milenjs Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Поръчах си от Германия преди 10-на дена два оригинални фара за Вагончето, да светне малко. Германеца ми ги праща с DHL, ето това е усугата която е ползвал http://www.dhl.de/en/paket/privatkunden/international/paket.html .Дотук добре обаче ми ги носят и единия е счупен. И то левия който ми трябваше най-вече. Куриера направи снимки, каза че ще ги изпрати в София.Звъня им - от централата казват че германеца трябва да заведе щетата. Свързвам се с него - той казва че не е така и цитира от сайта на DHL че страната на получателя може и трябва да направи това. Отново звънкам в София - еми ще преоверели и в понеделник (който мина) ще ми звъннат. Е не звъннаха но днес звъня пак. Същата история, все едно звъня за първи път - те били само краен разносвач, ала бала един тон глупости.Тука съм питал колеги в един друг форум - http://mcu-bg.com/mcu_site/viewtopic.php?f=6&t=10674 , и те дадоха съвети но с тях и без тях до никъде.Има ли някой наясно с такива случаи да даде идея как да процедирам че доколкото разбрах има 7 дневен срок който изтича в петък? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Комисията за защита на потребителите, не може ли да се меси за такива неща. Защото аз за друго не се сещам :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 13 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2012 И аз се сетих, ще им пусна един сигнал вероятно. Не може да ти повредят пратката и да не може да кажеш нищо. Дори едно извинявайте не получих. Днес взе да ми се обеснява че виждаш ли не било добре опаковано. Как така ги изпратиха от Япония до долъра на Митсубиши в Германия без да ги повредят а тук ми я носят счупена? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani.ivanova Публикувано 13 ноември 2012 Сподели Публикувано 13 ноември 2012 Поръчах си от Германия преди 10-на дена два оригинални фара за Вагончето, да светне малко. Германеца ми ги праща с DHL, ето това е усугата която е ползвал http://www.dhl.de/en/paket/privatkunden/international/paket.html .Дотук добре обаче ми ги носят и единия е счупен. И то левия който ми трябваше най-вече. Куриера направи снимки, каза че ще ги изпрати в София.Звъня им - от централата казват че германеца трябва да заведе щетата. Свързвам се с него - той казва че не е така и цитира от сайта на DHL че страната на получателя може и трябва да направи това. Отново звънкам в София - еми ще преоверели и в понеделник (който мина) ще ми звъннат. Е не звъннаха но днес звъня пак. Същата история, все едно звъня за първи път - те били само краен разносвач, ала бала един тон глупости.Тука съм питал колеги в един друг форум - http://mcu-bg.com/mcu_site/viewtopic.php?f=6&t=10674 , и те дадоха съвети но с тях и без тях до никъде.Има ли някой наясно с такива случаи да даде идея как да процедирам че доколкото разбрах има 7 дневен срок който изтича в петък? Ако не е имало забележки по опаковката трябва да се обърнеш към изпращача, за рекламация, а ако е имало щета и по опаковката а ти не си я отбелязал при прием на стоката...съжалявам, но никой спедитор няма да ти признае щета в такъв случай. И аз работя в този бизнес и знам как се процедира в БГ. Още повече че си частно лице...което колкото и грубо да звучи си глас в пустиня. Реверанси се правят само на бизнес партньори настоящи и потенциални. Ако се отнесеш до някой от големите шефове, които си държат на имиджа може и да имаш някакъв успех, но спедиторите ... вече ти казах.Съжалявам и ти пожелавам успех, но това е България. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Ясно, на път съм да пия една студена вода. Какво се разбира щети по опаковката? Поне едно извинявай да бяха казали... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Абе каква студена вода, я ходи вдигни джабала до небесата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2012 На кого? Вече навъртях бая парички да се разправям с тях, с 0700 им е телефона и се таксувал на минута :(Ще изпратя едно писмо на комисята за защита на потребителя - излиза че ти увреждат имуществото и нищо не може да направиш :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 На кого? Вече навъртях бая парички да се разправям с тях, с 0700 им е телефона и се таксувал на минута :(Ще изпратя едно писмо на комисята за защита на потребителя - излиза че ти увреждат имуществото и нищо не може да направиш :(Да приложиш всички документи, които имаш :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Отиваш в централен офис, намираш достатъчно важен човек там , обясняваш му проблема, в крайна сметка АКО ТЕ СА ПРИЕЛИ СТОКАТА СЧУПЕНА от НЕМЦИТЕ, трябвало е, това да е записано някъде. Тоест те да си се оправят, в случая ти си краен клиент и отиди говори нормално и възпитано и обясни, че ти вина нямаш и така са ти докарали стоката, да си се разбират кой от тях е виновен, че ще чакаш до утре примерно и ще пуснеш оплакване, не за да се заяждаш, а просто защото си си в правата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 ..., обясняваш му проблема, в крайна сметка АКО ТЕ СА ПРИЕЛИ СТОКАТА СЧУПЕНА от НЕМЦИТЕ, трябвало е, това да е записано някъде. ... Едва ли някой куриер се вълнува от това в какво точно състояние е стоката. Та той може да продава тази стока в състоянието в което се намира, това би станало евентуално ако куриера случайно е бил по-наблюдателен. Според мен иди в по-централен офис в час пик започни да вдигаш панаир като неколкократно споменаваш че не си ли оправите бакиите сега тръгваш към комисията на потребителя, което така или иначе е препоръчително да направиш. Инче и аз съм работил доста с куриери и е вярно че не направиш ли забележка на момента за състоянието на пратката, после ти остава само да се молиш на добронамереността на изпращача или куриера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 14 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Той куриера може да се спъне пред вратата и да я счупи. Така и не можаха да ми отговорят на въпроса защо са приели пратка от 2 еднакви кашона като единия дрънчи яко на счупени стъкла. Казаха че не била повредена опаковката. С изключение на това че на кашона има две дупчици където са се натиснала основата на фара и от там се е спраскало стъклото.Добре че германеца е разбран и ще ми изпрати нов фоар, плащам му само транспортните разходи. Пак с DHL :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.