maroki Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Христо, а при теб имаше ли изобщо някой текнал кондензатор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Не е задължително да има видими следи, кондензаторите си стареят и си променят параметрите Само че, освен кондензаторите, трябва още некои неща да смени........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar11 Публикувано 29 септември 2012 Сподели Публикувано 29 септември 2012 Само че, освен кондензаторите, трябва още некои неща да смени........ Какво още? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar Kostadinov Публикувано 1 октомври 2012 Сподели Публикувано 1 октомври 2012 Какво имаш предвид под глъхне.....?.....Преди да обвиниш дебитомера,и ЕКуто..отиди да си видиш лампда сондата.....Разхода как ти е?Здравей Стефане,и аз имам проблем на мене какво ще препоръчаш,колата ми гасне при студен и топъл двигател.Не е моторчето за празен ход защото като откача клемата на акумолатора за 15 минути и се оправя временно,ха сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 4 октомври 2012 Сподели Публикувано 4 октомври 2012 Оглеждайте се под последния кондензатор дето е до буксата 47 микро фарада на 50 волта има навика да тече и точно под него гние една пътечка.А опъване на кабелче или опит за възстановяване на пътечката.от 10 еку-та съм бракувал само 1 беше просто безбожно изгнило,и все пак тръгна де но няма намеци да управлява моторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.