san4o pansa Публикувано 6 януари 2013 Сподели Публикувано 6 януари 2013 Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съвети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 6 януари 2013 Сподели Публикувано 6 януари 2013 Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съвети По големия диаметър тръба на атмосверна кола ще ти действа като тапа на колата,ще изгубиш дори и к.с от тия 116 които си в момента.По добре си сложи същия размер тръба,но права...от единя край,до горе колекторите,само с крайно гърне.Не знам каква ти е идеята....но няма да получиш повече к.с с това ...дори в случея,твоя....ще изгубиш пауър... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 6 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2013 И аз така си мислех..идеята ми е не за кс а за "вечен" ауспух.Ще намаля диаметъра на 50.Ако я направя права,без гърнета(то е само 1)няма ли да ручи много?щото имам малко дете и не е добре ако бръмчи?ии как да премина през ламбдата до колекторите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 6 януари 2013 Сподели Публикувано 6 януари 2013 И аз така си мислех..идеята ми е не за кс а за "вечен" ауспух.Ще намаля диаметъра на 50.Ако я направя права,без гърнета(то е само 1)няма ли да ручи много?щото имам малко дете и не е добре ако бръмчи?ии как да премина през ламбдата до колекторите? Аз за това не случайно те попитах каква ти е идеята за тая гимнастика.Ама това вечен ауспух няма...да знаеш.Щом имаш и детенце,по добре си остави колата както си ти е...или купи на дребосъка тапи за уши ако правиш нещо Правиш нова дупка за ламдата,на новите тръби...ако ти е след колекторите...но пак ти казвам,няма смисъл....има,но само на звук....и детето тря да не го качвате в колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 7 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2013 Мерси за съвета колега.В такъв случай ще се позамисля дали да го правя.Ако имам приходи за майстор да ги направи на 50мм някой ден... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deangenovski Публикувано 22 март 2013 Сподели Публикувано 22 март 2013 Искам да сменям тръбите на ауспуха с неръждавейка на каризмата ми-1.8 116...Със спортно гърне съм неръжд и от него напред към двигателя искам да сложа 2м и 20см тръба с 60мм диаметър.Притеснява ме дали няма да загубя т.нар. Back presurre?Моля за съветиBack pressure е най-добре когато е близо до нула. Не е проблема back pressure а скороста на изгорелите газове. http://www.thumpertalk.com/topic/571594-exhaust-backpressure-the-myth/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 22 март 2013 Автор Сподели Публикувано 22 март 2013 Отказах се вече,колега.Така си стоят тръбите в гаража.Прочетох статията.Реших да заменя част от тръбата с права-същия диаметър и резонатор там където някога е бил катализатора...Благодаря за полезната статия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 Здравейте колеги, тъй като темата е за изпускателната система, ще си позволя да попитам и аз... От доста време майстора ми ме притиска да свалим катализатора, че "запушвал" колата, и на негово място да сложим или тръба, или някакво си там ускорително ли...незнам какво гърне!... Дали е прав? И дали ламбдасондата, която е точно пред катализатора няма да "усети" и започне да отчита грешка? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 10 април 2013 Автор Сподели Публикувано 10 април 2013 Здравейте колеги, тъй като темата е за изпускателната система, ще си позволя да попитам и аз... От доста време майстора ми ме притиска да свалим катализатора, че "запушвал" колата, и на негово място да сложим или тръба, или някакво си там ускорително ли...незнам какво гърне!... Дали е прав? И дали ламбдасондата, която е точно пред катализатора няма да "усети" и започне да отчита грешка? Прав е майстора ти.Ама иска и да лапне някои лев. :icon_thumbup: Каза ли ти ,че ще ти го плати или "дай да го свалим,пък ще видим"?То много зависи от състоянието му колко пари струва.Може и 20лв да НЕ струва,може и 120лв да е...Ламбдата да не те притеснява,щом е преди кат..Ако е на него тогава е опасно.Резонатор трябва да ти сложи попринцип като го свали и гледай да не те прекара с парите!... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorkata-160 Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Извинявайте, не уточних-1,8-16 в. МПИ 96г. XMCLNDA2ATF027510 с Г. И., а въпроса ми беше дали изобщо си заслужава да се демонтира катализатора, ще бяга ли Каризмата повече!?... А до сега не съм имал проблемс въпросната система! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 април 2013 Сподели Публикувано 11 април 2013 Разлика във вървенето ще усетиш единствено, ако катализатора ти е много запушен вече. В противен случай единствената разлика ще е в повишаване на децибелите от изпускателната система. Т.е. ако в момента нямаш проблеми с него, не го махай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.