Премини към съдържание

Mistubishi Space Runner / Wagon - подръжка


Препоръчано мнение

Здравейте

 

Имам нужда от полутоварен автомобил, в който да има място за превоз на не особено тежки, но обемисти товари, а в същото време да изглежда сравнително представителен. Чудя се кой автомобил ще ми излезе по - евтино като подръжка Peugeot Partner или миниваните на Mitsubishi. На мен повече ми харесва Mitsubishi като вид, но нямам никакви отзиви а и се страхувам да не ми излезе солена подръжката му.

 

Ще се радвам на съвети и отзиви.

 

Предварително благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

 

Имам нужда от полутоварен автомобил, в който да има място за превоз на не особено тежки, но обемисти товари, а в същото време да изглежда сравнително представителен. Чудя се кой автомобил ще ми излезе по - евтино като подръжка Peugeot Partner или миниваните на Mitsubishi. На мен повече ми харесва Mitsubishi като вид, но нямам никакви отзиви а и се страхувам да не ми излезе солена подръжката му.

 

Ще се радвам на съвети и отзиви.

 

Предварително благодаря.

Имах Вагон, двигател 4G93, внос от Швейцария, 1992 г. Веднага му сложих газова, за 4 години му направих 120 000 км. Само хубаво масло. Чак на третата година смених биалетки. Друго нищо. Малко кърпене на средно гърне, после смяна, както и на катализатора. "Зверска експлоатация", както се изразяват всички които се возеха при мен (с което не съм :) съгласен, нищо че съм ходил и нощно време на лов с него). Колата си я харесвах(и още си я харесвам), полифункционална, става за всичко. Разхода на газ(при зверското градско) беше 11,7; извънградско при карене до 140-150 км/час разход до 10. Имах веднъж проблем с компа, смених го втора употреба, но чак след 2 години разбрах какво му било - едни кондензатори, течни, моят кумец(който ми "открадна" колата) отнякъде разбра, че имали "срок носки" 10 години, после протичат и накъсяват пистите(платката), в резултат викаш :help: Струват по 20 ли 50 стотинки...сменят се лесно, само дето трябва това да се стори навреме. Но това с компа е друга тема която може би трябва да има продължение - сигурно на много колеги ще им удължим дните, ако направят това с комповете след 10-та година.

Ако не слагаш газова - на бензин на мен ми харчеше градско до 11(на жена ми - до 10), на извънградско падаше до 8,5 при скорости до 140. Например - 2003 г. една група ходихме на рали Германия( :icon_blush: да гледаме разбира се). 3 души, храна и вода за 7 дни, пълен резервоар с бензин и 1+1(само за случая прикачихме втора бутилка) LPG. При скорост не повече от 110 км/час (и не по-малко ако беше позволено) - разхода беше 7,5 на бензин и 8,4 на газ....Е, по европейски пътища де.

Сетих се като зареждахме газ в Трир, как ме гледаше германеца :icon_crying: когато започна да вкарва 60+ литър LPG в колата. Даже се притесни, да не изтича отнякъде и бързо извади пистолета...Голям зор докато го убедим да зареди 115 литра :)

Колата, в която "сядаш", а не "лягаш"; която е с по-добра видимост(по-високо седиш); определено не е висока, макар, че изглежда такава (крепежа на резервната ми гума носи белезите на всички по-високи части на пътя :icon_dance: )

Като цяло - перфектния антомобил. И определено сегашния ми се явава естествено продължение на темата Спейс Вагон.

P.S. ...Забравих, от твоята гледна точка(място и товар, все пак 6+1) - Вагона е по-голям от Рънера. :D

Модела от 91 г. е варианта, който почти 9 години не е променян. За 2000+ може Волен да ти каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно безпроблемната работа на този двигател на газ аз също мога да подкрепя, макар и на Галант :good: Разхода ми е подобен - около 10/100. Като на газ максималната ми скорост е 195 км/ч, а на бензин 200 км/ч :icon_angel:

 

Имах веднъж проблем с компа, смених го втора употреба, но чак след 2 години разбрах какво му било - едни кондензатори, течни, моят кумец(който ми "открадна" колата) отнякъде разбра, че имали "срок носки" 10 години, после протичат и накъсяват пистите(платката), в резултат викаш :help: Струват по 20 ли 50 стотинки...сменят се лесно, само дето трябва това да се стори навреме. Но това с компа е друга тема която може би трябва да има продължение - сигурно на много колеги ще им удължим дните, ако направят това с комповете след 10-та година.

За тези кондензатори вече толкова изчетох, че съм се навил и аз да го направя профилактично...само да видим кога и как ще стане. Ето я поредната статитя http://www.dsm-garage.ru/ecu_repair.html , а тук http://jdmfsm.info/Auto/Mitsubishi/++General++/ECU/ съм събрал и други подобни. Проблема е че не съм убеден че това са вярните кондензатори, които са написани и ще трябва първо да го сваля, да видя какви са, да ги купя и тогава да се правят...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи този модел на :mitsu-smiley: е построен на базата на Галант Е32 и Е33А......което означава много надежна и здрава кола и същевременно и евтина за подръжка, тъй като конструкцията им е такава ............само шарнир, само носач, само тампон и т.н. а не всичко в едно тяло и скъпоструващо........ :D Така е и с другите елементи по колата......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отгововорите.

 

Бих искал също да попитам каква газова уредба ше ми препоръчате и каква е цената и. Къде седи газовата уредба и заема ли нмого място?

 

Може ли някой да ми каже колко е височината на светлия отвор в Space Wagon? Имам предвид разстоянието от пода до тавана. Целта ми е да знам колко високи предмети мога да товаря.

 

Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...