martin_gr Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 Здравейте колеги, И аз да споделя мъката си. От както температурите започнаха да падат и Паджерото 2.5 тд започна да пали трудно. Първо проверих за изгорели свещи - всичко е наред работят всички. Второ в което се съмнявах са дюзите дали работят както трябва, защото ги купувах втора ръка - отидох на стенд за 10 мин. и в тях изчезнаха съмненията, хората казаха че са перфектни. Системата за палене е SQG с две релета, когато подам на контакт релетата изчаткват и ток отива до свещите, но за не повече от 5 сек. и после се чува релето да изключва и ток няма. Преди да монтирам дюзите подадох на контакт за да се уверя повторно за работата на свещите, но от отворите не се вижда никаква яркочевена светлина от свещите, а трябва. Когато подадох директно ток от акумолатора към свещите всички почервеняха. Какъв може да е проблема и как да го реша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 Тези свещи работят на 6 волта, с връзването с акумулатора директно си им ебал мамата(75лв струва оригинална, друга май няма да намериш). Първото реле чатка само два пъти и след като запалиш веднага след това почва да чатка другото за определено време(в зависимост от това колко е студено). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 октомври 2012 Сподели Публикувано 23 октомври 2012 Тези свещи работят на 6 волта, с връзването с акумулатора директно си им ебал мамата(75лв струва оригинална, друга май няма да намериш). Първото реле чатка само два пъти и след като запалиш веднага след това почва да чатка другото за определено време(в зависимост от това колко е студено). :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 28 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2012 Тези свещи работят на 6 волта, с връзването с акумулатора директно си им ебал мамата(75лв струва оригинална, друга май няма да намериш). Първото реле чатка само два пъти и след като запалиш веднага след това почва да чатка другото за определено време(в зависимост от това колко е студено). само ще ти кажа че си в голяма грешка за 6 волтовите свещи всички са на 12 V зелени и работят без грешка. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 октомври 2012 Сподели Публикувано 28 октомври 2012 само ще ти кажа че си в голяма грешка за 6 волтовите свещи всички са на 12 V зелени и работят без грешка. :icon_rock:Зелените да, но има и други, които работят на 6 волта........дали са приложени в неговата кола, е друг въпроса, най добре е да се види колата за какво става въпрос..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 29 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2012 Зелените да, но има и други, които работят на 6 волта........дали са приложени в неговата кола, е друг въпроса, най добре е да се види колата за какво става въпрос..... паджерото съм го купил от англия и от както е в мои ръце свещи не са пипани, миналата зима палеше перфектно на четвърт. Поради тази причини и мисля, че това са оригиналните свещи от производителя. Искам да кажа че се правят прибързани и подвеждащи изказвания, които могат да доведат само до излишни разходи за участниците във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2012 Сподели Публикувано 29 октомври 2012 паджерото съм го купил от англия и от както е в мои ръце свещи не са пипани, миналата зима палеше перфектно на четвърт. Поради тази причини и мисля, че това са оригиналните свещи от производителя. Искам да кажа че се правят прибързани и подвеждащи изказвания, които могат да доведат само до излишни разходи за участниците във форума.Аз нищо не казвам, казвам че трябва да се види от човек, който разбира от тези неща...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 30 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2012 Аз нищо не казвам, казвам че трябва да се види от човек, който разбира от тези неща......В четвъртък бея ше на сервиз в Русе и от там ми казаха че едната свещ малко изостава в подгрева, но всичко останало е както трябва. Свещите са си 12 волта и така трябвало да е. Изоставащата свещ беше на 1 -ви цилиндър предложиха да я изместим на някой друг и с двоен подгрев нещата се оправиха за сега. Като стане по студено ще стане ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 28 декември 2014 Сподели Публикувано 28 декември 2014 (редакция) Ако си две релета свещите ти са 6 в .Измери какво напрежение ти подава второто реле,след като запали двигатеа и ще разбереш какви трябва да са ти свещите!Това е система бързо подгряване и на таблото няма лампа за подгрев ! Редактирано 28 декември 2014 от Biser Savov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoan Публикувано 31 декември 2014 Сподели Публикувано 31 декември 2014 А горивния филтър и цедката в резервоара гледал ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.