mitsubishi111 Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Колата е модел Mitsubishi Space Wagon 2000 кубика,96 година,на бензин и на газ.От скоро взе да пали трудно и почти гасне когато работи на празен ход и на бензин и на газ,когато загрее пали по лесно но все така не държи обороти,ходих да я гледат и казват можело да е от това можело да е от онова,единият казва можело да е от горивен филтър,другият казва можело да е от свещи,третия казва може да е от стъпков мотор,незнам вече на кой да вярвам а експерименти не ми се правят, колеги моля за помощ !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Послушай последния. Лошото е че няма намиране, при мен има счупено едно парченце :(Дръпнах му кабелите и настроих оборотите на ръка. Няма гаснене, засега е ОК. Ще видим зимата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 При трудно палене на студен двигател причините могат да са между 10 и 15. 1. В случай, че не си сменял горивен филтър, по-добре го смени. На кофти място е и едвали някой си е правил труда до сега. 1 - 4. Свещи, кабели, палец и капачка на делкото не са койзнае колко скъпи и е редно да си сигурен в тях.Желателно е да си купиш нови. 5. Моторчето е много вероятно, но за съжаление трудно се ремонтира, а нови няма. Моето го закърпих, но гаранция колко ще изкара няма. Трябва да се разглоби от човек който ги е правил. Само DJ Тумби ми е казвал, че евентуално можеда се справи. Временен варянт е да се откачат кабелите и да се вдигнат минималните обороти ръчно над 900, за да работи двигателя задоволително. 6. Следваща причина може да е клапанчето за обратното гориво на рейката. Тябва да държи налягане 3.5 атм. Проверява се и ако не работи добре ново. 7. Износена или повредена подкачваща помпа. Проверявасе с манометър налягането. Ремонт не съм правил и нямам информация. За проверка по тази и предната точка си изработик приставка с манометър за следене на налягането. 8. Дюзи. Щом си с газова има голяма вероятност да са запушени или недобре работещи. Почистват се с ултразвук. 9. Температурен датчик. Проверява се с уред. При отклонения, нов. 10. При лоша маса, окислени кабели или слаб заряд на акомулатора не стига тока за палене на стартер. На бутане и дърпане проблеми няма.Проверка на инсталацията 11. Стартер, износване на втулките или четките, както и окъсяване на ротора. При стартиране почти окъсява акомулатора и не стига тока за свещите. Ремонт от специалист. Работа на празен ход и топъл двигател не изключва повредата му. Има и още, но аз за сега съм стигнал до стартера. Надявам се до дни да го отворя. След това идва компютър, датчици и обработката на данните им. С две думи е..ло си е м...а, но с търпение и някой лев всичко се оправя. Сещам се, че можеш да пробваш и с ясновидци, гледачки на "таро" и "ид зин" и ако познават идвам и аз при тях :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Purko11077 Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 По описание ми прилича на стъпково моторче но не съм чувал те да се ремонтират за съжеление и не са много ефтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi111 Публикувано 6 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Каде се намира тоя стъпков мотор ако може някаква снимка за да мога да го сваля и да го огледам,и откъде се регулират оборотите тоест стъпковия мотор механично ли регулира оборотите или регулира някаква въздушна клапа.За мен по скоро е или този стъпков мотор или някой датчик,а този датчик за температурата къде се намира и каква трябва да бъде стойноста му.Благодаря за съветите и за отговорите дано заедно да разрешим проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 ноември 2012 Сподели Публикувано 6 ноември 2012 Едва ли е температурен датчик, ако все пак те вълнува се намира до термостата и лесно може да се премери.Проблемите ти са два.Позапушени бензинови дюзи - от там идва и трудния първоначален старт на двигателя.Системата за празен ход -от там ти гасне.Разглобяването и е лесно, намира се под дросела. Няма много общо със стъпков мотор а е по скоро постоянно токово моторче + датчик за оборотите му. Регулира въздушния поток като движи една игла и прави байпас на въздуха, лесно може да се направи и на ръка, 2 винта и може да се врътка на ръка, разбира се трябва да остане изключено.Дали работи лесно се хваща на диагностика.Ако имаш минаване през Котел обади се да я погледна, не съм автомонтьор, нито врачка ама ще го преслушаме Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 (редакция) този датчик за температурата къде се намира и каква трябва да бъде стойноста му.Благодаря за съветите и за отговорите дано заедно да разрешим проблема.На термостата е, с двоен куплунг. Стойностите му са от порядъка на: ~2400ома при 20оС; ~1100ома при 40оС; ~300ома при 80оСНо ако той е неизправен ефекта е следния: 1 Ако е с по-ниски стойности от нормалните за дадената температура (нещо да окъсява датчика) лъже ECU-то, че моторя е топъл. Това е по-малко вероятния проблем.Ефекта е при студен двигател. Само припалва и гасне веднага.2. Ако е с по- високи стойности от нормалните за дадената температура. Т.е. да се прекъсва веригата на датчика. Което е по-вероятен проблем.Ефекта се появява при горещ двигател. Не иска да запали (дави моторя) и започва да мирише на суров бензин от ауспуха.Последното е лично проверено по пътя на неприятностите. Гасиш и не знаеш дали ще запали. Редактирано 7 ноември 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi111 Публикувано 7 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Ок мерси,температурния датчик ще го открия но къде се намира стъпковия мотор него ще ми е по трудно да го открия,ще съм благодарен на една снимка ако не ви затруднявя.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 (редакция) http://www.prikachi.com/thumbs/808/5465808.jpg http://www.prikachi.com/thumbs/809/5465809.jpg това трябва да е ст.мотор Редактирано 7 ноември 2012 от petar.bartov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar.bartov Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 А,тук някъде трябва да е на дросела. http://www.prikachi.com/thumbs/820/5465820.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.