i_ang Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 (редакция) Имам Митсубиши Спейс Стар 2001г 1,9 дизел.От известно време пали трудно сутрин и след продължителен престой,а понякога и току що изгасена.А когато работи на ниски обороти е като скопена,след 2000 об влиза "в час". Според доста майстори всичко е от дюзите. Ремонта или подмяната им е скъпа за да започвам от тях.Освен това има съмнения и за АГР клапата.МОЛЯ хора с опит да ме посъветват за евентуални причини и отстраняването им. Редактирано 28 септември 2012 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Това не е фейсбук! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 Като начало пробвай с присадка за почистване на дюзи/горивна система/. Ако няма ефект - почистване с ултразвук.И накрая нови дюзи. Някой замери ли ти налягането след горивната помпа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 28 септември 2012 Сподели Публикувано 28 септември 2012 А сменян ли е горивния филтър и от кого? (питам дали добре е затворен капака и дали е обезвъздушен) За ЕГР клапана само с диагностика може да се разбере дали работи правилно, но симптомите му са други. Пък и колата до около2000 об е в "турбо дупка" и щом след тях тръгва да върви значи ЕГР затваря (т. е. работи нормално). Другото колегите са го писали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 30 септември 2012 Сподели Публикувано 30 септември 2012 Имам Митсубиши Спейс Стар 2001г 1,9 дизел.От известно време пали трудно сутрин и след продължителен престой,а понякога и току що изгасена.А когато работи на ниски обороти е като скопена,след 2000 об влиза "в час". Според доста майстори всичко е от дюзите. Ремонта или подмяната им е скъпа за да започвам от тях.Освен това има съмнения и за АГР клапата.МОЛЯ хора с опит да ме посъветват за евентуални причини и отстраняването им. Здравей, имам същия автомобил. За трудното палене немога да дам мнение, защото моята пали като кибрит. Обаче за порблема с намалената мощност го имам същия до 2000 оборота е скопена и не върви след това се отпушва но въпреки всичко ми се струва, че пак не е в норми вървенето (не ускорява както трябва ленива е и и трябва време). Значи аз имах проблеми с турбото, ремонтирах го, свалихме дюзите пчистени са, като те се разглобяват не се чистят с ултразвук. Почистен ми е също така ауспуха и няма и няма оправия. Последно получихме и идея от майстор да напръскаме дебитомера с някакъв спрей, лошото е че не разбрах какъв е. След напръскването колата се отпуши, обаче върви някакво време и пак се усеща, че се замисля на някакви обороти под 2000. Мина ли 2000 се включва турбото и я изтегля. Преди няколко дни ми намериха втора употреба дебитомер, който сложих за проба обаче като я натиснах колата на ниска предавка и високи обороти и няма и 200-300 метра и умря направо. Стана както преди. В Ратола за нов дебитомер ми искаха 600 лв. Няма как да стане на тази цена не бих дал толкова пари. Вече и аз незнам това от дебитмер ли е какво е? Колата като постои в престой от няколко часа примерно като я пална и тръгва нормално след което след малко мошноста и леко пада усеща се, но ако взема да я натискам много може и да умре на цяло, като стане така едвам дигам 50 км. Само да добавя, че и горивн филтър, маслен и въздушен филтър са сменяни в Ратола преди 6000 км. Така че горивния филтър и него изключвам. Сега последно ще търся нов дебитомер за да съм сигурен, че слагам ново, този втората употреба не ми гарантират дали е в ред. Ако някой има идея и му се е случвало подобно нещо нека сподели, от два месеца ходя по мъките и сумати пари дадох но за дизел майстори няма и това е. Само предположения и акъли без резултат. Някои казват че било от турбото, като помислиш логично то не работи или поне не надува прди 2000 оборота, колата преди тези обороти не върви с негова помощ, а трябва да си подема сама и да е пъргава особено на ниските предавки при потегляне. Ще пиша след евентуално намиране на нов дебитомер ако нещата са се оправили. Приемам всякакви съвети от вас приятели на нашата марка :mitsu-smiley: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 9 октомври 2012 Сподели Публикувано 9 октомври 2012 Бях обещал да пиша по темата. Както бях писал в предишния си пост за нов дебитомер, успях да намеря за проба. Сложих го но и от него нямаше ефект. Стана ясно, че проблема не е в него. Намерих един сервиз специализиран само за дизел, който ми го препоръчаха хора занимаващи се в този бранш. Оставих колата за тест при тях вчера. Днес отидох да си я взема и ми казаха, че всичко и е наред по параметри на стенда. Дюзи, дебитомет, ЕГР клапан, помпа, всичко работи в норма и в перфектен диапазон. Съгласиха се че колата е малко спъната но ми обясниха, че вероятен проблем е нещо механично което не се хваща от компютъра. Единственото нещо което остава като съмнение е да не би да е запушена цедката на помпата след резервоара. И ако е запушена и има и други боклуци, които да се въртят вътре с горивото и в някакъв момент да става белята с умирането на цяло или и принципното не вървене на колата. Просто и аз незнам вече? На някой ако му се е случвало нека сподели, че наистина вече съм в безизходна ситуация :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 моята имаше проблем със замърсена цедка на сондата, губеше мощност дори и гаснеше, но палеше като кибрит. Изчистих я и сега по нищо не отстъпва на новите дизели, дори ги правя криви... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaNadeto Публикувано 16 октомври 2012 Сподели Публикувано 16 октомври 2012 Моят съвет е да се премери компресията на всеки цилиндър. Диагностиката и електрониката няма да ти го покаже, ако имаш проблем там ...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Чешмеджиев Публикувано 6 август 2013 Сподели Публикувано 6 август 2013 Здравейте, преди няколко месеца открих проблема. Исках да се убедя, че наистина това е проблема преди да пиша, защото това което ставаше беше сравнително рядко и при определени условия, които не мога да създам когато поискам. Един ден когато проблема ми се появи отново точно на едно кръстовище, чека светна и колата буквално едвам се движеше и от там отидох пак в онзи сервиз специализиран за дизели. Оставих им колата за тест и на другия ден като ми се обадиха казаха в ЕГР клапана е проблема. Предложиха да го почистят първо и ако няма резултат ще трябва да се смени. След почистването не ми е правила проблеми. Сега и до морето бях и на такъв път винаги ми правеше проблеми, просто клапана блокира в някакво положение и колата се спъва здраво. След някакви километри се оправя и после пак става така. Исках да пиша от какво ми е правила проблема за да ориентирам други съфорумци и да помогна като вариант да го имат и това като едно на ум при подобен проблем. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.