Blafiora Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 (редакция) Здравейте на всички. От много време насам съм се решил да си взела Галант. Предполагам се сещате поради какви причини.. Просто са уникални автомобили (: . Спрял съм се на 98-99 г. 2.0 TDI - 90 hp. Искам да почерпя малко и от вашия опит. На какво при огледа да наблегна. Кой са най-проблемните места на Галантите, и от кой да се пазя. Предварително благодаря на всяко мнение. (: Редактирано 19 юли 2012 от Blafiora Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Като гледаш, обърни внимание на ръждата.. ботуши, вежди, ръбове на вратите, прагове. Провери как влизат скоростите и предимно от 3-та на 2-ра, тъй като се среща проблем със синхронизаторите. Предните дискове може да видиш дали са тръгнали да се кривят. Покарай колата и може да следиш температурата, стрелката не трябва да минава средата. Тези дни има писано в тази тема, неща които биха ти били от полза: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26196&st=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
virusa75 Публикувано 19 юли 2012 Сподели Публикувано 19 юли 2012 Аз си купих такъв Галант (2000г.) декември месец.Запали колата и се заслушай в работата на двигатела.Трябва да работи без да трака като трактор.Надуй 3000 оборота и задръж така-трябва да пропуши черен пушек и да спре след около 2 секунди.Погледни нивото на водата в разширителния съд-При студена кола трябва да е около средата или малко надолу.Ако има загуба на антифриз може да се окаже и глава (което е кофтара)-некадърен предишен собственик.Преди да тръгнеш двигатела трябва да е загрял поне 50 градуса(японския двигател загрява бързо).Правилните масла и ремъци + навременната поддръжка на окачването ще ти осигури безаварийно шофиране.Галанта има малко по скъпо окачване,но ако си внимателен и пазиш нямаш проблеми,ако си джанлатин дори и танк да караш ще му паднат веригите.Много внимавай с Българските "майстори".ТОЗИ ФОРУМ Е МНОГО ДОБЪР-хората с които контактуваш са на друго равнище.Сам ще се убедиш.ЛИЧНО ЗА МЕН Е АВТОМОБИЛ ЗА ЦЕНИТЕЛИ.УСПЕХ!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 юли 2012 Admin Сподели Публикувано 19 юли 2012 Трябва да гледаш дали не загрява колата. Това е проблем на дизелите на Галант. Ако загрява колата, след като я пробваш, веднага се откажи от нея. Защото има съмнения за спукана глава или в най-добрия случай - гарнитура. Гледай също така амортисьори и да не тропа нещо по окачването. Скоростите да влизат без "хъркане"! Пробвай дали работи климатика (климатроника), защото може ремонта да излезе солен. Външният вид ще си го прецениш ти.Болежките са ръжда по купето и най-вече "веждите'.Обслужването на Галант е средно около 500 лева и нагоре, в зависимост от това какво трябва да се сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blafiora Публикувано 20 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2012 Благодаря. Ще наблегна на тези неща при огледна... От вашите насоки + доза късмет би трябвало да се окаже читав (: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 21 юли 2012 Сподели Публикувано 21 юли 2012 Благодаря. Ще наблегна на тези неща при огледна... От вашите насоки + доза късмет би трябвало да се окаже читав (: И все пак имай на впредвид че за кола тези години гореизброените слаби места няма как да не ги има поне на 50% така че моят съвет е да се консултираш кое колко ще ти излезе и ако ти попадне подобен автомобил просто да използваш слабостите за да ти ги приспаднат от цената, и така хем сам ще си си отстранил дефектите и ще знаеш какво караш.Успех при избора!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.