Премини към съдържание

Паджеро 2.8 изпушва синьо


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Имам Паджеро 2.8TD 94г. Възникна ми следния проблем. При първоначално палене на студен мотор почва да тресе и губи обороти. Подавам му газ и трудно се форсира изпушва синьо и се оправя. Това го прави само докато е студен мотора и не всеки път. След като загрее всичко е точно. От какво може да е? Много ще съм благодарен ако помогнете :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно имаш проблем с Г.Н.П. или по скоро с CVT клапана.........но така от дистанция няма как да се прецени........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че са правилните? Защото Паджерото има 3 вида подгряване с 3 вида свещи.

Ами по старите свещи взех нови. Само знам, че се водят с два нагревателя. Ако не се лъжа марката е BLOW или нещо от сорта но не съм сигурен. Подгряването е със една червена лампа на таблото и се включва в зависимост от температурата на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да поясна този номер почна да го прави след като смених горивния филтър

Хм, тогава как го смени? В смисъл сух ли го сложи новия или го напълни с нафта преди да го сложиш? Помпа ли помпичката ,имаше и пробка за обезвъздушаване , нея отви ли я?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, тогава как го смени? В смисъл сух ли го сложи новия или го напълни с нафта преди да го сложиш? Помпа ли помпичката ,имаше и пробка за обезвъздушаване , нея отви ли я?

Ами колега сложих го сух и го напълних със инжектора докато от пробката почна да излиза чиста нафта. Но днес му смених всички маркучи със прозрачни и от филтъра към ГНП-то(между тях сложих клапан)преминават балончета въздух при първоначално палене на студено и след няколко минути балоните изчезват. На следващото студено палене пак има въздух. Сменил съм дифтунгата на пробката за обезвъздушаване и вече не знам какво мога да направя...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

според мен колега проблема е в дюзите, не разпръсквад добре горивото. Аз го имам същия проблем. Сутрин от както стана студено започна да пали по трудно и първоначално изпушва синьо и после всичко е ок. Ходих за стенд на дюзи и ми каза че дюзите пикаят. Сега сме се уговорили да ги сваля и да му ги занеса за почистване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

според мен колега проблема е в дюзите, не разпръсквад добре горивото. Аз го имам същия проблем. Сутрин от както стана студено започна да пали по трудно и първоначално изпушва синьо и после всичко е ок. Ходих за стенд на дюзи и ми каза че дюзите пикаят. Сега сме се уговорили да ги сваля и да му ги занеса за почистване.

Аз също имах съмнение в дюзите и сипвах някаква добавка на LIQUI MOLY за почистване на горивната система но дали ще има ефект...не знам. Колега а на теб случвало ли ти се е да губи обороти ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не е въпросния проблемен семеринг на помпата. Ако е от него го сменай, не е много пари.

Точно това ще се окаже май.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си че след като проблема се е случил след смяна на горивния филтър, голяма е вероятността там някъде при монтажа и/или филтър да е проблема.

Бе то така, ама нали уж бил проверил всичко........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...