denicaivanova Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Добър ден, колеги. Имам проблем, след като откача акумулатора и го закача отново ниските обороти при свободен ход изчезват. След 150км без значение дали е наведнъж или на няколко пъти нещата се оправят сами, някаква идея на какво се дължи това? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 (редакция) Добър ден, колеги. Имам проблем, след като откача акумулатора и го закача отново ниските обороти при свободен ход изчезват. След 150км без значение дали е наведнъж или на няколко пъти нещата се оправят сами, някаква идея на какво се дължи това? Благодаря предварително Здравей. И аз днеска имах нещастието да се сблъскам с подобна ситуация след махане на акумулатор - ниските обороти клоняха към 0-ла и колата гаснеше :bang: . Преди да прочета ръководството тръгнах да покарам извънградско да се осафери, а то е трябвало да работи, но на място :icon_doh: Изпълнявайки долните стъпки за сега проблема е решен. Утре вече като покарам колата из града ще си проличи на светофарите. Не зная дали това описание се отнася и за твоята кола, но нищо не пречи да пробваш.Поздрави Какво да се прави, ако след смянана акумулатора оборотите надвигателя станат нестабилни:- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателястанат нестабилни, установете двигателя визходно състояние, като за целта следвате дoлyописанияметод:1. Спрете автомобила на беэопасно място.2. Поставете лоста за скоростите (при механичнискоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално)или селекторния лост (при автоматичнискоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).Спрете двигателя.3. Рестартирайте двиraтеля.4. Изключете отonлeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлкатана измервателния уред за температуратана водата се стабилизира на средата му.6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни оборотиза около 1О минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателяустановяването му в изходно състояние еприключило.ЗАБЕЛЕЖКАако след процедурата по установяване на двигатепяв изходно състояние оборотите му останат нестабилни,проверете автомобила при упълномощендилър на МИЦУБИШИ. Редактирано 5 август 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JORO_86 Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Аз карам Вагон 2.о бензин 96 година, и при мен има подобна ситуация, като разкача акумулатора по някаква причина след това имам проблеми с празния ход известно време. Даже си мислех за моторчето за празния ход ама вече ми е ясно че не е това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Аз карам Вагон 2.о бензин 96 година, и при мен има подобна ситуация, като разкача акумулатора по някаква причина след това имам проблеми с празния ход известно време. Даже си мислех за моторчето за празния ход ама вече ми е ясно че не е това.Според мен си губи настройките на дроселовата клапа след премахване на акумолатора и после иска да се самообучи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Караш 15-20 мин. и всичко си идва на мястото. Нормално е след откачане на акомулатора да ти се разбутат оборотите на празен ход. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.