pepino87 Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 (редакция) Здравейте колеги днес си купих нова колица Mitsubishi Lancer Sedan 2.0 DI-D, 2008 година. На връшане от София на два пъти влиза в авариен режим, движи се с постоянна скорост без да може да ускори и на края ми светна чека. Някакви предложения от какво може да е ? Благодаря предварително! Редактирано 14 декември 2012 от pepino87 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 Здравейте колеги днес си купих нова колица Mitsubishi Lancer Sedan 2.0 DI-D, 2008 година. На връшане от София на два пъти влиза в авариен режим, движи се с постоянна скорост без да може да ускори и на края ми светна чека. Някакви предложения от какво може да е ? Благодаря предварително!Само диагностика ще каже какво и е....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 Хм, а преди това да ти е светел един странен символ на борд компа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 15 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2012 Не нищо не е светило. Сега ми свети странен символ - жълто със странна форма ( това нали е чека )? Или бъркам нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 15 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2012 Благодаря на тези които се отзоваха . Днес и направих диагностика , разбрахме от къде идва грешката сега трябва да го решим . От турбото е идвало грешката - зацапано било ми казаха . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 По-скоро е от "НАФТАТА". Горивата ни са ЛЕШ в тая държава. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 17 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2012 Така е , сега мо предстои почистване на геометрията на турбината Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 Колеги , днес ми разглобиха турбината , на геометрията нищо и няма , клапана си работи. И отново стои въпроса от какво може да е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Колегата , ти каза ДИАГНОСТИКА , Mоже da e дебитомер , някой маркуч по вакума , клапани за управление на вакума за турбото итн... . Компа ще си каже какво му е . Успех и да кажеш как реши проблема . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepino87 Публикувано 2 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2013 Здравейте колеги! Честита Нова година първо!Пожелавам Ви една по-успешна 2013!Проблема се оказа от агеер клапана. След като го изчистиха, минах около 500 км и не е правило повече този проблем :icon_thumbup: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.