Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Не е задължително да има видими следи, кондензаторите си стареят и си променят параметрите :)

Само че, освен кондензаторите, трябва още некои неща да смени........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид под глъхне.....?.....Преди да обвиниш дебитомера,и ЕКуто..отиди да си видиш лампда сондата.....Разхода как ти е?

Здравей Стефане,и аз имам проблем на мене какво ще препоръчаш,колата ми гасне при студен и топъл двигател.Не е моторчето за празен ход защото като откача клемата на акумолатора за 15 минути и се оправя временно,ха сега

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оглеждайте се под последния кондензатор дето е до буксата 47 микро фарада на 50 волта има навика да тече и точно под него гние една пътечка.А опъване на кабелче или опит за възстановяване на пътечката.от 10 еку-та съм бракувал само 1 беше просто безбожно изгнило,и все пак тръгна де но няма намеци да управлява моторчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...