Daniel88 Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Здравейте колеги.Имам Паджеро 2.8TD 94г. Възникна ми следния проблем. При първоначално палене на студен мотор почва да тресе и губи обороти. Подавам му газ и трудно се форсира изпушва синьо и се оправя. Това го прави само докато е студен мотора и не всеки път. След като загрее всичко е точно. От какво може да е? Много ще съм благодарен ако помогнете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Като за начало си провери свещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel88 Публикувано 20 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Като за начало си провери свещите.Свещите са чисто нови колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Вероятно имаш проблем с Г.Н.П. или по скоро с CVT клапана.........но така от дистанция няма как да се прецени........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel88 Публикувано 20 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2012 Да поясна този номер почна да го прави след като смених горивния филтър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 21 октомври 2012 Сподели Публикувано 21 октомври 2012 Свещите са чисто нови колега.А сигурен ли си, че са правилните? Защото Паджерото има 3 вида подгряване с 3 вида свещи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel88 Публикувано 21 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2012 А сигурен ли си, че са правилните? Защото Паджерото има 3 вида подгряване с 3 вида свещи.Ами по старите свещи взех нови. Само знам, че се водят с два нагревателя. Ако не се лъжа марката е BLOW или нещо от сорта но не съм сигурен. Подгряването е със една червена лампа на таблото и се включва в зависимост от температурата на мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2012 Сподели Публикувано 21 октомври 2012 Да поясна този номер почна да го прави след като смених горивния филтърХм, тогава как го смени? В смисъл сух ли го сложи новия или го напълни с нафта преди да го сложиш? Помпа ли помпичката ,имаше и пробка за обезвъздушаване , нея отви ли я? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel88 Публикувано 21 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2012 Хм, тогава как го смени? В смисъл сух ли го сложи новия или го напълни с нафта преди да го сложиш? Помпа ли помпичката ,имаше и пробка за обезвъздушаване , нея отви ли я?Ами колега сложих го сух и го напълних със инжектора докато от пробката почна да излиза чиста нафта. Но днес му смених всички маркучи със прозрачни и от филтъра към ГНП-то(между тях сложих клапан)преминават балончета въздух при първоначално палене на студено и след няколко минути балоните изчезват. На следващото студено палене пак има въздух. Сменил съм дифтунгата на пробката за обезвъздушаване и вече не знам какво мога да направя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_gr Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 според мен колега проблема е в дюзите, не разпръсквад добре горивото. Аз го имам същия проблем. Сутрин от както стана студено започна да пали по трудно и първоначално изпушва синьо и после всичко е ок. Ходих за стенд на дюзи и ми каза че дюзите пикаят. Сега сме се уговорили да ги сваля и да му ги занеса за почистване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel88 Публикувано 22 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2012 според мен колега проблема е в дюзите, не разпръсквад добре горивото. Аз го имам същия проблем. Сутрин от както стана студено започна да пали по трудно и първоначално изпушва синьо и после всичко е ок. Ходих за стенд на дюзи и ми каза че дюзите пикаят. Сега сме се уговорили да ги сваля и да му ги занеса за почистване.Аз също имах съмнение в дюзите и сипвах някаква добавка на LIQUI MOLY за почистване на горивната система но дали ще има ефект...не знам. Колега а на теб случвало ли ти се е да губи обороти ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totto Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 Да не е въпросния проблемен семеринг на помпата. Ако е от него го сменай, не е много пари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 Да не е въпросния проблемен семеринг на помпата. Ако е от него го сменай, не е много пари.Точно това ще се окаже май......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 октомври 2012 Сподели Публикувано 22 октомври 2012 Мисля си че след като проблема се е случил след смяна на горивния филтър, голяма е вероятността там някъде при монтажа и/или филтър да е проблема.Бе то така, ама нали уж бил проверил всичко........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.