Премини към съдържание

Спор за повредена пратка от DHL


Препоръчано мнение

Поръчах си от Германия преди 10-на дена два оригинални фара за Вагончето, да светне малко. Германеца ми ги праща с DHL, ето това е усугата която е ползвал http://www.dhl.de/en/paket/privatkunden/international/paket.html .

Дотук добре обаче ми ги носят и единия е счупен. И то левия който ми трябваше най-вече. Куриера направи снимки, каза че ще ги изпрати в София.

Звъня им - от централата казват че германеца трябва да заведе щетата. Свързвам се с него - той казва че не е така и цитира от сайта на DHL че страната на получателя може и трябва да направи това. Отново звънкам в София - еми ще преоверели и в понеделник (който мина) ще ми звъннат. Е не звъннаха но днес звъня пак. Същата история, все едно звъня за първи път - те били само краен разносвач, ала бала един тон глупости.

Тука съм питал колеги в един друг форум - http://mcu-bg.com/mcu_site/viewtopic.php?f=6&t=10674 , и те дадоха съвети но с тях и без тях до никъде.

Има ли някой наясно с такива случаи да даде идея как да процедирам че доколкото разбрах има 7 дневен срок който изтича в петък?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комисията за защита на потребителите, не може ли да се меси за такива неща. Защото аз за друго не се сещам :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сетих, ще им пусна един сигнал вероятно. Не може да ти повредят пратката и да не може да кажеш нищо. Дори едно извинявайте не получих. Днес взе да ми се обеснява че виждаш ли не било добре опаковано. Как така ги изпратиха от Япония до долъра на Митсубиши в Германия без да ги повредят а тук ми я носят счупена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си от Германия преди 10-на дена два оригинални фара за Вагончето, да светне малко. Германеца ми ги праща с DHL, ето това е усугата която е ползвал http://www.dhl.de/en/paket/privatkunden/international/paket.html .

Дотук добре обаче ми ги носят и единия е счупен. И то левия който ми трябваше най-вече. Куриера направи снимки, каза че ще ги изпрати в София.

Звъня им - от централата казват че германеца трябва да заведе щетата. Свързвам се с него - той казва че не е така и цитира от сайта на DHL че страната на получателя може и трябва да направи това. Отново звънкам в София - еми ще преоверели и в понеделник (който мина) ще ми звъннат. Е не звъннаха но днес звъня пак. Същата история, все едно звъня за първи път - те били само краен разносвач, ала бала един тон глупости.

Тука съм питал колеги в един друг форум - http://mcu-bg.com/mcu_site/viewtopic.php?f=6&t=10674 , и те дадоха съвети но с тях и без тях до никъде.

Има ли някой наясно с такива случаи да даде идея как да процедирам че доколкото разбрах има 7 дневен срок който изтича в петък?

 

Ако не е имало забележки по опаковката трябва да се обърнеш към изпращача, за рекламация, а ако е имало щета и по опаковката а ти не си я отбелязал при прием на стоката...съжалявам, но никой спедитор няма да ти признае щета в такъв случай. И аз работя в този бизнес и знам как се процедира в БГ. Още повече че си частно лице...което колкото и грубо да звучи си глас в пустиня. Реверанси се правят само на бизнес партньори настоящи и потенциални. Ако се отнесеш до някой от големите шефове, които си държат на имиджа може и да имаш някакъв успех, но спедиторите ... вече ти казах.

Съжалявам и ти пожелавам успех, но това е България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, на път съм да пия една студена вода.

Какво се разбира щети по опаковката?

Поне едно извинявай да бяха казали...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кого? Вече навъртях бая парички да се разправям с тях, с 0700 им е телефона и се таксувал на минута :(

Ще изпратя едно писмо на комисята за защита на потребителя - излиза че ти увреждат имуществото и нищо не може да направиш :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На кого? Вече навъртях бая парички да се разправям с тях, с 0700 им е телефона и се таксувал на минута :(

Ще изпратя едно писмо на комисята за защита на потребителя - излиза че ти увреждат имуществото и нищо не може да направиш :(

Да приложиш всички документи, които имаш :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в централен офис, намираш достатъчно важен човек там :), обясняваш му проблема, в крайна сметка АКО ТЕ СА ПРИЕЛИ СТОКАТА СЧУПЕНА от НЕМЦИТЕ, трябвало е, това да е записано някъде. Тоест те да си се оправят, в случая ти си краен клиент и отиди говори нормално и възпитано и обясни, че ти вина нямаш и така са ти докарали стоката, да си се разбират кой от тях е виновен, че ще чакаш до утре примерно и ще пуснеш оплакване, не за да се заяждаш, а просто защото си си в правата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..., обясняваш му проблема, в крайна сметка АКО ТЕ СА ПРИЕЛИ СТОКАТА СЧУПЕНА от НЕМЦИТЕ, трябвало е, това да е записано някъде. ...

 

Едва ли някой куриер се вълнува от това в какво точно състояние е стоката. Та той може да продава тази стока в състоянието в което се намира, това би станало евентуално ако куриера случайно е бил по-наблюдателен.

 

Според мен иди в по-централен офис в час пик започни да вдигаш панаир като неколкократно споменаваш че не си ли оправите бакиите сега тръгваш към комисията на потребителя, което така или иначе е препоръчително да направиш. Инче и аз съм работил доста с куриери и е вярно че не направиш ли забележка на момента за състоянието на пратката, после ти остава само да се молиш на добронамереността на изпращача или куриера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той куриера може да се спъне пред вратата и да я счупи. Така и не можаха да ми отговорят на въпроса защо са приели пратка от 2 еднакви кашона като единия дрънчи яко на счупени стъкла. Казаха че не била повредена опаковката. С изключение на това че на кашона има две дупчици където са се натиснала основата на фара и от там се е спраскало стъклото.

Добре че германеца е разбран и ще ми изпрати нов фоар, плащам му само транспортните разходи. Пак с DHL :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...