Премини към съдържание

Галант - Покупка


Препоръчано мнение

Здравейте на всички. От много време насам съм се решил да си взела Галант. Предполагам се сещате поради какви причини.. Просто са уникални автомобили (: . Спрял съм се на 98-99 г. 2.0 TDI - 90 hp. Искам да почерпя малко и от вашия опит. На какво при огледа да наблегна. Кой са най-проблемните места на Галантите, и от кой да се пазя. Предварително благодаря на всяко мнение. (:

Редактирано от Blafiora
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледаш, обърни внимание на ръждата.. ботуши, вежди, ръбове на вратите, прагове. Провери как влизат скоростите и предимно от 3-та на 2-ра, тъй като се среща проблем със синхронизаторите. Предните дискове може да видиш дали са тръгнали да се кривят. Покарай колата и може да следиш температурата, стрелката не трябва да минава средата.

Тези дни има писано в тази тема, неща които биха ти били от полза: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=26196&st=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си купих такъв Галант (2000г.) декември месец.Запали колата и се заслушай в работата на двигатела.Трябва да работи без да трака като трактор.Надуй 3000 оборота и задръж така-трябва да пропуши черен пушек и да спре след около 2 секунди.Погледни нивото на водата в разширителния съд-При студена кола трябва да е около средата или малко надолу.Ако има загуба на антифриз може да се окаже и глава (което е кофтара)-некадърен предишен собственик.Преди да тръгнеш двигатела трябва да е загрял поне 50 градуса(японския двигател загрява бързо).Правилните масла и ремъци + навременната поддръжка на окачването ще ти осигури безаварийно шофиране.Галанта има малко по скъпо окачване,но ако си внимателен и пазиш нямаш проблеми,ако си джанлатин дори и танк да караш ще му паднат веригите.Много внимавай с Българските "майстори".

ТОЗИ ФОРУМ Е МНОГО ДОБЪР-хората с които контактуваш са на друго равнище.Сам ще се убедиш.

ЛИЧНО ЗА МЕН Е АВТОМОБИЛ ЗА ЦЕНИТЕЛИ.

УСПЕХ!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Трябва да гледаш дали не загрява колата. Това е проблем на дизелите на Галант. Ако загрява колата, след като я пробваш, веднага се откажи от нея. Защото има съмнения за спукана глава или в най-добрия случай - гарнитура.

Гледай също така амортисьори и да не тропа нещо по окачването.

Скоростите да влизат без "хъркане"!

Пробвай дали работи климатика (климатроника), защото може ремонта да излезе солен.

Външният вид ще си го прецениш ти.

Болежките са ръжда по купето и най-вече "веждите'.

Обслужването на Галант е средно около 500 лева и нагоре, в зависимост от това какво трябва да се сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Ще наблегна на тези неща при огледна... От вашите насоки + доза късмет би трябвало да се окаже читав (:

 

И все пак имай на впредвид че за кола тези години гореизброените слаби места няма как да не ги има поне на 50% така че моят съвет е да се консултираш кое колко ще ти излезе и ако ти попадне подобен автомобил просто да използваш слабостите за да ти ги приспаднат от цената, и така хем сам ще си си отстранил дефектите и ще знаеш какво караш.

Успех при избора!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...