCLNDA2ATF027510 с Г. И., а въпроса ми беше дали изобщо си заслужава да се демонтира катализатора, ще бяга ли Каризмата повече!?... А до сега не съм имал проблемс въпросната система!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлика във вървенето ще усетиш единствено, ако катализатора ти е много запушен вече. В противен случай единствената разлика ще е в повишаване на децибелите от изпускателната система. Т.е. ако в момента нямаш проблеми с него, не го махай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...